Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
722.608 kast ei saa aru kangi asendist.....
#1
Selline probleem siis külmast peast, et kast ei saa aru, kui käigukang on D asendis. Paned D peale ja D valgustus ei põle, kui kangi väheke loksutada 4 ja D vahel, siis vahest viskab põlema korraks.
Ühesõnaga asi lõhnab kahtlaselt mingi kontakti probleemi järgi. Viga väljendub sellest, et kohalt ära minnes laseb põõrded kõrgeks ja viskab pauguga käigu sisse. Aitab,kui 4 asendis sõitma hakata.
Mida soojemaks kast läheb, seda paremini ühendus toimib, kuumast peast kaob probleem üldse ära.


Mind huvitakski, kus viga peitub, kas on kasti küljes väline lülituspolkk käiguhoovaga ühendatud, nagu vanemate kastidel või on viga hoopis kasti pistikus??


Auto: 1998.a. w210, e300T TD, 5k autom. kk. 722.608
Vasta
#2
Tere!

Sama asi kuhu käigukang sisse läheb on kulunud.
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#3
kannatax käimaru täis hooldus ära teha õlid, filtrid äki läheb paremax!
tundub loogiline, külmalt (pax õli) toimib käimar teisiti kui sooja õliga.
Vasta
#4
No automaatkastiõli on igas olekus suht vedel, ei usu et see õli pärast.
Vasta
#5
õli viskoosus väheneb vanal õlil ja automaadil peax ka filter olema ju! mis võib umbes olla?
Vasta
#6
Viskoossuse vähenemine tähendab seda et õli läheb vedelamaks. Mida viskoossem, seda paksem, sul läks sassi.Rolleyes
Filter on muidugi olemas ja umbes võib ta ka olla, kuid kui teised käigud töötavad, siis vaevalt selles viga on. Õli võib vähe ka olla, kuigi ei usu et see seda põhjustab. Mul oli kastis õli nii vähe, et 1. ja 2. käik hakkasid ulguma, kuid vahetusid ilusti. Võibolla on asi hüdroblokis, need pidid ka vahest näkku panema. Mine ikka remonti selle probleemiga, ei usu et õlivahetusest piisab.
Vasta
#7
erx000 Kirjutas:Viskoossuse vähenemine tähendab seda et õli läheb vedelamaks. Mida viskoossem, seda paksem, sul läks sassi.Rolleyes
Filter on muidugi olemas ja umbes võib ta ka olla, kuid kui teised käigud töötavad, siis vaevalt selles viga on. Õli võib vähe ka olla, kuigi ei usu et see seda põhjustab. Mul oli kastis õli nii vähe, et 1. ja 2. käik hakkasid ulguma, kuid vahetusid ilusti. Võibolla on asi hüdroblokis, need pidid ka vahest näkku panema. Mine ikka remonti selle probleemiga, ei usu et õlivahetusest piisab.


Tänud kõigile!

Remonti ma sellepärast ei lähe.....ma ise olengi remontija:biggrin:
Filter ja õli sai paar kuud tagasi vahetatud.


Point on ikkagi selles, et kast ei saa asendist aru. Kui mul õnnestub külmaga saada see D põlema, siis pole probleemi.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  722.9 7g käigukasti remont Teet01 16 15,061 04-01-2024, 06:02 PM
Viimane postitus: Prophecy
  W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel Ernst 3 1,027 04-09-2023, 11:47 PM
Viimane postitus: Ott
  722.408 kastiõli Ramiak8 1 342 17-05-2023, 07:53 PM
Viimane postitus: v6sa
  W209 BAS ESP ABS Tuled põlevad, diagnostiga ligi ei saa Jaaniusss 3 1,228 12-07-2021, 09:00 AM
Viimane postitus: MAV
  Sprinter W902 2.7 jõud kaob ja kast ei vaheta alla, pedaaliga käskides... Bullrider 1 930 08-12-2020, 08:06 PM
Viimane postitus: v6sa
  722.6 asendi andur Daniel87 3 3,237 18-05-2020, 01:51 PM
Viimane postitus: Laur
  722.6 ronin 10 6,357 01-10-2019, 08:04 AM
Viimane postitus: väikemees
  722.5 automaatkast lakkas toimimast jjaxzz 0 1,762 06-03-2019, 10:57 AM
Viimane postitus: jjaxzz
  K: M104 + 722.6 audiophile 4 5,191 07-11-2017, 12:18 AM
Viimane postitus: 92S500
  7g vs 9g-tronic kast v2ikejoss 1 2,586 22-08-2017, 10:32 PM
Viimane postitus: v2ikejoss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne