No on hea pakkumine, 2004 aasta.
Poolnahksisu, DVD/Navi EI OLE, kõik muu vist olemas. Automaat.
Tuttav pakub, kuna müügiga kiire.
Mind aga häirivad järgnevad asjad:
1. läbisõit 200000km (Eesti teed, 80% maantee sõitu)
2. MB teenindus sakib, räägivad tutvused.
Auto ise sile, ilus ja puhas. Omanik on edukas ja seni kõik suht viimase kvaliteediga tehtud
Rääkige selle ohtudest ja prognoositavast (reaalsest) aasta kulust- remont, hooldus, tüüpvead.
Abi teretulnud,
Urmas
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
2,6 mootori mina välistan täielikult!(loe: mõttetu mootor) krt, see peaks ikka VÄGA HEA pakkumine olema.
avantgarde paketil tiba jäigem vedrustus. 2,6 mootoriga isendilt ma küll ei oota "kõiki muid lisasid". keyless go on? istmete jahutused? el.istmed mäludega? el.kardin? ees ja taga eraldi kliima?
2004a peaks olema juba kõik sünnivead likvideeritud.
selline läbisõit tahab ilmselt taas sillaremonti (ca 20k) kui seda pole juba tehtud. mina käiks ikka kontrollist läbi enne ostu.
aastast kulu on väga raske ennustada, kõik oleneb konkreetsest autost ja seisukorrast. hoolduste hinnad olenevad aastasest läbisõidust. tüüpvigadest äkki tagumine luugil olev pidurituli, seda uuendati vist faceliftiga.
3 heal tuttaval w211, 2tk kiidavad taevani(bensukad), 1 kirub maapõhja(disla). viimasel juhul julgen süüdistada natuke ka omanikku. foorumis ka mõned w211'd, eks nad täiustavad.
Hind alla 300k.
Omanikul raha on, kõik hooldused õigel ajal tehtud, enamus asjad vahetatud. Homme saan ka ausa väljavõtte.
Taga oli mingi kliima küll. Vent istmeid pole, keylessi vist pole Istmetel mälu pole, elekter on, kardinat ei tea :p See ummikupidur (seisupidur vms.. ) oli küll olemas
Auto üldine olemus oli super. Ei saaks aru küll, et 200k sõitnud. Aga just see läbisõit.. kuidas mootor vast peab? Ütleme, et minek jms. on sel okei ja hääl on hää.
Ma pole MB'ga eriti kokku puutunud ja varem suurt huvi tundnud, kuna kardan remondiarveid Aga hetkel sai minu soov 450k Lexus osta kõikuma pandud, kuna alla 300k E-klass jättis hea mulje (Y).
Lisan veel nii palju, et see on üks nendest ostudest, kus eelmine omanik äkki avastab, et uue S-klassi kõrvale E-klassi enam ei vaja
Võin Teile pilte ka näidata: http://doog.pri.ee/e240/
Auto sai mõni aeg tagasi väikese paugu ette, kui kits oli tee peal Tehnika viga ei saanud, turvapadi välja ei löönud. Kapott vahetati ja üks esituli.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
urmas_k Kirjutas:Lisan veel nii palju, et see on üks nendest ostudest, kus eelmine omanik äkki avastab, et uue S-klassi kõrvale E-klassi enam ei vaja kahe otsaga asi, kas auto on tarbeese, või midagi enamat. eestis on selline asi väga popp, et auto osta jaksan, aga hooldada ei taha/ei jaksa. eriti mersude puhul olen seda tähele pand, krt Mercedes-Benz ju, seda pole vaja remontida/hooldada ja sõidetakse kuni sõidab. kui enam ei sõida, võetakse järgmine.
urmas_k Kirjutas:Võin Teile pilte ka näidata: http://doog.pri.ee/e240/
Auto sai mõni aeg tagasi väikese paugu ette, kui kits oli tee peal Tehnika viga ei saanud, turvapadi välja ei löönud. Kapott vahetati ja üks esituli. täitsa ilus, ilma pauguta auto leiad ainult salongist. ees ja taga eraldi kliima täitsa olemas!
Heh, nagu ütlesin, saan homme väljavõtte kogu auto ajaloost. Inimest tunnen ja autot nägin- julgen väita, et ta hoiab oma asju hästi.
Mind rohkem huvitab, mis võib see kõige karmim laks olla BMWl on roolilatt 20k
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
urmas_k Kirjutas:Mind rohkem huvitab, mis võib see kõige karmim laks olla BMWl on roolilatt 20k kirjutasin ju, et esisilla remont ca 20k. diislitel turbo või kasti turbiinid.(seda kuni 2003 kui pandi normaalne radikas.)
Ehk siis auto ohud nagu iga teise vana auto puhul.
Ei oleks arvanud, et E-klass võib sellised hea tunde tekitada (A)
Tere jälle,
sain lisavarustuse nimekirja,kuid see saksa keeles. Kas keegi abivalmis inimene saab selle tõlkida?
|