Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
asi selles, et kui sõita kiiremini kui ca 50 km tunnis siis salongisoojendus ei jõua salongi enam soojax kütta...
mootoril temp. 80-85.
vb juba teema foorumis olemas, kuid ei leia:help:
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Kontrolli, kas töötab õigetpidi.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kõige tõenäolisem, et jahutusvedeliku tase liiga madal, või termostaatklapp ei tee oma tööd.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
olen pannud radika ette ka pappi, mootori temp tõuseb, aga salongi ikka sooja ei tule yle 50 km/h sõites
jahutusvedelik sai pandud uus ja tase normis
termostaadis tõenäoliselt viga olla ei saa, kuna mootor töösoojana 80-85...
keegi millalgi rääkis, et seal kojamehe ajami juures on mingi vidin, mis ei toimi ja suht jama on sellele ligi saada...
ehk teab keegi sellest miskit rääkida mis seal olla võix?
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Kontrolli kas salongisoojenduse mootor õigetpidi ikka käib. Ja kas ka varem oli sul miski jama või ostsid alles uue auto?
Postitused: 218
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
autol see salongisoojendus algusest peale jamanud ja talv tuli ka äkki:hump:
kui ikka ventikas max pööretel tööle panna tuleb sealt õhku kyll, kuid mitte sooja vaid jahedat...seda sõidul yle 50 km/h, alla selle ja seistes tuleb täitsa kuuma
kuid kuidas sellele mootorile ligi pääseda, pole asja olnud, lihtsam kysida enne kui juurde minna...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
See koda kus on ventika mootor,kojamehe all, kas see on korralikult suletud.
Kate mis on kohea peale mootorit. Seal on äärtes kaks kinnitust. ja keskel ka kaks plastik "kruvi".
Kuigi niipalju ei tohiks see mõjuda. Kas kui temperatuuri rullid on max-i peal,kas siis tuleb ka ainult jahedat õhku?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas soojenduse klapid avanevad? Ma mõtlen neid vedelikuklappe. Need peaks olema tuleseinal, aku kõrval. Kui neilt pistik maha võtta, siis peavad täitsa lahti olema ja tuba võiks soe olla.
Kui need on umbes/kinni jäänud/lolli jõuga toimetades rikutud, siis võib vedelik sealt mitte läbi käia, vaid nõriseda ja seda võib külmade ilmadega lihtsalt väheks jääda.
Alati on võimalus, et keegi on jahutussüsteemi "remontinud" lekkepeatajaga ja soojendusradiaator on umbes või peaaegu umbes. Mis teeb küll sama välja - tuba on jahe.
Kas auto on kliimaga?
Kas autol on keeratavate või vajutatavate nuppudega sisekliimapaneel?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kliimaautomaat - palju õnne.
Kliimaradika puudumine põhjustab pigem sooja...suvel. Kui radikat pole siis pole ka külmamasin süüdi - aineid ju pole.
Ikkagi, kui klapilt pistik maha võtta, kas siis kütab normaalselt?