Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C-klass, automaat ja libedus
#21
hents99 Kirjutas:Ma arvan, et reingsm tahtis öelda, et tal on lihtsalt nii võimas auto(miks muidu neid watte oli vaja märkida).

Oleneb ikka tihendist rooli ja istme vahel. Kui ei tunneta autot-teed, siis pole midagi teha. Ei aita siis segukotid ega midagi.
'
Ma ei tea, pole vist nii kogenud aga minu w202 tõesti üks parimaid talvemasinaid ( va. neliveod)
Vasta
#22
Martin Kirjutas:Ma ei tea, pole vist nii kogenud aga minu w202 tõesti üks parimaid talvemasinaid ( va. neliveod)
viimased aastad (98-00) on päris head jah.
Vasta
#23
Ärge nüüd poisid nii kurjalt põrutage, tegureid on jah tegelikult palju(ka tihend rooli ja istme vahel jne) lisaks võiks veel juurde mainida ka õige rehvi rõhu.

Ma ei küsinud enda 202le abi, lihtsalt soovitasin teema algatajale.

Ma ei olegi väitnud, et ei saa enda autoga hakkama. Saan paremini edasi kui nääritaadi saan.
Jutu point oli tegelikult selles, et kui tagaotsa raskemaks teed on pidamine teel tunduvalt parem.Ja seguauto kohta võib teema sellega lõpetada. Seguauto oli lihtsalt hea lihtne näide. Andke parem inimesele nõu, mitte ärge norige seal, kus pole vaja.

Teema algatajal oli reaalne probleem. Püüdsin teda aidata lihtsalt. Ja kui kedagi tõsiselt huvitab seguauto alguslugu, siis oli see lühidalt järgmine:

Viimasest suurest lumetormist järgmine päev oli vaja vedada jah veidi tsementi. Uskuge või mitte, siis mitte kõige lahjemal 202-el on raskem pepu libedaga ainult kasuks.

Kui siin mõne tegelase soovitus on hoida "bobka" nii kerge kui võimalik ja mitte sinna raskusi lisada, siis minu arvamusega see lihtsalt ei ühti. Taha raskust lisades on pidamine parem. (uskuge või mitte!)

Tore vastus on ka pidevalt paak täis hoida, mina isiklikult seda teooriat ei kasuta. Enda kütuse paaki küll täidan ääreni aga kulutan ainult kuni veerandini(et põhjas seisev pask filtreid ei ummistax)
Loomulikult kui kellelgi on tahtmist ja viitsimust on Tallinnas küll võimalik paak alati üsna täis hoida. Bensukate vahe ainult mõned kilomeetrid ju. Loomulikult on olemas ka kanistrid jne...(Mida võimsam auto, seda mahukamad kanistrid ja tihedam täitmine)

Selle teema mõte võiks pigem olla selles, et mida vähem kobinat ja rohkem õpetussõnu, seda parem.

Teema lõppu mainiks veel ära, et ka libedakoolitus ei ole üldse halb asi (ka mitte neile, kellel load juba aastaid taskus)!!!! Sealt võib midagi igaühele tarka kõrvade vahele jääda (ja kui see tarkus veel mõne elu suudab päästa...)!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#24
Jahh.. Ainult seda, et Mercedes-Benz on ehitatud tegelikult küllaltki hea kaalujaotusega ja samad retseptid nagu, sirjele võivad toimida, lihtsalt ei toimi, kuna tegemist teistsuguse autoga. Ainuke probleem võib olla talvekummides, kuna juustuga ei lähe tõesti kuskilt edasi ega tagasi Crybaby
Vasta
#25
Libedarada on hää kogemus tõesti.
Tõsi ta on, et R6 mootoriga väiksemad mersud on raske esiotsaga. Mina täheldasin küll pidamatust esiratastel (jääl lamellidega) ja seda pööramisel (190E, R6 3.2). Nii veoga kui ka tühijooksul. Käisime eile klubilistega jäärajal.

