Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Tekkis selline uitmõte, et mis sellest kah arvatakse, huvitab pigem tehniline jutt kui muu.
Nimelt kui autol on olemas gaasiseade, täita see gaasi asemel aga vesinikuga, milline võiks tulemus olla. Toota saab vesinikku müüdavate seadmetega kasvõi kodus elektrist ja veest (kui julged) , mis teeb kütuse hinnaks kordades väikesema numbri kui bensiinil, gaasil või diislil. Pealegi, vesiniku energiaväärtus on veelgi suurem kui bensiinil ja heitgaase ka pole. Miinus on see, et lenduvus on samuti suurem mis tähendab toiteahela ülevaatamist.
Et ei tohiks ju väga ulmeline mõte olla?
Raimo
W463 ja W212
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
geenius on sündinud
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Ei, mitte geenius ei ole sündinud vaid karuanton vaatas eile TV3-st filmi nimega "Ahelreaktsioon"
To karuanton: kui hakkad kodus tegema, siis tuleta filmi meelde ja näpunäiteid sealt ka. Kõige tähtsam oli vist, et võnked peavad olema stabiilsed, muidu käib suur pauk.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
marko600 Kirjutas: geenius on sündinud
See on sinu nägemus tehnilisest jutust, mõtle uuesti ja et selliseid mõttetuid postitusi vältida lisan veel, et mind huvitab just tehniline pool, et mis mootoriga juhtub jne mitte et ma midagi uut mõtlesin
W463 ja W212
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
Vesinik on nii kerglenduv ja tema süttimismistemperatuur väga madal ning plahvatusjõud põlemiskambris niivõrd suur, et suure tõenäosusega ei jää sellest mootorist miskit järele...kuidas seda endaga kaasas vedada, kui ta on ebastabiilne, süttib igast väikesest valestikäiltlusest.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Minuteada toodavad vesinikuautod vesiniku sõiduajal(võin eksida). Hoiustamiseks on asi jah ohtlik. Mingi jama oli sellega, et ei osatud seda reaktsiooni kontrollida ja peatada vajadusel. Igatahes kahjuks arvan, et kui kuldajud ei ole suutnud normaalset lahendust luua siis ei ole see kodustes tingimustes kergem.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
taaviw126 Kirjutas:Minuteada toodavad vesinikuautod vesiniku sõiduajal(võin eksida). Hoiustamiseks on asi jah ohtlik. Mingi jama oli sellega, et ei osatud seda reaktsiooni kontrollida ja peatada vajadusel. Igatahes kahjuks arvan, et kui kuldajud ei ole suutnud normaalset lahendust luua siis ei ole see kodustes tingimustes kergem. Kolasin siin natuke netis ringi, ei tooda nad midagi sõiduajal kõik ja pole see midagi nii võimatu kui seeriatoodanguna juba saada on
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7
Saan aru et surveastet ja üldse kogu etteande süsteemi tuleks muuta aga antud bmw ju sõidab samas ka bensiiniga .
Kunagi sai üks renault 25 puskariga sõitma pandud ja isegi mõnisada km sellega sõidetud aga see polnud ikka nii keeruline kui vesinik. Teoreetiliselt peaks kapotialune pauk juba siis käes olema kui Tallinna augulise tee raputamise tõttu mõni voolikuühendus lekkima hakkab.
W463 ja W212
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Isegi kerged posti sõitmised võiks lõppeda surmaga sellise kütte puhul.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
karuanton Kirjutas:taaviw126 Kirjutas:Minuteada toodavad vesinikuautod vesiniku sõiduajal(võin eksida). Hoiustamiseks on asi jah ohtlik. Mingi jama oli sellega, et ei osatud seda reaktsiooni kontrollida ja peatada vajadusel. Igatahes kahjuks arvan, et kui kuldajud ei ole suutnud normaalset lahendust luua siis ei ole see kodustes tingimustes kergem. Kolasin siin natuke netis ringi, ei tooda nad midagi sõiduajal kõik ja pole see midagi nii võimatu kui seeriatoodanguna juba saada on
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7
Saan aru et surveastet ja üldse kogu etteande süsteemi tuleks muuta aga antud bmw ju sõidab samas ka bensiiniga .
