Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tere kõigile,
Kuna sattus kätte üks OM613 mootor E320CDI 145kw (pärit w210 pealt) ja asi on komplektne ja samuti on saada ka auto poolne juhtmestik + kõik juhtmoodulid, siis on väikest viisi plaan vahetada oma eelmine aasta w202-le paigaldatud diiselmootor vähe uuema ja kangema vastu.
Küsimus tegelikult üsna konkreetne, mis juhtplokke või mooduleid peale mootori aju on veel tarvis, et antud mootor elu sisse võtaks ja käivituks? Ma olen ehitanud palju audisid, ning seal on olulisteks lülideks kelladeplokk (can-gateway) ja immoplokk+ süütevõti, sõltuvalt mudelist.
Kas antud mootori aju tahab ka ainult oma kindlat süütelukku ja(või) kelladeplokki? Kas on veel midagi juurde vaja (alles jätta)?
Mul on terve w210 juhtmestik olemas, kuid nagu ikka, sooviks kasutada sealt nii väikest osa kui võimalik ja ülejäänud eemaldada, ehk alles jätta ainult niipalju et saaks mootori tööle korrektselt. Mainiks veel niipalju et doonor masinal on smartkey seega ma juba oletan, et süütelukk tuleb samuti installida w210 oma?
Ette tänades viidete ja info eest.
Postitused: 139
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
(14-02-2011, 12:21 AM)92S500 Kirjutas: Tere kõigile,
Kuna sattus kätte üks OM613 mootor E320CDI 145kw (pärit w210 pealt) ja asi on komplektne ja samuti on saada ka auto poolne juhtmestik + kõik juhtmoodulid, siis on väikest viisi plaan vahetada oma eelmine aasta w202-le paigaldatud diiselmootor vähe uuema ja kangema vastu.
Küsimus tegelikult üsna konkreetne, mis juhtplokke või mooduleid peale mootori aju on veel tarvis, et antud mootor elu sisse võtaks ja käivituks? Ma olen ehitanud palju audisid, ning seal on olulisteks lülideks kelladeplokk (can-gateway) ja immoplokk+ süütevõti, sõltuvalt mudelist.
Kas antud mootori aju tahab ka ainult oma kindlat süütelukku ja(või) kelladeplokki? Kas on veel midagi juurde vaja (alles jätta)?
Mul on terve w210 juhtmestik olemas, kuid nagu ikka, sooviks kasutada sealt nii väikest osa kui võimalik ja ülejäänud eemaldada, ehk alles jätta ainult niipalju et saaks mootori tööle korrektselt. Mainiks veel niipalju et doonor masinal on smartkey seega ma juba oletan, et süütelukk tuleb samuti installida w210 oma?
Ette tänades viidete ja info eest.
vajab WIS.
see ainult näiteks
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Käigukast kindlasti ka. Tõenäoliselt veel mõnikümmend erinevat asja....
Aga tee ära, jälgin huviga. Tahaks seda mootorit kangesti w124 peale, lihtsalt selline "helesinine" unistus on
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
14-02-2011, 08:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2011, 08:27 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Okei, pilt selgineb...umbes need asjad mis oletasin, on vaja ka alles jätta. Peamine siis süütelukk mis käib käsikäes mootori ajuga. Skeemi järgi tundub et kelladeploki võib ära jätta, kuna mööda CAN-i jookseb küünalde tuli ainult? Tahho, mootori temp jms signaalid peaks tulema läbi igaüks oma kaabli, st vähemalt VAG-il on nii, kuid peab uurima kuidas MB-l. Kui kõik läbi can-i tuleb siis on 2 varianti, kas toppida w210 kelladeplokk w202 korpusesse, või jätta analoog andurid/näiturid lisaks ja loobuda w210 kelladest.
K40/4 ja K40/7 on esimene ja tagumine SAM ? Kas nende olemasolu on oluline,st kas mootor saab sealt miskit tähtsat feedback-i või ainult vea/rikke signaali juhul kui midagi ei toimeta? Ilmselt jällegi on vaja vähemalt üks neist (esimene) alles jätta, kahtlustan ,et aju enda toited seotud sellega? Kui keegi on kursis, võiks vähe kogemusi jagada.
Automaat kasti ise ei plaani kasutada, seda siis mitmel põhjusel, et hoida asjad natuke lihtsamad, ja kuna autol hetkel all kepikast ning tegemist on nagunii paraja kartautoga siis las olla, ongi lõbus (500nm ja kerge kere). Vajadusel saab hiljem automaadi lisada alla. Ploki poolne bolt-pattern on sama vanade om60x ja m10x mootoritega, seega vaja mõelda hooratas ja sidur välja ja asi vask. Tagumine variant on sprinteri 6k manuaal + sidur....
Igaljuhul tänud info eest ja olen endiselt avatud kõiksugu täpsustustele/infole, mis oleks kasulik teada enne tegutsema asumist. Pealtnäha ei tundu keerulisem kui mõni tehtud töö, kuid alustuseks plaan kaanele ka kerge uuendus kuur teha seega võib vaikselt hakata tegutsema.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
210 minuteada tagumist sami pole, kuid mootor tahab tõenäoliselt käigukasti näha, nende töö käib "käsikäes" ja 320 toodeti ainult automaadina..
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
14-02-2011, 09:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2011, 09:33 PM ja muutjaks oli voodoo.)
210 samiga on nii, et ma olen igasuguseid teemasid lugenud netis ja 50-50 - osad jahuvad tagu-samist, mõned ütlevad, et seda pole olemaski. minu teada on ta täitsa olemas.
Postitused: 139
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
WIS EPC ASRA
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
27-11-2012, 11:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2012, 03:47 PM ja muutjaks oli karuanton.)
Kui sul juba mootori andurid can -s, siis tahho, mootori temp jne samuti can -is, sa ei saa neid vana kellade ploki külge panna. Uue kellade ploki panemisel hakkad sa aga tõenäoliselt mingeid hoiatusi saama nende mitte paigaldatud komponentide puudumise tõttu, al'la abs tuli, airbag tuli jne.
W463 ja W212
|