Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 230CE 1990a. elektroonika jamab
#1
Autol paar elektroonilist viga:
1. Armatuuris põleb kollane tuli "pirn läbi kuskil". Kuigi kõik töötavad ilusti(süttib peale gabariitide sisse keeramist).
2. Kütusenäidik jamab: kollani tuli süttib ilusti, kui kütus hakkab otsa saama, kuid alati 1/4 näidu peal. Vahepeal liigub edasi-tagasi või on 100km sama kohapeal.
3. Mootori töötemperatuuri näidik teeb sama nalja, mis kütuse oma. Vahepeal näitab ilusti, kuid siis hakkab jõnksuma ja lööb ennast 120kraadi peale välja.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Vasta
#2
1. Oled kindel, et kõik pirnid põlevad kaasa arvatud numbrituled. Veel tähtsam on,et pirnid oleks ka õige võimsusega. Näiteks tagumised tuled 10w pirnidega.
2.Kütusenäidiku vigadest palju kirjutatud. Arvata on, et paagi anduris nivoo traadid mustad või katkenud. Võib ka olla halb ühendus süsteemis millele viitab punkt 3.
3.Pakuks halb ühendus. Kui on 120.peal, löö käega vastu kellade plokki. Arvata on, et seier langeb tagasi õigele kohale.
Vasta
#3
1. Armatuuris süttis tuli talvel ning siiamaani pole ühtegi pirni vahetanud. Isa 92a. w124 300D põlev seesama pirn juba 3aastat Icon_rolleyes Taga täitsa olemas 10W
2. ja 3. Kuskohtast näideks alustada nende ühenduste kontrollimisega?
Mercedes-Benz 230 CE `90
Vasta
#4
Terv.
Minu kupeel olid samad probleemid. Mul isegi vilkus see kollane tuli seal, niiet see hakkas mingiaeg häirima ja võtsin selle pirni lihtsalt välja, kuna temast tolku nagunii ei olnud.

Kütuse ujuki traadid ei saa olla mustad või katkenud kui armatuuri süttib kütuse lõppemisest märku andev tuli. Järelikult ujuk töötab aga seier paneb villa. Minu kupeel lahenes see sama probleem siis kui ostsin uue kellade ploki. Peaks saama umbes 15-20 euroga ja usun, et su kõik seieri probleemid lahenevad nagu võluväel.

Inglisekeelses Mercedes-Benz foorumis on kuskilt olemas isegi step-by-step õpetus piltidega nende ujuki traatide puhastamisest. Ise käisin selle läbi ja kasu ei olnud sellest midagi.

Jõudu!

Inz

Vasta
#5
Kuna siin ühes kohas mitu viga koos, siis ma panustaks ka, esialgu vähemalt näidikuteploki kehvadele ühendustele.
Kui kolb käes seisab siis võib ka jooted igaks juhuks üle käia.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,230 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,920 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,419 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,911 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,493 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,248 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,474 21-04-2016, 11:28 AM
Viimane postitus: sm. pelle
  W124 CE300 92' Egoolen 2 2,995 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,630 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne