Teoreetiliselt mehed/naised mida see diisel teha võiks. Pumpa ta peeti ei keega, sest ta on ikkagi küte ja evib päris häid määrivaid omadusi; läbi torustiku ei söö ennast; pihustid - hm pigem teevad pihustile pensulisandid liiga mis niiöelda "vaiku tekitavad"; mis veel küünlad - neid võibolla veidi tahmatab tõepoolest - ok teoreetiline võimalus, et tahmavad kohe nii ära et tekib hõõgsäde ja lased mootori kotti
, lambda andurid - nendega ei juhtu midagi kuid kui heitgaasid peaksid millegi poolest paigast ära mineme siis halvimal juhul läheb mootor avariisse - kuid ma ei kujuta ette mis väävelhapet siis silindris peaks olema, ca 15 % diisli puhul ei saa krt selline asi juhtuda - puhas must õli koos eetriga võibolla teeks sellist jampsi.
Kas on veel mingi osa mis katki võib minna.
Diisli puhul saan murest veel aru - kõrgsurve pump vajab tõsist määrmist mida bensiinil paraku pole.
Aga kodanikule - sõida edasi ja kui ei julge kisu laiali. Mul ei ole küll su auto tagaost silme ees
kuid kanalist või üles tõstes peaks peaks taga katte all pump ja filter olema (või eksin).
Võid ju muidugi proovida, et ostad paagi täis ja imed mingi koguse (nt 40l) välja (äkki õnnestub). Ja siis ostad veel 40 liitrit puhast peale - seejärel on sul paagis AINULT 14/2 ehk 7 % diislit. Kordad veel korra ja juba 3,5 - teed niikaua kui su valulävi julgeb mootori käima panna
Ja hiljem on sul 3 paagitäit heade määrimisomadustega kütet
ei miskit muud.