Kunagi sai üks renault 25 puskariga sõitma pandud ja isegi mõnisada km sellega sõidetud aga see polnud ikka nii keeruline kui vesinik. Teoreetiliselt peaks kapotialune pauk juba siis käes olema kui Tallinna augulise tee raputamise tõttu mõni voolikuühendus lekkima hakkab. Vabandused valeinfo levitamise eest Ma pidasin jah silmas seda varianti mis toodab elektrit vesiniku ja hapniku vahelisel reaktsioonil tekkivast soojusest. Antud bemmi puhul on tegu vesinikku sisepõlemismootoris põletava tehnoloogiaga. Nagu välja võis lugeda on vesiniku paak väga suure rõhu all(700 bar) ja vesiniku vedelas oleksus säilitamiseks oleks vaja absoluutset nulli.
Vesinik reageerib hapnikuga ja põleb või isegi plahvatab. Samas oli ära mainitud, et see bemm kulutab vesinikku 50 liitrit/100km kohta. Samuti on kütuse element väga kallis. Nii palju kui mina aru saan siis surveastme tõstmisest ja vesiniku paaki valamisest ainuüksi ei piisa. Lihtsam oleks teha puuküttega auto Olen ühega isegi kokku puutunud
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Motors24.ee-s ka äsja video vesinikust, küll vähe väiksemal mudelil:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+a...+auto.aspx
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Vaatasin ka, midagi uut seal polnud pigem tekitas küsimuse, et vesinik peaks ju õhus leiduva hapnikuga kokku puutumisel kergesti süttima, või olen millestki valesti aru saanud . Kuidas enne 'auto' tankimist vesinik plastvooliku sees oleva hapnikuga kokku puutudes ei sütti või on õhus selleks liialt vähe hapnikku või mis saab siis kui lapsel 'täispaagiga' auto puruks kukub, väikesekujuline plahvatus?
Aga muidu hakkab looma
W463 ja W212
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Mul on ebook sellest water4gasist, mis google kui "scam" märkis. Selle pealt sai tollal interneti-maaklerid mõnusalt raha..
Tähendab, sai ka siin jüris seda proovitud. Et toota vesinik kohapeal, kui auto töötab kasutati veefiltripotsikut. Need mis torudele vahele keeratakse ja on plastikust..kuna klaasist purk ei tundunud eriti stabiilne olevat.. Idee oli siis see vaakumtorru tuua ja et ta natukene sealt imeks seda endale.. Kõik oli tore ja autoks oli toyota 4runner.. Paraku jäi projekt seisma, kuna ei leidnud viisi, et mootorile öelda, et kasuta vähem bensiini (ma vähemalt mäletan, et oli see probleem.) Raamatus rääkis, et pange hõbepaber lambda (või kuhugi) ümber ja peaks töötama..kui realsus on veidi teine.. Kuigi jamh, ameerikas oli see tohutu hitt, mis on nüüdseks laabunud.. ju siis ei tööta.. Kui soovid, siis võin sulle selle ebooki anda..inglise keelne, kuid basics on seal olemas..
Väga vinge oleks kui tööle saaksid, kuid enda g peal ma seda testida ei soovita
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
(15-03-2010, 12:15 AM)Harry Kirjutas: Mul on ebook sellest water4gasist, mis google kui "scam" märkis. Selle pealt sai tollal interneti-maaklerid mõnusalt raha..
Tähendab, sai ka siin jüris seda proovitud. Et toota vesinik kohapeal, kui auto töötab kasutati veefiltripotsikut. Need mis torudele vahele keeratakse ja on plastikust..kuna klaasist purk ei tundunud eriti stabiilne olevat.. Idee oli siis see vaakumtorru tuua ja et ta natukene sealt imeks seda endale.. Kõik oli tore ja autoks oli toyota 4runner.. Paraku jäi projekt seisma, kuna ei leidnud viisi, et mootorile öelda, et kasuta vähem bensiini (ma vähemalt mäletan, et oli see probleem.) Raamatus rääkis, et pange hõbepaber lambda (või kuhugi) ümber ja peaks töötama..kui realsus on veidi teine.. Kuigi jamh, ameerikas oli see tohutu hitt, mis on nüüdseks laabunud.. ju siis ei tööta.. Kui soovid, siis võin sulle selle ebooki anda..inglise keelne, kuid basics on seal olemas..
Väga vinge oleks kui tööle saaksid, kuid enda g peal ma seda testida ei soovita Oleks hea küll kui saaks lugemiseks. G peal ma ei tahagi katsetada, üritan kui maj olukord paraneb mingi muu liikuri hankida selleks
W463 ja W212
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Muidugi olen ma nüüdseks ära kustutanud, kuid kui torrent võõras ei ole siis:
http://thepiratebay.org/torrent/4247333/Water4Gas
|