| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Küsimus siis selline,et kas MB LP-813-l on hõõgküünlad  olemas või ei ole?Mootor on 5638cm3 ja 96 kw,mootori tähist ei tea,kuna kitsas.Auto ise selline:    http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=358     Mures just pildil oleva autoga.Külmalt ei saa käima.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad  olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi    
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		16-01-2010, 12:10 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2010, 12:11 AM  ja muutjaks oli MESAMEES.)
	
	 
		Seda minagi,isegi autodata ei kosta miskit.On muidugi diisleid,millel pole küünlaid,aga mersut ei tea.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 777 
	Teemad: 39 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
6 
	
	
		Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi  Loll oled.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Lõoke Kirjutas:Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Loll oled. 
Tõesta, värvuke.    
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		LF 1113-l pole igatahes küünlaid.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Sellist asja nagu eelsüüte küünal pole nagunii olemas. Need mida rahvas kutsub eelsüüte küünaldeks on hõõgküünlad mis soojendavad põlemis kambrit. Et kas siis eelsoojendus küünal või lihtsalt hõõgküünal.Veokatel ei pruugi olla, mõnel on mõnel mitte.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Puht sportlikust huvist, kuidas siis need ilma küünaldeta diislid käivituvad?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Veokatel kõrgem surve aste, need käivituvad ilma vabalt, kui ikka aku korras ja mootor heas seisus.Hõõgküünlad rohkem selliste madalsurve diislite rida.
 
 Suurema surveastmega on kokkusurutav õhk kuumem ja kütuse pihustusrõhk ka suurem= kergem süttimine.
 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 777 
	Teemad: 39 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
6 
	
	
		Karl Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Loll oled. Tõesta, värvuke.
  Kas sa oled loll või ei,ei ole minu otsustada,aga paljudel veokatel puuduvad "höögküünlad".Ega ,Karl,ma muidu sinust sellel teemal targem poleks,kui minu sõprade top 10-st ei moodustaks 70 % praegused või endised rekkajuhid.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Saingi natuke targemaks, veokatega ei puutu eriti kokku    
	
	
	
		
	Postitused: 639 
	Teemad: 8 
	Liitus: Feb 2006
	
 Maine: 
15 
	
	
		Osadel masinatel on küünal sisselaske kollektoris või enne seda. Õigem oleks seda  küll eelsoojendus systeemiks nimetada. Küünlale tuleb jäme voolu juhe ja ka küttetoru külge. Idee on selles, et kui nüüd küünal kuumaks  aetakse  ja siis starterit annad,  surutakse küünlale kütust ka peale,mis  omakorda süütab selle  ja elus tuli silindritesse  lendab.   või vähemalt sissemineva  õhu kuumaks teeb. See aga väga pikalt  toimida  ei saa, sest selline protsess põletab  õhu ära  ja  silindrisse ei pääse värske hapnik. Hetke matsu andmiseks  rohkem  mõeldud. Päris vana teema see  muidu. Isegi vene tehnikal sellist tüüpi eelsoojendust täheldanud. Mercedes 2000a.  ATEGO-l ka veel peal .
	 
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Seda leegiasja polegi veel uurinud.No kui lähipäevadel auto juurde satun,siis saan uurida.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 848 
	Teemad: 40 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Kuueliitrine rida kuus peaks see mootor seal olema, eks. Sel ajastul kasutas MB külmkäivituse abistamiseks eetrit, täitsa ametlikult ja avalikult. Kuskil peaks olema selline imelik pumbatav mehanism, kuhu lased PILOTE kirjaga ainet (tegelikult sama käivituseeter, mis praegugi kasutusel) sisse ja siis pumbaga pumpad käivitamise hetkel. PEAKS käivituma, kui korras ja tihe. 
 Lihtsaim käivitusabi on muidugi fööniga küttefilter ja sisselaskekollektor kuumaks lasta - 90% on selle meetodiga käivitunud autod.
 
	
	
	
		
	Postitused: 122 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2006
	
 Maine: 
0 
	
	
		Seda eetriasja olen autolafka peal kohanud,ehk on sellel ka,peab uurima.
	 |