21-12-2005, 03:14 PM
Niisiis mis lahendid oleks katuseluugiga kui ta vett ei pea enam. v.a kinni keevitamine, silikoonimine, pahteldamine-need ei ole head lahendid:mad:
probleem katuseluugiga
|
21-12-2005, 03:14 PM
Niisiis mis lahendid oleks katuseluugiga kui ta vett ei pea enam. v.a kinni keevitamine, silikoonimine, pahteldamine-need ei ole head lahendid:mad:
21-12-2005, 03:30 PM
Hmmmmmm,ärajooksud umbes äkki?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
21-12-2005, 04:03 PM
esimestest jookseb, ma ei tea kas 126-l taha ka torud jooksevad. Aga kas on võimalik luuki niimoodi ära tihendada, et ta kinnises asendis vett läbi ei laseks.
21-12-2005, 05:43 PM
Äravoolu toru võib ka mädanenud olla katuseluugi korpuse küljest.
21-12-2005, 08:25 PM
võta laepolstri servad lahti, pääsed äravooludele ligi.
taha lähevad ka torud muidugi. ega silikooni-porno palju lihtsam teostada pole, kõik selle vildi peaks servast ära nokkima ju.
21-12-2005, 10:34 PM
Kusjuures - 126 ja ka kõik muud vanemad MB-d - nende puhul EI PEA LUUGI TIHEND VETT PIDAMA. Vesi läheb pannile ja voolab äravoolude kaudu (4 tk igas nurgas) ära.
Kui bussi vaja, siis küsi!
21-12-2005, 11:42 PM
just, see vilt on selleks, et tuul ei vilistaks.
21-12-2005, 11:50 PM
Just, see ongi tuuletihend, maksab 1400 kr, kui läbi hakkab mnt-l vihisema, kui vesi läbi tuleb siis 99% et torud kas umbes või pigem läbimädanenud, polster lahti ja vaata, kõige mõistlikum nn porno on vast epoga või keemilise metalliga seda lappida kui odavalt ja lihtsalt tahad..... Kõige odavam ja lihtsam ja pornosem on katusel luugile teibi ring panna....ps mina seda nõu ei andnud sulle....:hump:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
22-12-2005, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 10:14 AM ja muutjaks oli kuld.)
Rolz Kirjutas:Just, see ongi tuuletihend, maksab 1400 kr, kui läbi hakkab mnt-l vihisema, kui vesi läbi tuleb siis 99% et torud kas umbes või pigem läbimädanenud, polster lahti ja vaata, kõige mõistlikum nn porno on vast epoga või keemilise metalliga seda lappida kui odavalt ja lihtsalt tahad..... Kõige odavam ja lihtsam ja pornosem on katusel luugile teibi ring panna....ps mina seda nõu ei andnud sulle....:hump: :biggergrin:teibi lahendus oleks muidugi kõige vägevam, mingi neoonroheline isoleer:bisou: Aga ma siis selle nõuga ei arvesta Rolz:demond: Aga jah kui see nii see asi on siis ok, oleks muidugi meeldinud kui selle asja oleks saanud ära kuidagi tihendadaad:
23-12-2005, 10:10 AM
Endal sama mure, vihamse ilmaga, kui mingit manöövrit sooritad siis hakkab luugist tilkuma...
23-12-2005, 10:27 AM
HotPapa Kirjutas:Endal sama mure, vihamse ilmaga, kui mingit manöövrit sooritad siis hakkab luugist tilkuma... Ajab ikka närvi küll siis:pissed2::bigsmile:
27-01-2006, 12:17 AM
kuld Kirjutas:HotPapa Kirjutas:Endal sama mure, vihamse ilmaga, kui mingit manöövrit sooritad siis hakkab luugist tilkuma... Offtpic küll, aga ei saa ütlemata jätta. Võtke seda, kui MB lisavarustust - Duššinurk sõitjateruumis
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
27-01-2006, 11:43 AM
:pissed2: rrrrrrr :biggergrin::biggergrin:
28-01-2006, 06:00 PM
Kusagile need torud välja jooksevad.Ehk keegi täpsustab.
Spidomeetri tross on heaks abiks läbi lükkamisel. Siis ka selgub,kas lihtsalt umbes,või on läbi roostetanud.
BMW R-35 otsib juppe
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|