Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teoreetilisi mõtisklusi mootorivahetusest
#1
Olen endiselt 82' w126 280SE aut. omanik, kel on selgelt meeles, kuidas Reddogi 65kw S-iga sõidetud sai ning kui üllatavalt meeldiv see oli.

Nüüd ongi peas erinevaid mootorivahetuse fantaasiaid ja unenägusid.

Parim variant oleks kindlasti w124 80kw mootor, kuid sellel on see probleem, et siis tuleks ka käigukast vahetada.
Samas, kui osta mingi odav 300D ja teha üks ühele vahetus, st et tulemus oleks 300SD ja 280E ja siis too e-klass maha müüa, et vahetuse kulud tasa saaks... .

w124 2.5 mootor, mis on 66kw. Kui see panna 126-le, kas ka siis tuleks käigukasti vahetuse kallale minna?

Päris w123 mootorit ei tahaks, sest igas asendis 10l sajale poleks piisav.

Äkki keegi mainiks ka ligikaudsed summad, kui keegi Pavel oma Garaazis vahetaks. Btw, kas keegi tunneb sellist "Pavelit"?

Kui mõlemal mootoril tuleb lisaks ka kast vahetada on ainuke valik 124 300D, kuna kütusekulu on neil 124 peal 1:1... . Seega 300D on 126 kerega isegi ökom ja liigub edasi ka.
Vasta
#2
Eile Laagri UnoX-is diisel 14.80, bensiin 95 12.30 (säästukaardiga)...

Korras diiselmootor vähemalt 10 kEEK, vahetus vähemalt 5 kEEK (eeldusel, et majanduslangus on töömeeste palgasoovi vähendanud), ettenägematuteks kuludeks kah 5 kEEK. Kokku 20 kEEK.

Kütusekulude vahe on heal juhul 4 l/100 km peale (bensiin 12/diisel 8). Seega 100 km läbimine maksab 118,4 kr diisliga ja 147,6 kr bensiiniga. Vahe on 29,2 kr diisli kasuks. Ehk mootorivahetusele kulunud raha tagasisaamiseks peab sõitma 20000/29,2*100=~68493 km, et kütusekulu sääst ennast tunda annaks. Vahemaa kasvab veel, kui diislile maks otsa lajatatakse. Ja ilmselt see tulemata ei jää...Icon_sad

Pluss tekib veel üks ärapedereeritud kuus. Sorri, kuid ma pole näinud ühtegi diiseldatud kuute, mille seisund oleks läinud selle tegevuse juures paremaks. Ikka sitemaks läheb nende maisnate seisund.

Kui kuuepidamine üle jõu käib, tasuks vast mõelda kergema-uuema auto peale. Jääb rohkem raha alles, on peregi rõõmsam.

Loomulikult on ülalolev väga räme lineaarne arvestus, mis ei võta arvesse mitte mingeid mootorite iseärasusi, vaid ainult kütusekulu.

Teisest küljest, Sinu auto - tee, mis heaks arvad.Icon_cool
Ja meie arvame, mida tahameBadgrin
Vasta
#3
V6sa ütles kõik ära, mida isegi oleks öelnud. Kas on mõtet hakata pedereerima, ega see küttekulu naljalt raha majja tooma ei hakka Smile
Ja pealegi - tegemist on üpris raske kehaga masinaga nii et mingisugune 66 või 80 kw seda eriti reipalt edasi ei vii, hakkad teistele jalgu jääma. Nii et mõtle hästi järgi, enne kui teedEusa_pray
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: