Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kas kellelgi on kogemust quaife atb diffriga?
#1
Sooviks oma 204 kerega 320cdi talvel kasutatavamaks muuta. Kui talvel ikka 2 ratast ühe asemel veaks, siis vist oleks juba ok. Siinkohal siis küsimus, et kas kellelgi on kogemust just selle diffriga. Tundub olevat hooldevaba ja ei lukusta ka 100 prossa. Kas ta on ka nii hea kui väidetakse või on ka mingeid miinuspooli?
Vasta
#2
Hei, 
W204 on Eesti tingimustes igati ok.
Kui stabiilsuskontroll on sisse lülitatud, veabki ühe ratta asemel kaks, sest libisema hakkavat pidurdatakse ja see suunab veojõu teisele rattale.

Parimate soovidega,
Sm. Västrik
Vasta
#3
? hmm... See talv oli paaril korral probleem parkimiskohalt välja tagurdades. Tagurdamine toimus õrnast kallakust üles ja oli suhteliselt libe. Korraks oli tunne, et auto jääbki sinna, aga lõpuks sain üles siiski. See stabiilsuskontroll tundus rohkem takistavat kui aitavat.
Vasta
#4
Stabiilsuskontrolli üks komponente on elektrooniline diferentsiaali"lukk"ETS/ETC. Selle töötamiseks vaja, et mootor toodaks piisavalt väänet ületamaks pidamist omava ratta pööramiseks vajalikku takistust. Libisevalt ratast pidurdatatakse piduriga, mis võtab umbes pool sekundit aega. Ehk asi näeb praktikas välja nii: hakkad liikuma ja ratas tõmmatakse ringi. Nüüd ei tohi gaasi tagasi anda, vaid tuleb hoida peal nii 1500 pööret automaadiga (manuaalil võib ka vähem) ja lasta autol pidureid vaheldumisi pruukides auto liikuma loksutada. Toimib väga hästi kõval pinnal, kui ühe ratta all on pidamist liikumasaamise jagu ja teisel ei ole. Ei toimi üldse pehmel pinnal (kaevab esimese üritusega kohe sisse ära) ja sellisel pinnal, kus kummagi ratta all pidamist lihtsalt ei ole. Rääkigu turundus, mida tahes, aga füüsika vastu ei saa ei elektroonikaga.

Quaifet kiidetakse, aga kui just rallit ei sõida/igapäevaselt pehmes ei ukerda, siis saab ETC päris hästi elatud. Peaasi, et ratta ringitõmbamise järel gaasi tagasi ei anna, vaid piisava veo peale jätad!
Vasta
#5
Mul oli oma S204 ostes sama plaan.
Et paneks luku sisse ja talv saab fun olema.
Aga leidsin sellele 1k eurile kasulikuma koha ja väga palju ei kahetsegi.
Ilma lukuta on lumepudrus veidi libedam küll sõita,aga kinni kusagil polnud.
ESP on talvel mul linnas alati välja lülitatud ja kulges ta mul eelmine talv 18" TRIANGLE T501 naeltega.
Et 204 on täiesti ok talveauto.Rehvid peavad lihtsalt üle keskmise head olema sest saba meeldib talle ikka väga liputada.

Aga iseenesest on Quaife ääretult hea lisa.Lukustub loogiliselt ja kannatab ka rohket jõudu.


Alar
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kas DVD mängija sudab DVD'e plaate kahjustada? Rolz 2 2,520 12-05-2019, 11:54 PM
Viimane postitus: Teet01
  Kas sellise rehviga julgeb sõita? Blue Chip 9 5,509 26-04-2018, 11:16 AM
Viimane postitus: stihl
  K: kas on originaal veljed. kalvi1991 13 7,504 16-04-2018, 03:18 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Kas kõigil univ. kerega mb on taga õhkvedrustus? 140KW 1 2,668 07-01-2017, 09:16 PM
Viimane postitus: Laur
  Kas väntvõll A6510302501 on asendatav A6510340115 koodiga? Sm. Västrik 3 3,342 23-10-2016, 09:37 AM
Viimane postitus: R129
  Kas eestis (või lähivälismaal) on kedagi, kes oskaks pädevalt kasutada Vediamot? Blue Chip 1 2,813 04-10-2016, 12:07 AM
Viimane postitus: raints
  Om642 pikk käivitus vahet pole kas ilm on külm või soe firewalker 7 7,577 02-01-2016, 05:39 PM
Viimane postitus: firewalker
  Kas MB W203 C 270 mahuvad15 tollised veljed? MRS75 0 1,808 26-11-2015, 04:15 PM
Viimane postitus: MRS75
  Väljalaskekollektorite katmine, kas keegi teeb? Blue Chip 0 1,771 04-04-2015, 03:36 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Ölivahetusvälp hobiautodel ehk kas öli vananeb ka seistes? nostromo 7 7,236 13-07-2014, 02:23 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne