Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 süüteluku vahetus
#1
Mercedes w124: süütevōti on luku sisse pooleks keeratud, enne seda ei olnud ka keerav. Kas tōesti tuleb ette vōtta suurem lõhkumine ja vahetada kogu luku süsteem nagu yt õpetab vōi on kellegil õnnestunud südamik nö välja puurida ja vahetada?
Vasta
#2
Kui üldse ei keera, siis ilmselt on valutum võtta rooli küljest maha ja panna toimiv asemele. Samas võiks proovida suure kruvikaga keerata I astmesse. Samal ajal võiks toksida millegiga südamiku pihta, ehk annab keerama.

I asendis saab lukustusmuhvi maha tõmmata, kui panna südamiku soontesse lukustusrõnga ja südamiku vahele kaldu lõigatud otstega jalgrattakodar. Või mõni muu <2 mm läbi,mõõduga varras. 

https://www.youtube.com/watch?v=h9U7Pyy6zeM

Lukustusmuhvi lõikamiseks seal ruumi ei ole ja puurimine on mu arvates veel suurem töö.
Vasta
#3
Tänud! Kuna kaotada midagi polnud, otsustasin siiski nö puurimisega õnne katsuda. Vähemalt saab kogu selle tegevuse jooksul mer-su juhiistmel istuda, mitte tagurpidi kusagil rooli all (mis mu mitte enam esimeses nooruses kontidele palju sobilikum tundus Smile ).

Asi lahenes siis sedasi:

Lukusüdamiku kõige välisem osa oli juba muust südamikust suure kruvikeerajaga keerates eraldunud. Seega õnnestus traat lükata sinna kuhu vaja aga sellest ei olnud kasu kuna muhv hoidis südamikku ikka vangis.

Kuna seesama väline läikiv lukuauk on kõvast materjalist siis puurimisele ta ei allunud - appi tuli võtta dremel (noh tegelt mu Dremel tahtis millalgi liiga vara pensile minna mispeale ma enam Dremelit osta ei julge aga kasutasin sarnast aparaati Proxxoni märgiga ja Dremeli tarvikutega)

Väikse lõikekäiaga sai kenasti lukuauk läbi sälgutatud, kuni ta tükkhaaval välja tuli.

Nüüd oli võimalik puurida ja viimaks sai isegi auto kruvikeerajaga tööle aga südamiku kättesaamise saaga läks edasi...

Muhv aga ei tule ära, keera 'võtit' kuidas tahad.

Viimaks sai tollesama väikse lõikekettaga (mida kulus 4-5 tk kokku) muhvil üsna viisakalt krae maha võetud ja südamiku jäänused tulidki lupsti välja. Siis uus südamik määritud ja õlitatud ning klõpsti oma kohale pandud, jälgides hoolega et südamik ja vastus samas suunas oleksid.

Kokku 2-3 tundi kvaliteetaega aga kallis uus lukusüsteem jäi ostmata.

Jube huvitav oleks siiski aru saada mis nipiga se muhv seal kinni seisab aga oma auto puhul ma sellest suurt muret ei tee et ta nüüd sutsu nagu kergemini ärandatav on või peaks? Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 316 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,945 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 960 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 909 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne