Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
tegu siis 91 aasta w201-ga, peal 1,8 bensiinimootor (4 käiguga manuaal). tehase järgi on linnas 10 ja maanteel 7 liitrit sajale. minul aga 10 maanteel ja 13-14 linnas. 1.8 liitrise mootori kohta see ikka väga suur:thumbdown:. peaks ka mainima, et küünlajuhtmed on pisut väsinud, kuid need peksavad üle vaid niiske ilmaga käivitamise ajal. ise kahtlustan lambdat, aga kuidas seda kontrollida.
oodatud on igasugused nõuanded
Postitused: 105
Teemad: 1
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Veidi kül OT kütusekulu suhtes (aga ei pruugi!), kuid:
Oleneb autost... Kui masinal tarbimisväärtust veel palju siis tasuks kyynlajuhtmed kindlasti vahetada ja ka ülejäänud süüteosa KRIITILISE pilguga üle kaeda... Tegelt on nii, et kui sul kuskil süüteosas midagi üle taob, siis lühendab see ka oluliselt teiste süütesüsteemi komponentide eluiga ja varem või hiljem näen ma jälle mõnda kutsikat kapott üleval tee ääres kurvalt seismas:p
JA mul ON sel teemal kogemusi
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
homme saan uue bremi juhtmekomplekti kätte, ju siis näeb kas sellest kasu on.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
1.8 tarbibki umbes nii bena, mul oli omal ajal sama lugu, peaaegu. Lambda andur võib valetada, kui Tartu kandis tegutsed, siis võin sulle anda 3 juhtmega lambda anduri, suht uus. Kui paremaks läheb, siis võid ta ära osta.
Küünlad ja õhufiltri võid igal juhul ära vahetada, need ei maksa suurt midagi ja liigne kulutus see ei ole, isegi kui kütusekulu ei muutu.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
samas kas need ülevaatuse heitgaasid ka midagi tuvastavad(kui lambda viga)?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Peaks tuvastama küll. Sa võid tegelt ise kah lambda anduri ära mõõta, testriga. 0.1-1.2V peaks olema tavalambdal töövahemik. Tühikäigul peaks kõikuma siia sinna. Ja siis koormusel peaks olema vist nii, et mida rohkem näitab, seda rikkam on segu.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
küünlajuhtmete vahetus ei muutnud midagi. ülevaatsues öeldi, et kui lamda on läbi, siis peaksid heitgaasid paigast ära olema, aga kõik oli väga ideaalne. nemad pakkusid, et liigne kütte kulu võib tingitud olla hoopis sellest, et mul pisut suurema diameetriga kummid all(mul on 70 aga ette nähtud on 65). kas muidu seda kütuse segu ei saa kuidagi muuta?
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
29-10-2007, 09:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2007, 09:53 PM ja muutjaks oli Priit.)
hannes_s Kirjutas:küünlajuhtmete vahetus ei muutnud midagi. ülevaatsues öeldi, et kui lamda on läbi, siis peaksid heitgaasid paigast ära olema, aga kõik oli väga ideaalne. nemad pakkusid, et liigne kütte kulu võib tingitud olla hoopis sellest, et mul pisut suurema diameetriga kummid all(mul on 70 aga ette nähtud on 65). kas muidu seda kütuse segu ei saa kuidagi muuta? Kui heitgaasid olid korras, pole midagi torkida (küttesegu on ju siis korras).
Kui Su autol on ettenähtust kõrgemad rehvid, siis näitab odokas väiksemat läbisõitu kui tegelikult ja arvutades saab suurema kütusekulu kui tegelikult. Kuidas sa muide seda kütusekulu mõõdad, loodetavasti mitte seieri järgi?
EDIT: kui räägime 15" rehvidest, siis odoka valetamine rehvimõõdu suurenemisel 195/65->195/70 annab vaid 3% viga, st vahe arvutustes väga väike. Ja tegelik kütusekulu ka kindlasti ei suurene, kui rehvid all veidi suuremad on.
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
1.8 mootori kütusekulu peab jääma automaadi puhul: Maantee 7-8l ja linn max10L.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
ilmselt kõige lihtsam ja odavam lahendus on rohkem tankida ja valmis ad:
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mul korralik 1.8 `90a pakkuda
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
hannes_s Kirjutas:ilmselt kõige lihtsam ja odavam lahendus on rohkem tankida ja valmisad:
Mercefreaken.com andmed (1,8 l, 4 -manuaal, 1990-1993):
-90 km/t - 7l/100km
-120 km/t - 8,8l/100km
-linn 11 l/100km
Ehk siis juba tehase kulu on maanteel suurem kui näiteks 1994.a. W124 E220-l. Lisaks see auto pole ka enam uus, igasugused pisiasjad võivad kulu suurendada (pidurid jne...). Samuti linnasõit võib väga erinev olla - kui lühikesed otsad, kui külm mootor, ummikud jne
Küsin uuesti - kuidas kulu mõõdad? Mulle ainus teadaolev arvestatav vahend on nn täispaagi meetod - tangid paagi kõrini ja järgmisel uuesti kõrini tankimisel arvestad vastavalt bensiini hulgale ja läbisõidule kütusekulu. Arvutus on seda täpsem, mida tühjemaks paagi enne uut tankimist sõidad (sest ka "kõrini" tankimisel nii või teisiti on iga kord paagis väheke erinev kogus kütust).
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
olen kütte välja imenud ja siis täpse koguse sisse kalland(suht täpne peaks nii olema)
|