Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
15-07-2022, 05:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2022, 05:58 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Suhtlesin erinevatega.
Hort: Vastati ausalt, et suht võimatu hetkeseisuga midagi leida. Las läheb hullemaks.
Peterburi tee MB Abi Andrei: Arvati, et on võimalik, aga võtab aega. Kuuldes et Peeter S....tegeles, vastati, et kui juba tema ei ole leidnud,siis......suht keeruline.
Lesven: Hetkel mõned ideed (ei jäänud meelde, mis need näitajad tähendada võisid), mis tunduvad reaalsed.
Neljast kohast arvamust küsitud.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kusjuures kui nüüd mõtlema hakata, siis ühel 15tuh läbisõitnud Ssangyong Rexton oli sama probleemiga vist. Mis see võis olla, 2020 aasta mudel.. Kusagilt meelde jäänud, et neil kasutusel sama käigukast mis Mercedesel.
Sõitsin rahulikult linnas, jõudsin maanteele. Esimene rida liikus 80km/h läksin teise ritta, vajutasin ja kõik, selline tunne nagu oleks neutraali peale läinud. Ei midagi, tagasi esimesse ritta, võtsin jala pedaalilt, hakkasin ohutulesid peale panema juba, kui vaikselt pedaali vajutades hakkas jälle sõitma. Proovisin uuesti, sama jama, äkiliselt kiirendada ei saa. Siin ma võin eksida aga 50-60km/h sõites seda probleemi vist ei olnud.
Tegemist oli rendiautoga. Hiljem huvipärast uurisin internetist ja tundub, et see on Ssangyoung-i tüüpviga. Sellel hetkel võtsin arvamuse, et odav pask ja sellisena tulevadki tehasest.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Dyno Mode / Roller Testi oled proovinud panna ja sõita?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 287
Teemad: 17
Liitus: Mar 2015
Maine:
2
Kas dislasid sai dyno mode-i panna?
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
26-07-2022, 05:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2022, 09:43 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Sai Lesvenis siis alt kõik ära puhastatud, natuke sodi ka oli ja isegi mingit teist andurit proovitud. Ei midagi.
Aga jutt liikus ka sinnapoole, et võib turbol midagi valesti olla. Kuna rõhk kõrge (kui ei eksi, siis turbo rõhk väljalaskegaasides ). Ja ainus põhjus, miks justkui tahetakse see välistada, ongi et selle vea peale turbo vahetatigi. Viga peaks ju ära kaduma. Teisest küljest võib olla, et viga ei kadunud, kuna uue turboga mingi probleem. Kas vaja kodeerida jne.
Postitused: 707
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
26-07-2022, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2022, 10:44 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei.
Kuna probleem vist ei ole lahenenud, viskan suvaliselt ühe mõtte. Kas sel autol juhib turbot ehk ta rõhku hoovaga "juhtmootor"? Kui jah, siis need pahatihti lähevad tuksi ja sel juhul jääb turbo ühte asendisse "kinni". Väidetavalt saab ta niimoodi paremal juhul jääda asendisse, kus turborõhku pole, aga halvemal juhul on turborõhk kogu aeg maksimaalne. Kui turborõhk jääb maksimaalseks, keerab auto kütuse abil võimsust maha, mis seletaks võibolla ka seda, miks ta justkui kinni poob gaasi lisamisel.
Muidugi oleks sel juhul pisut hämmastav, et miks ta konkreetse asja viga sisse ei loe. Aga mine elektroonikat tea.
Igatahes neid juhtmooduleid või aktuaatoreid või kes teda kuidas nimetada soovib, õnnestub enamasti edukalt ka remontida ja vähemalt on idee, ükskõik kui rumal, minu poolt edasi antud.
Selles videos on vist see jubin nähtav.
https://youtu.be/uoow8HwIAyU
Edu võitlustes!
Västrik
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
Seda hooba mainis Peeter ka. Aga vist natuke teises kontekstis. Mitmeid kordi jäi see hoob edasi-tagasi liikuma, enne kui paika jäi.
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
24-08-2022, 01:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2022, 10:59 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Jõudis lõpuks Lesvengi arvamusele, et turbo praak. Tarnija BR Turbo mõõtis ja reguleeris, aga ikka rõhk madal. Mingeid lekkeid mujal ei ole.
Saatsid partneri GTR Autoteeninduse juurde. Teisipäevaks siis aeg sinna.
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
01-09-2022, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2022, 10:30 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Hetkel viisin tagasi GTR autosse. Nad küll vahetasid mingi aktivaatori ära ja reguleerisid uuesti, aga kiirusel 97 sama jama. Joonas Lesvenist arvab turbo mehaanilist viga. Labad näiteks. Ma arvasin naiivselt, et kohe vahetatakse turbo ära ja asi korras. Lasevad seal edasi-tagasi.
Ei teagi kui suur % BR Turbol praaaki võib olla
Postitused: 44
Teemad: 7
Liitus: Nov 2010
Maine:
1
31-03-2023, 08:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2023, 11:07 PM ja muutjaks oli Rai66.)
Tookord vahetati turbo siiski ära, aga kasu mitte midagi. Tegin pausi. Nüüd andis veateate ja tuli ära vahetada EGR-klapp. Vahetati ära ja Joonas kes asjaga kursis katsetas ja ütles, et vana viga ka kadunud. Ise pole linnast välja saanud, et kontrollida. Loogika on olemas, kuna enne andis teada, et rõhk heitgaasides liiga suur.
|