Postitused: 202
	Teemad: 2
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Ajaloost ei tea midagi. Auto ise väga õige mudel.R6 diisel,tehase turboga, atm kast. Puhas sõidurõõm. Ökokas pealegi
 
	
 W123  230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 918
	Teemad: 30
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
3
	 
	
		
		
		12-09-2009, 10:26 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-09-2009, 10:30 AM  ja muutjaks oli Priit.)
	
	 
	
		Kas see 100 liitrine paak on ise vahetatud? Targemad ehk kommenteerivad.
Antall sylindre   6 (rekke) 
Antall ventiler   12 
Boring/slaglengde   87,0 / 84,0 mm 
Slagvolum   2996 cm3 
Kompresjon   22,0 
Effekt   147 HK ved 4600 o./min. 
Dreiemoment   273 Nm ved 2400 o./min. 
Drivstofftank   70 liter 
Felger   6 1/2 J x 15 H 2; med sportsunderstell: 7 J x 15 H 2 
Dekk   195/65 R 15 91 H; med sportsunderstell: 205/60 R 15 91 H 
Topphastighet   202 km/t 
Akselerasjon 0-100 km/t   10,9 sekunder 
Forbruk per 10 km     
-ved 90 km/t   0,62 liter 
-ved 120 km/t   0,81 liter 
-ved bykjøring   0,93 liter 
Transmisjon   4-trinns automatgir 
Akselavstand   
280,0 cm 
Sporvidde foran / bak   150,1 / 149,1 cm; Sportline: 151,8 / 150,9 cm 
Lengde   474,0 cm 
Bredde   174,0 cm 
Høyde   143,0 cm; Sportline: 141,1 cm 
Snudiameter   11,27 meter 
Totalvekt   2030 kg; fra 03/1994: 2050 kg 
Egenvekt   1490 kg; fra 03/1994: 1510 kg
iflg. DIN 70020 (med drivstoff, reservehjul og verktøy
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 89
	Teemad: 15
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Mina oleks natike ettevaatlikum. Uuri enne VIN kood välja, siis võrdle neid andmeid. Spoilerid on ilusad asjad, aga miks on tiivalaiendid juurde keevitatud? Sellist tööd armastavad üldjuhul teha meil lõunanaabrid.
	
	
	
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel 
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 374
	Teemad: 25
	Liitus: May 2007
	
Maine: 
3
	 
	
	
		teema võib lukku panna, see auto ei läinud kaubaks.