Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 automaatkäigukastiga probleem
#1
Alates tänasest käigukastis käigu vahetuse ajal käib nagu löök. Oli plaan filter ja õli vahetada aga mis halba üllatust ma nüüd kartma peaks? Kas keegi teab kas Tallinnas kuskile nädalavahetusel ka sellise probleemiga pöörduda saab? Ning kui, kõige mustema stsenaariumi korral, peaks vahetama kogu käigukasti, siis mis see maksma läheb? Tegemist siis automaadiga, 4-käiguline.
Vasta
#2
arvatavasti kardaani leevendi puru
Vasta
#3
Vaheta õli/filter (pane ATF3 sisse) ja looda parimat. Kui häda ikka vaevab võid ühendust võtta.
Vasta
#4
Kui peaks asi selles kardaani leevendis olema - mis remondi hind u.on ning keda soovitate?
Vasta
#5
mul sama jama, praegu on märjamaal remondis ilmari juures... siin on pidev teema õli teema, vahetasin ka õlid ja asjad ära aga mitte midagi... sul on kas aju või on siis mingi vedru puruks mis leevendab käiguvahetust... mul see vedru puruks ja remont läheb 7000.-.
Vasta
#6
Vedru mis leevendab käiguvahetust?
Vasta
#7
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.
Vasta
#8
mingid k2 vedrud mis ei lase kettaid kokku... mul olid need väsinud ja selleks käis järsk käiguvahetus... ja sain 3 kuud garantiid ka kaasa
Vasta
#9
Makro Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.

Korras autol ei tohiks kusagile kukkuda, mootori toonis võib olla tekib väike erinevus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Laur Kirjutas:
Makro Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.

Korras autol ei tohiks kusagile kukkuda, mootori toonis võib olla tekib väike erinevus.

Külmalt töötab ilusti, aga kui veidi sõitnud olen siis vajuvad pöörded alla, mootor tahaks nagu hakata välja surema(õnneks pole veel seda juhtunud).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 93 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 125 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 714 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 373 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 690 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne