Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
200E probleem käivitusega...
#1
Mul on siis 87-nda aasta Mercedes-Benz E200.
kõik muidu ilus ja hea, tühikäigul pöörded ei kõigu ega midagi...
kurat aga käima ei taha minna hästi, teinekord käiad kaks kolm korda ennem kui läheb, vahel aga esimese korraga käib.
Oskab keegi öelda milles võiks probleem olla?
Tegu peaks olema ka monopritse mootoriga.
Ja täpsemalt, et siis kui läheb siis teinekord nagu töriseb käima, nagu ei saaks kätte. Ja üks sõber istus ükskord autosse ning ütles mulle, et miks su bensupump niimoodi undab. Ei osanud midagi öelda.
PS! Ma eriti hästi neid asju ei jaga.


Muutsin pealkirja, selgitus allpool. Kalev.
Vasta
#2
kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.
Vasta
#3
Nustu826 Kirjutas:kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.

Sellessuhtes et mul ei ole ainult külmast peast nii, teinekord sõidan, jätan auto seisma ja käin 5 minutit poes ja jlle käian 2,3 korda.
Vasta
#4
ok, esimesest postist seda välja ei lugend et kas külmalt või soojalt.

arvan, et sul mingi bensu rõhuklapp ei pea, ja süsteemis surve langeb kui mootor seisab. aga kus see klapp asub, ei oska öelda
Vasta
#5
1987 aasta auto on 200 E, M102 mootoriga. E 200 on aga M111 mootoriga, seega palun olgem terminoloogiaga korrektsed, muidu võib lihtsasti saada nõu vale asja kohta!
Vasta
#6
Kalev Kirjutas:1987 aasta auto on 200 E, M102 mootoriga. E 200 on aga M111 mootoriga, seega palun olgem terminoloogiaga korrektsed, muidu võib lihtsasti saada nõu vale asja kohta!



Olgu. Andkem andeksSmile. Pole nii suur asjatundja, ehk jõuan veel.Icon_biggrin
Vasta
#7
Nustu826 Kirjutas:kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.

Ei pruugi- pump võib otsad anda ilma ette hoiatamatta ka, või undab ja jääbki undama ning midagi ei juhtu.

Aga käivitamise suhtes soovitaks proovida sellist asja, kui keerad süüte sisse ja ootad 5-10 sekundit ning siis käivitad- kas nii läheb ilusti käima. Kui tegemist tõepoolest monopritsega, siis minu kogemused on näidanud seda, et see monopritsung ise peetis. Kunagi olid sarnased probleemid ja peale selle pritsungi osa vahetust sai korda.

Kuid vii ikkagi diagnosti- kohvipaksu pealt raske ennustada...
Vasta
#8
Tõnu_111 Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.

Ei pruugi- pump võib otsad anda ilma ette hoiatamatta ka, või undab ja jääbki undama ning midagi ei juhtu.

Aga käivitamise suhtes soovitaks proovida sellist asja, kui keerad süüte sisse ja ootad 5-10 sekundit ning siis käivitad- kas nii läheb ilusti käima. Kui tegemist tõepoolest monopritsega, siis minu kogemused on näidanud seda, et see monopritsung ise peetis. Kunagi olid sarnased probleemid ja peale selle pritsungi osa vahetust sai korda.

Kuid vii ikkagi diagnosti- kohvipaksu pealt raske ennustada...

ei ma jah tavaliselt ootangi enne kui käivitan. Aga eks vast peab viima jah, kuigi noh, vahepeal oli siin juba plaan 3 liitrine rida6 peale lükata. Eks paista mis tulevik toob.
Vasta
#9
jants Kirjutas:
Tõnu_111 Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.

Ei pruugi- pump võib otsad anda ilma ette hoiatamatta ka, või undab ja jääbki undama ning midagi ei juhtu.

Aga käivitamise suhtes soovitaks proovida sellist asja, kui keerad süüte sisse ja ootad 5-10 sekundit ning siis käivitad- kas nii läheb ilusti käima. Kui tegemist tõepoolest monopritsega, siis minu kogemused on näidanud seda, et see monopritsung ise peetis. Kunagi olid sarnased probleemid ja peale selle pritsungi osa vahetust sai korda.

Kuid vii ikkagi diagnosti- kohvipaksu pealt raske ennustada...

ei ma jah tavaliselt ootangi enne kui käivitan. Aga eks vast peab viima jah, kuigi noh, vahepeal oli siin juba plaan 3 liitrine rida6 peale lükata. Eks paista mis tulevik toob.

3l rida 6 on väga hea Nod
Vasta
#10
Tõnu_111 Kirjutas:
jants Kirjutas:
Tõnu_111 Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:kas otsingut kasutasid sõnaga külmkäivitus?

selle juhtimiseks eraldi kaitse aku taga. alusta sealt., ja undav pump tähendab kas seda, et see hakkab varsti töölepingut lõpetama, või toetub vastu keret või paaki.

Ei pruugi- pump võib otsad anda ilma ette hoiatamatta ka, või undab ja jääbki undama ning midagi ei juhtu.

Aga käivitamise suhtes soovitaks proovida sellist asja, kui keerad süüte sisse ja ootad 5-10 sekundit ning siis käivitad- kas nii läheb ilusti käima. Kui tegemist tõepoolest monopritsega, siis minu kogemused on näidanud seda, et see monopritsung ise peetis. Kunagi olid sarnased probleemid ja peale selle pritsungi osa vahetust sai korda.

Kuid vii ikkagi diagnosti- kohvipaksu pealt raske ennustada...

ei ma jah tavaliselt ootangi enne kui käivitan. Aga eks vast peab viima jah, kuigi noh, vahepeal oli siin juba plaan 3 liitrine rida6 peale lükata. Eks paista mis tulevik toob.

3l rida 6 on väga hea Nod


On???
Ega ma ei tea, sellessuhtes et jagage soovitust mis mootorit. Tahaks võimsamat kui see 2 liitrine.
Vasta
#11
Selline soovitus on: http://www.carrating.org/car.php?19169

Aga 3l ses suhtes hea, et kuidagi liigub, ei rüüpa nii palju ning möödasõitudega probleeme pole. Pommikindel pidi ka olema.
Vasta
#12
Tõnu_111 Kirjutas:Selline soovitus on: http://www.carrating.org/car.php?19169

Aga 3l ses suhtes hea, et kuidagi liigub, ei rüüpa nii palju ning möödasõitudega probleeme pole. Pommikindel pidi ka olema.

Palju umbes rüüpab ka?
Vasta
#13
Maanteel 8 kuni 15 ja linnas 12 kuni 15. See oli siis, kui auto ostsin- lõõrid ei olnud puhtad ka jne. Hiljem pole viitsinud mõõta.
Vasta
#14
Tõnu_111 Kirjutas:Maanteel 8 kuni 15 ja linnas 12 kuni 15. See oli siis, kui auto ostsin- lõõrid ei olnud puhtad ka jne. Hiljem pole viitsinud mõõta.

mm...olgu
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 92 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 218 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 714 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,109 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 828 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 418 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 485 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 690 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 830 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 1,111 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne