20-08-2008, 03:53 PM
nimelt käisin ma ühte W124 2.3ce-d vaatamas. Auto oli aastast 88. Muidu oli auto täitsa OK aga mind hakkasid häirima ühed väikesed kohad, nimelt:
üks taga ratas oli kuidagi väga kõvasti viltu vajunud ja valuvelje peal oli roostepuru. omanik ütles küll et ta vahetas just hiljuti klotsid ära kuna klotsi metall käis vastu ketast. kas asi võis tõesti olla klotsis või on midagi tõsisemat selle taga ja kas ratast saab uuesti sirgeks ajada?
teiseks kui temperatuur tõusis 80-90 kraadi juurde näitas õlisurve näidik 2 ja natukene selle alla. Mootor muidu töötas ilusasti ja ühtlaselt. klõbinat ja loginat ei kuulnud. Kui hullusti see mootor vatti on saanud ja mis olukorras ta võib olla?
Automaat vahetas käiku väiksese nõksuga. kui hull võib see asi olla?
äkki keegi oskab midagi kommenteerida?
ettetänadus
üks taga ratas oli kuidagi väga kõvasti viltu vajunud ja valuvelje peal oli roostepuru. omanik ütles küll et ta vahetas just hiljuti klotsid ära kuna klotsi metall käis vastu ketast. kas asi võis tõesti olla klotsis või on midagi tõsisemat selle taga ja kas ratast saab uuesti sirgeks ajada?
teiseks kui temperatuur tõusis 80-90 kraadi juurde näitas õlisurve näidik 2 ja natukene selle alla. Mootor muidu töötas ilusasti ja ühtlaselt. klõbinat ja loginat ei kuulnud. Kui hullusti see mootor vatti on saanud ja mis olukorras ta võib olla?
Automaat vahetas käiku väiksese nõksuga. kui hull võib see asi olla?
äkki keegi oskab midagi kommenteerida?
ettetänadus