Selline tunne nagu järeljooksu sild oleks justkui esimene. Lumisel, lopasel teel pole suurt midagi.
Vasta
#26
hents99 Kirjutas:Libedarada on hää kogemus tõesti.
Tõsi ta on, et R6 mootoriga väiksemad mersud on raske esiotsaga. Mina täheldasin küll pidamatust esiratastel (jääl lamellidega) ja seda pööramisel  (190E, R6 3.2). Nii veoga kui ka tühijooksul. Käisime eile klubilistega jäärajal.

Selline tunne nagu järeljooksu sild oleks justkui esimene. Lumisel, lopasel teel pole suurt midagi.

Kus te jäärajal käisite?
Vasta
#27
Enne Savernat Tartu poolt minnes....paremat kätt tee ääres. Peale mingit tundmatut bussijaama kohe paremale ja sealt peaks juba äha olema...
Vasta
#28
alambe ja reingsm, mis käiguga kohalt läheb? teisega?
Mul läheb millegipärast esimesega. Mis seal võib olla?
Suvel pole erilist vahet ja 1,8 parem kui esimesega lähebIcon_lol
Vasta
#29
minul ikka läheb esimesega paigalt ja rahulikult sõites on kiirusel 55kmh juba neljas sees
Vasta
#30
reingsm Kirjutas:Kui siin mõne tegelase soovitus on hoida "bobka" nii kerge kui võimalik ja mitte sinna raskusi lisada, siis minu arvamusega see lihtsalt ei ühti. Taha raskust lisades on pidamine parem. (uskuge või mitte!)
ooot, paagi täitmine lisab ette raskust? Badgrin su teooria on õige, sesmõttes mai vaidlegi. lihtsam on paaki mitte rohkem kui pool tühjaks sõita ja siis uuesti kõrini panna, siis on ka "lisakilod" juba olemas. pikematel otsadel mulle meeldib paksemad riided pagassi visata, mai kujuta lihtsalt ette kui peaks tsemendisesse pagassi need panema. Badgrin
Vasta
#31
marek Kirjutas:
reingsm Kirjutas:Kui siin mõne tegelase soovitus on hoida "bobka" nii kerge kui võimalik ja mitte sinna raskusi lisada, siis minu arvamusega see lihtsalt ei ühti. Taha raskust lisades on pidamine parem. (uskuge või mitte!)
ooot, paagi täitmine lisab ette raskust? Badgrin su teooria on õige, sesmõttes mai vaidlegi. lihtsam on paaki mitte rohkem kui pool tühjaks sõita ja siis uuesti kõrini panna, siis on ka "lisakilod" juba olemas. pikematel otsadel mulle meeldib paksemad riided pagassi visata, mai kujuta lihtsalt ette kui peaks tsemendisesse pagassi need panema. Badgrin

Tossud panin - betoonsussid sain Badgrin

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Sad C-klass 2005 kriuksumine maigro 3 3,772 05-05-2018, 09:19 PM
Viimane postitus: indrek
  w201 2.0 75kW automaat, poob kinni Rainiskoop 0 1,598 11-01-2016, 08:16 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 2.0 75kW automaat bensiin turtsub kohapeal Rainiskoop 0 1,633 29-12-2015, 12:02 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Kas W203 Automaat käigukangi saab ise remontida? MRS75 2 4,031 04-12-2015, 07:16 PM
Viimane postitus: MRS75
  C180 96' automaat Jürgen L. 1 1,960 13-04-2014, 03:37 PM
Viimane postitus: nostromo
  w203 270 CDI, automaat, ei lähe pöördesse Reims 3 3,560 27-12-2013, 11:07 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz C Klass 2004 Cdi 220 Mercdi220 2 2,795 16-12-2013, 09:45 PM
Viimane postitus: Tafka007
  2004 Mercedes C klass cdi 220 automaat Mercdi220 6 5,414 27-11-2013, 07:29 PM
Viimane postitus: R129
  K:W203 C-klass...millised veljed/rehvid sobivad? Preda 1 4,604 19-01-2012, 10:31 PM
Viimane postitus: laf1247
  c220 automaat, elektroonika jama reimo 1 2,562 12-01-2012, 01:41 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne