Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
autoks siis w124. 2.5D mootoriga millel 66kw. Käivitub nagu sigahästi.Poolest pöördest pmts aga tühikäigul jääb lonkama ja suitseb kahtlaselt palju. Nii kui pööret anda kaob suits ja töötab ilusasti. Siis mingeid tõrkeid ei esine.Uuriks siis et kus/ mis probleemiks ja äkki on keegi veel sellise asjaga kokku puutunud!?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kui longates tuleb tagant sinist suitsu, siis pakun, et mõni pihusti ots ei tööta väikeste koormustega (kogustega) korralikult. Rahvakeeli ,,, (ots kuseb)
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
nojaa.aga siis ei tea kas maksab uskuda eelmise omaniku juttu.aga siiani mis ta ütles et mis on läbi ja mis on uus peab ka paika..Seega jutt oli et pihustitd kik vahetatud jne.. samas.kui juba pappi jagub et panna peale tutikas roolivõimu pump ja piduripeasilinder..Samas ei imesta ka kui tegematta need..eks peab lahtikakkuma ja vaatama...samas pakuti ka mulle sellist varianti et pumbast süütenurk vale.. Kuna ise pole eriline spetsialist diislite alal..siis ei oska mõeldagi mis kui palju maksmavõib minna
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas külma mootori pööretehoidja töötab?
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
noo ma ei tea.. ta töötab tühikäigul koguaeg samade pööretega..aga turtsub lihtsalt nagu tõbine koer ..ta teeb seda nii külmast kui soojast peast! ja ajab sinist. noo nagu vana traktor.Kui näiteks tuua t16 . siuke mõnus sinise pahvakas tagant järgi ja trõnt trõnt trõnt töötab..Mitte üldse ühtlaselt.aga tahhoka järgi pöörded ei kõigu.aga nii kui gaasipedaali vajutada siis pöördesse läheb ilusasti.ilma viivituseta.ja pööretel ei lonka ei tõrgu vms..ja käivitub poolest pöördest ehk siis ideaalselt..Kuna see mul alles teine diisel auto ..siis lihtsalt uurin kust võiks mida vaadata..
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Lõhnab vigase pihusti järgi. Enamasti on see silindri halvasti töötamise põhjus. Aga ei saa välistada ka kõrgesurvepumpa, eelpõlemiskambreid, klappe või kolbi ennast. Ka mõrane kaas võib nalja teha, kuid enamasti on siis probleeme rohkem...
Igal juhul tuleb diagnoosimist alustada survete mõõtmisest, milleks omakorda võetakse pihustid maha. Siis saab ka need üle kontrollida.
Teatud Itaalia otstel on esinenud praaki, mistap mitmed diislipoed neid enam ei paku...
Üldiselt arvamine siin ei aita, tuleb mõõtma hakata. Soovitavalt diislispetsi juures. Otsinguga tulevad mõned soovitused ilusti välja...
Ahjaa, kas ülepingerelee kaitse on terve?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Survete mõõtmiseks ei ole ilmtingimata vaja pihusteid maha võtta. Ise tegin vahetüki, et küünalde august survet mõõta. Nati tüütum küll oli, aga mul oli niikuinii sisselase maas ja küünaldele hea ligipääs.
Ja kui pihustid maha keerad, siis UUED soojatõkkeseibid puhustite alla kindlasti. Maksavad nii 10 - 15 krooni tükk.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Saab ka küünalde august, kuid sõidustvõetud masinal on lihtsam ja kiirem maha võtta pihustid (niikuinii on neid kaval stendida aeg-ajalt), kui hakata maha lammutama siselaset ja küünlaid maha kruttima.
Pihustialused seibid pole jah kokkuhoiukoht. Pealegi on need enamustes diislipoodides letikaup olnud.
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
aga kui kogused mööda.siis ta peaks ju sõiduajal ka streikima..või ma eksin!? sest kui sõidad siis töötab väga hästi ja kütust ka ei võta.see ongi sellejuures nii kahtlane. ja nii kui tühikäigul töötama lastasiis hakkab " puterdama" ja suitsemaoleks miskit totaalslelt peetis sisi teeks ta ju seda kõike sõiduajal ka?