30-10-2008, 05:01 PM
Kuna otsinguga ei leidnud midagi mis oleks aidanud, või ei osanud lihtsalt otsida siis tegin uue teema:
vaja siis oleks vahetada(esialgu küll eemaldada) kütusepump 124ja pealt. et mis nagu on sellised suuremad kitsaskohad sealjuures?
1. et kõigepealt siis kuipalju lammutama peab? esialgu kapoti alt uurides vaatasin, et vaakumpumba peab vist eest ära võtma et pumba kinnituspoltidele ligi pääseda. sisselaskekollektorit vist maha ei pea võtma.
2. kas pumba hammasratas tuleb ka otsast ära võtta või on süsteem nagu sierral kus ketti ei pea maha võtma kuna keti hammasratas on laagrite peal(ja kas sellisel juhul pime nuut ka on)
3. ja kui suur on pihustite töörõhk, ehk mitme bar-i juures algab pihustus?
Autoks siis 91a 124, 2,5D 66kw
vaja siis oleks vahetada(esialgu küll eemaldada) kütusepump 124ja pealt. et mis nagu on sellised suuremad kitsaskohad sealjuures?
1. et kõigepealt siis kuipalju lammutama peab? esialgu kapoti alt uurides vaatasin, et vaakumpumba peab vist eest ära võtma et pumba kinnituspoltidele ligi pääseda. sisselaskekollektorit vist maha ei pea võtma.
2. kas pumba hammasratas tuleb ka otsast ära võtta või on süsteem nagu sierral kus ketti ei pea maha võtma kuna keti hammasratas on laagrite peal(ja kas sellisel juhul pime nuut ka on)
3. ja kui suur on pihustite töörõhk, ehk mitme bar-i juures algab pihustus?
Autoks siis 91a 124, 2,5D 66kw