01-01-2024, 01:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-01-2024, 01:37 PM ja muutjaks oli Hunt.)
Tere
Head uut!!!
Olen juba pikemat aega seisnud silmitsi probleemiga oma Mercedes-Benz W126 420 SEL mootoriga.
Vahepeal sõidab auto korralikult, kuid enamasti täiesti suvalistel aegadel tekivad järgmised probleemid.
Esiteks, mõnikord ei käivitu osad silindrid korralikult. Käivitades tulevad mõned silindrid mõne sekundi hiljem järele.
Siis, teatud aja möödudes, ei tööta osad silindrid enam soojalt. Näiteks kiirendades ei tööta mõned silindrid, mis põhjustab vibratsiooni ja puudub kiirendus.
Täiesti suvalisel ajal ei lähe mootor rohkem pöördesse kui 4500 rpm, eriti peale pikemat sõitu.
Samas, kui lasta autol puhata, võib järgmine päev sõita täiesti normaalselt.
Üks tähelepanek on veel see et kui korralikult sõidab siis on ka tühikäik ilus ja järsku hakkab tühikäigul mootor vahele jätma ja nagu üritaks õigeid pöördeid leida vms
Olen juba teinud mitmeid remonditöid ja varuosa vahetusi, sealhulgas:
Kütusejagaja on remonditud ja kontrollitud (kogused on ideaalsed).
Pritsungiga on käidud Speedster OÜs, kes peaksid olema ühed peamised K-Jet spetsialistid Eestis, ja nemad kinnitavad, et pritsung on korras. Kütusepumbad ja filter on välja vahetatud OEM 6 bari vastu.
Lambda andur on vahetatud.
Küünlad ja küünlajuhtmed on vahetatud, proovitud on erinevaid küünlaid erinevate vahedega.
Jagajakaas on vahetatud.
Vaakumid jm on kontrollitud.
Kummiosad on pehmed.
Tühikäigu klapp on vahetatud
Jne
Kahjuks ei ole need meetmed viinud soovitud tulemusteni ja probleem püsib. Kas keegi on sarnase olukorraga kokku puutunud või oskab anda nõu, mida veel kontrollida või parandada? Igasugune abi või soovitused on teretulnud.
Head uut!!!
Olen juba pikemat aega seisnud silmitsi probleemiga oma Mercedes-Benz W126 420 SEL mootoriga.
Vahepeal sõidab auto korralikult, kuid enamasti täiesti suvalistel aegadel tekivad järgmised probleemid.
Esiteks, mõnikord ei käivitu osad silindrid korralikult. Käivitades tulevad mõned silindrid mõne sekundi hiljem järele.
Siis, teatud aja möödudes, ei tööta osad silindrid enam soojalt. Näiteks kiirendades ei tööta mõned silindrid, mis põhjustab vibratsiooni ja puudub kiirendus.
Täiesti suvalisel ajal ei lähe mootor rohkem pöördesse kui 4500 rpm, eriti peale pikemat sõitu.
Samas, kui lasta autol puhata, võib järgmine päev sõita täiesti normaalselt.
Üks tähelepanek on veel see et kui korralikult sõidab siis on ka tühikäik ilus ja järsku hakkab tühikäigul mootor vahele jätma ja nagu üritaks õigeid pöördeid leida vms
Olen juba teinud mitmeid remonditöid ja varuosa vahetusi, sealhulgas:
Kütusejagaja on remonditud ja kontrollitud (kogused on ideaalsed).
Pritsungiga on käidud Speedster OÜs, kes peaksid olema ühed peamised K-Jet spetsialistid Eestis, ja nemad kinnitavad, et pritsung on korras. Kütusepumbad ja filter on välja vahetatud OEM 6 bari vastu.
Lambda andur on vahetatud.
Küünlad ja küünlajuhtmed on vahetatud, proovitud on erinevaid küünlaid erinevate vahedega.
Jagajakaas on vahetatud.
Vaakumid jm on kontrollitud.
Kummiosad on pehmed.
Tühikäigu klapp on vahetatud
Jne
Kahjuks ei ole need meetmed viinud soovitud tulemusteni ja probleem püsib. Kas keegi on sarnase olukorraga kokku puutunud või oskab anda nõu, mida veel kontrollida või parandada? Igasugune abi või soovitused on teretulnud.