16-05-2024, 09:55 AM
Sedasi ei saa võrrelda.
Elektrimootori, isegi nüüdisaegse sagedustüüritava asünkroonmootori väändegraafik on langev. Sisepõlemismootori oma on tõusev. Neid kahte ei saa niimoodi otse võrrelda.
Kohaltvõtumomendi suhtes on elektrikas kindlasti turbiini stallis istuvast V8 üle. Autobahni vasakpoolseimas reas 200+ paugutades on V8 palju rohkem momenti saadaval, kui elektrikal järele on jäänud.
Numbrite järgi on "kahe-ja-pooleliitrine".
Elektrimootori, isegi nüüdisaegse sagedustüüritava asünkroonmootori väändegraafik on langev. Sisepõlemismootori oma on tõusev. Neid kahte ei saa niimoodi otse võrrelda.
Kohaltvõtumomendi suhtes on elektrikas kindlasti turbiini stallis istuvast V8 üle. Autobahni vasakpoolseimas reas 200+ paugutades on V8 palju rohkem momenti saadaval, kui elektrikal järele on jäänud.
Numbrite järgi on "kahe-ja-pooleliitrine".