Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma küll kõike teemat otsast lõpuni läbi ei lugenud, aga arvamus minu poolt selline: Suurenda toru diameetrit ja paigalda suurem resokas, saad maheda heli tühipöördel, suhteliselt hea ja talutava heli maanteepööretel (2000-4000rpm).
Toru diameetrist sõltub hääle tugevus. Pütid on teisejärguline.
Mul hetkel 2.5" ja 3" RV toru päris palju, kui uut sumpa süsteemi vaja. Samuti 3" katalüsaatoreid ja resokaid.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Milleks seda jama üldse vaja on? Ega hääl autot paremaks ei tee...
Vabama väljalaske puhul muudad muidugi vähesel määral mootori suutlikkust paremuse poole aga õige sõidumõnu pikal trassil siiski kaob.
Õige V8 hääl,mis kaugele kuulda tuleb siiski korralikelt kaatritelt.Seal see lubatud piirides ka.
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
01-09-2011, 02:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2011, 02:22 AM ja muutjaks oli janek126.)
MB V8... peaks nagu minu arvates olema luksauto
Aga.. omal 5,6 ilma katita, edasi kõik originaal 4000+ pööret teeb korralikku häält.
Lihtsalt sõites= S Klasse.
Edud.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Unusta juba see 5L teema, pole vaja seda reklaamida enam. Oli võimalus saata see sulle eesti ja pakkusin hinnaga 250Eur. Mitu päeva ei saanud sa aru kas saad veel reduktori ja juhtmed,ajud jm. ka kaasa.Lõpuks küsisid hinna juba 150 kanti. Tuli lihtsalt inimene rootsis ja viis ära,kauplemata. Aga ok see selleks. Peace!
Tee nii nagu hents soovitas,3" katt ja toru.Samuti torukolled(täiesti saadaval kaup).Kui selle tulemusega veel rahule ei jää siis kleemann kompressor, nukkvõllid jne. Samas võid ka raudkangi katist läbi lüüa ja küla keevitajal lasta vihmavee toru alla panna.Maitse asi.
Terv.