Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Velje laius
#1
Tere!

Mõte soetada c220 (w202)-le väheke edevamad jalavarjud.
Kas 17 x 8 veljed mahuvad koopasse nii, et need keeramisel kuskile vastu käima ei hakkaks või kas nad üldse laiuse poolest koopasse istuvad ?
Ahjaa rehvid peaks Tire size calculator järgi olema siis 225/45 R17, originaalid on 15" 195/65, siis tohiks spido näit muutuda.
Vasta
#2
Offset mõjutab seda koopasse istumist kõige rohkem...
Vasta
#3
Offset originaalis on ettenähtud 30...37. Et kas originaal offsetiga nii laiad veljed istuksid normaalselt ?
Vasta
#4
Kas keegi on proovind näiteks 16x8" ja ET35 velge W202`le ? Mis rehviga, et koopasse ei hakkaks käima?
Vasta
#5
Mul oli C180 W202 ja all olid 17x8 et 40. ees oli 215/45R17 ja taga 225/45R17. Nii ei käinud kuskile vastu, aga ette üle 215 ei kannatand panna.
Vasta
#6
Väga hea Icon_cool
Nüüd kui veel pisut täpsustada, siis milles seisneb probleem, et ette ei kannata panna 225 laiusega rehvi?
Ning sellega seoses tekkis küsimus, et kui originaalis on ettenähtud ühelaiused rehvid, siis kuidas ülevaatuspunkt suhtub ees ja taga olevate erinevate mõõtudega rehvidesse Icon_question
Vasta
#7
215/45 rehviga oli ees ülemise õõtshoova ja rehvi vahel väga väike vahe, aga võid ju taha ka 215 rehvi panna, pole probleemi. Samas mul ei öeldud ülevaatusel rehvide kohta küll midagi.
Vasta
#8
Tegelikult on igal autol ettenähtud rehvimõõt, mida tuleb kasutada. Samamoodi mootor, vedav sild jne. Aga kontroll puudub.
Peaasi, et ühe telje rattad oleksid ühesugused.

ET35 tundub 8" laia velje puhul täitsa OK vist.
Vasta
#9
esisilda kannatab ka toppida 8tolli laiad veljed 225/45R17 ja ei käi vastu.
Vastu hakkab käima alles siis kui autot on madaldatud.

AMG-le näeb tehas ette ees 8 tolli lai (225/45R17) ja taga 8,5 tolli lai (245/40R17) tagavarea rehviks 215/45R17. Ja tavalistele versijoonidele 16 tolliseid velgi.
Offsettiga on nii ,et vaata tehaseandmeid. Tagumised veljed muidugi jäävad suhteliselt koopasse siise ja sellega tuleb leppida kui ei taha iga aasta rehve vahetada. Liigselt välja tuues hakkab rehvi sisemist äärt sööma seda sellepärast, et ei ole võimalik rattakaldedi reguleerida.
See muidugi omast kogemusest. minul auto all 7tolli laiad veljed 17 läbimõõduga ja offsetiga (ET)35 rehvid 225/45R17 ja ei ole näinud ,et oleks probleeme. Vastu koobast ei käi ja rehvi kah ei söö. Seda muidugi flantsideta ja madalduseta.
Sbidomeeter näitab väga täpselt sellises seades.

hents99 Kirjutas:Tegelikult on igal autol ettenähtud rehvimõõt, mida tuleb kasutada. Samamoodi mootor, vedav sild jne. Aga kontroll puudub.
Peaasi, et ühe telje rattad oleksid ühesugused.

ET35 tundub 8" laia velje puhul täitsa OK vist.

Päris nii ikka hea ole. Kui on veojõukontrolliga auto või siis lausa stabiilsuskontrolliga auto , tuleb kindlasti jälgida rehvimõõte kas siis tehase omi esi- ja tagasillas või siis välisteameetri sobivust. Liiga suure vahega hakkab veojõukontrolli koheselt toimetama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB tehasepoolsed velje- ja rehvimõõdud laf1247 1 5,600 17-04-2011, 07:15 PM
Viimane postitus: Toomaz
  Küsimus velje sobivuse kohta W-126 4 3,626 08-04-2007, 11:09 PM
Viimane postitus: W-126
  Velje polt pooleks 123kupee 13 9,209 09-11-2006, 12:35 AM
Viimane postitus: Heinar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne