04-08-2021, 09:29 PM
Tere, vanemal mersul vajuvad tagumised õhkpadjad ca ööpäevaga alla, üks töökoda on üritanud mul seal seda viga leida, ent ei ole siiani leket leida suutnud. Need õhupaagid taga on mõlemad hetkel pimedaks pandud(lahti ühendatud ja lihtsalt punn ees seal voolikutel), ent samamoodi vajub alla ja nendes ilmselt viga pole olnud, kuna midagi pole muutunud. Mõtlesin siin ise vahepeal proovida, kuna seal pikad järjekorrad ja ehk saan ise ka selle vea asukoha kiiremini tuvastatud ja tagumised õhkpadjad välistada või siis kinnituse saada, et kas on neis kuskil see pisike leke või mitte.
Küsimus selles, et seal taga põhja alt kohe näha selline õhuvooliku niiöelda kaheks jagaja, eest tuleb üks voolik kompressorist peale ja hargneb siis kaheks seal, ühest läheb ühte õhkpatja,teine teise õhkpatja. Mul kasutada kanaliga garaaz ja siis mõte oleks see, et ühendada üks voolik sealt jagajast lahti, mis ühte õhkpatja läheb ja panna sinna mingi ajutine voolikujupp, mis teisest otsast kuidagi pimedaks teha ja siis lasta ainult üks tagumine õhkpadi õhku täis pumbata kompressoril ja siis vaadata mis teeb paari päevaga, kui endiselt alla vajub, siis teha sama lüke ja teise poolega samamoodi proovida. Kui mõlemat poolt sedasi eraldi proovida, et kordamööda pimedaks teha ja endiselt alla vajub, siis saab õhkpadjad välistada sedasi ja leke kas eest taha minevas voolikus kusagil või siis kompressor ise seest kusagilt lekib vaikselt? Olekski küsimus selles, et kas neid ühendusi kannatab niisama kinni/lahti prooviks ühendada või on need rohkem sellised ühekordseks ühenduseks, et kui lahti kakkuda, siis pannakse kohe see uus messingust mutikas või kuidas seda ka ei nimetata sinna? See hargnemispunkt seal üsna roostes näeb välja küll, ent tõstuki pealt seebiveega kunagi sai vaadatud, siis ei tundunud sealt lekkivat midagi, muidugi rattad olid tol hetkel maast lahti ja seetõttu mingil määral ka rõhk seal voolikutes ilmselt madalam, kuigi ei oska ütelda kas see võiks mõjutada, et omal raskusel seistes siiski kuskilt vaikselt midagi lekkida võiks sealt.
Küsimus selles, et seal taga põhja alt kohe näha selline õhuvooliku niiöelda kaheks jagaja, eest tuleb üks voolik kompressorist peale ja hargneb siis kaheks seal, ühest läheb ühte õhkpatja,teine teise õhkpatja. Mul kasutada kanaliga garaaz ja siis mõte oleks see, et ühendada üks voolik sealt jagajast lahti, mis ühte õhkpatja läheb ja panna sinna mingi ajutine voolikujupp, mis teisest otsast kuidagi pimedaks teha ja siis lasta ainult üks tagumine õhkpadi õhku täis pumbata kompressoril ja siis vaadata mis teeb paari päevaga, kui endiselt alla vajub, siis teha sama lüke ja teise poolega samamoodi proovida. Kui mõlemat poolt sedasi eraldi proovida, et kordamööda pimedaks teha ja endiselt alla vajub, siis saab õhkpadjad välistada sedasi ja leke kas eest taha minevas voolikus kusagil või siis kompressor ise seest kusagilt lekib vaikselt? Olekski küsimus selles, et kas neid ühendusi kannatab niisama kinni/lahti prooviks ühendada või on need rohkem sellised ühekordseks ühenduseks, et kui lahti kakkuda, siis pannakse kohe see uus messingust mutikas või kuidas seda ka ei nimetata sinna? See hargnemispunkt seal üsna roostes näeb välja küll, ent tõstuki pealt seebiveega kunagi sai vaadatud, siis ei tundunud sealt lekkivat midagi, muidugi rattad olid tol hetkel maast lahti ja seetõttu mingil määral ka rõhk seal voolikutes ilmselt madalam, kuigi ei oska ütelda kas see võiks mõjutada, et omal raskusel seistes siiski kuskilt vaikselt midagi lekkida võiks sealt.