Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Autol paar elektroonilist viga:
1. Armatuuris põleb kollane tuli "pirn läbi kuskil". Kuigi kõik töötavad ilusti(süttib peale gabariitide sisse keeramist).
2. Kütusenäidik jamab: kollani tuli süttib ilusti, kui kütus hakkab otsa saama, kuid alati 1/4 näidu peal. Vahepeal liigub edasi-tagasi või on 100km sama kohapeal.
3. Mootori töötemperatuuri näidik teeb sama nalja, mis kütuse oma. Vahepeal näitab ilusti, kuid siis hakkab jõnksuma ja lööb ennast 120kraadi peale välja.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
1. Oled kindel, et kõik pirnid põlevad kaasa arvatud numbrituled. Veel tähtsam on,et pirnid oleks ka õige võimsusega. Näiteks tagumised tuled 10w pirnidega.
2.Kütusenäidiku vigadest palju kirjutatud. Arvata on, et paagi anduris nivoo traadid mustad või katkenud. Võib ka olla halb ühendus süsteemis millele viitab punkt 3.
3.Pakuks halb ühendus. Kui on 120.peal, löö käega vastu kellade plokki. Arvata on, et seier langeb tagasi õigele kohale.
Postitused: 34
Teemad: 6
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Terv.
Minu kupeel olid samad probleemid. Mul isegi vilkus see kollane tuli seal, niiet see hakkas mingiaeg häirima ja võtsin selle pirni lihtsalt välja, kuna temast tolku nagunii ei olnud.
Kütuse ujuki traadid ei saa olla mustad või katkenud kui armatuuri süttib kütuse lõppemisest märku andev tuli. Järelikult ujuk töötab aga seier paneb villa. Minu kupeel lahenes see sama probleem siis kui ostsin uue kellade ploki. Peaks saama umbes 15-20 euroga ja usun, et su kõik seieri probleemid lahenevad nagu võluväel.
Inglisekeelses Mercedes-Benz foorumis on kuskilt olemas isegi step-by-step õpetus piltidega nende ujuki traatide puhastamisest. Ise käisin selle läbi ja kasu ei olnud sellest midagi.
Jõudu!
Inz
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kuna siin ühes kohas mitu viga koos, siis ma panustaks ka, esialgu vähemalt näidikuteploki kehvadele ühendustele.
Kui kolb käes seisab siis võib ka jooted igaks juhuks üle käia.