mb 200,w124t ,esipooltuled ei lülitu automaatselt põlema (algselt toimis)pargid ja taga toimib, skandinavia variant ja tuledepesuri pumbale ei tule vool peale(põlevatel tuledel muidugi) kas kelelgi on selle auto elektriskeemi,oleks abi.
tere,124t elekter juperdab,pisi vead aga ikkagi
|
26-04-2008, 09:51 AM
Alusta kaitsmete kontrolliga, kui veel pole seda teinud.
26-04-2008, 11:26 AM
loomulikult vaatasin oma kaitseplokki,kõik antiiksed kaitsmed ilusti reas nagu sõdurid ja terved!kuulsin et pooltulede päevasõidul(automaat) on mingi takisti vahel(iselülituvad tuled on tiba nõrgemad,kui need mis nupust keerad.mingi pirni säästu tarvis.kus see takisti asuda võiks???
:help:tere,kas on erinevus iselülituvatel pooltuledel ja kui tuledenuppu keerad?test paned MB 124 käima,pooltuled lähvad põlema siis keerad pooltuled peale samas jälgid kas on erinevust tulede valgustugevuses.Testiks ise aga tuksis on.Otsiks takistit aga kas see on olemas ja kui siis kus?kuidagi teduslikuks kippus aga loodan et loetav
26-04-2008, 05:21 PM
ei ole seal mingit takistit, lihtsalt süütepealt releega või siis lisaplokiga pandud. külasta mõnda autoelektrikut.
kui tahad ise nokkida, siis keera armatuur alt lahti või vaata kaitsmeploki alla.
27-04-2008, 01:13 AM
diood vahel ikka, muidu parktulesid ei eksisteeriks käiva mootoriga.
ja muide, kaitse võib küll tervena paista, aga otstest läbi põlenud need tavaliselt. vahetus aitab üldjuhul.
27-04-2008, 04:42 AM
ok, aitäh väärtuslike nõuannete eest.muide taga numbri valgustus automaat tuledega ei põle,nupust aga on täiesti olemas,tundub veider aga nii see on,toimis eelnevalt ka kui kõik korras oli.lihtsalt siiber on tuledelülitit keerata kui on autos süsteem ehitatud aga ei toimi,tundub topelt siiber.
27-04-2008, 10:21 AM
Tuttav süsteem:biggrin:
Lülitab tulesi relee mille üks toite ots on võetud geneka ergutuselt ja teine numbritulede + otsalt. Mõte selles, et kui nüüd nupust tuled sisse lülitad saab relee mõlemist otsas + peale ja päevatulede automaatika lülitatakse välja. Taksodele on pandud veel üks lisa relee mis lülitab päevasõidu tuled välja kui mootor töötab aga seisupidur on peal. Enamus sellistest päevatuledest on tehtud udukate peale, kui sul lähituledele siis tuleb otsida dioode mis on arvatavasti suure tulede ploki keskmiste juhtmete külge ühendatud.....vist. ( Oli nii, et keskelt sisse ja äärtest välj? ) Kui on ikka läbi kontroll ploki viidud, et tulede kontroll lamp ka toimiks. Või siis kaitsme plokki all, pooltulede kaitsmete küljes. Kui automaat sul pargid lülitab aga pooltulesi mitte siis dioodid läbi!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
27-04-2008, 03:57 PM
ostan siis peotäie kaitsmed,otsin kruvikad üles,ainult kus krt. kannatust saaks?p.s.loll küsimus aga kus see "suur tulede plok"asub?mis ise näinud olen on aku taga iga suguseid plokke,armatuuri alt on see auto päris tühi(vahetasin laua ära)päike oli teise ära söönud.muide omal on palju rootsiga tegemist ja Stokholmi lähedal on MB romula,kaunis kompetensed mehed ja pole veel leidnud detaili mida neil pole.hinnad on soodsamad kui eestis.asub E18 kiirtee kõrval,tlf +46858358375 "mercaskroten"räägivad inglist ja kui kellelgi on väga vaja panevad vist posti ka(taga silda vast mitte aga peenemat sodi)
27-04-2008, 04:48 PM
Kaitsmekarbi taga otsas, selleks tuleb kaan pealt kruvida, kõige pikem plokk. Sealsamas peaks ka see lisarelee olema mis su tulesi enam ei lülita, hakka mööda neid juhtmeid minema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
27-04-2008, 05:15 PM
tänan,lähb juhtmete pusimiseks,küsin veel,kus tulede pesuri viga otsida?kui pesuri mootorile vool peale anda siis toimib,testisin nii et,vahetasin pistikud pumpadel ära siis akent ei pesnud,vahetasin tagasi tuesid ei pese.muidu käraks nii sama ka aga tulede kojamehed nühivad kuiva tuleklaasi(pole vist kõige parem)muidugi võiks kojamehed minema vista aga kui nad juba on võiks neid ksutada.pensukas lapiga tulesid nühkida on ka aja kulu ja laiskuse küsimus.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: