| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere.
 Mootor seiskus maanteekiirusel.Käivitada proovides käis mootor raskelt ringi (nagu aku oleks tühi). 1.5 tundi hiljem mootor käivitus puterdades ja oli kuulda häält (kolin ,login,kolks).Võõras hääl ühesõnaga.Salongis oli tunda ka vähe Diisli lõhna.Ühtegi tuld enne seisma jäämist põlema ei läinud ja hiljem Launch juhtmega vigu ei näidanud.Kas on võimalus,et rikki läinud pihusti võis antud asja korraldada.On keegi midagi analoogset kogenud või oskab kaasa rääkida.Kindla vea tuvastamist neti teel ei ootagi.
 
	
	
	
		
	Postitused: 711 
	Teemad: 85 
	Liitus: Jul 2006
	
 Maine: 
6 
	
		
		
		14-01-2019, 10:38 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2019, 10:39 PM  ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
	
	 
		Tere,Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
 Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
 Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.
 
 Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.
 
 Tauno
 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas:  Tere,Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
 Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
 Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.
 
 Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.
 
 Tauno
 
Õli normis.Mis need erinevad põhjused veel olla võiks.Raskelt käis ringi koheselt peale seikumist.1.5 h hiljem käivitus.Äkki oli ühes silindris rikkis pihusti tõttu liigne kütus ,mis ringikäimist raskendas.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 711 
	Teemad: 85 
	Liitus: Jul 2006
	
 Maine: 
6 
	
		
		
		14-01-2019, 11:24 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2019, 11:42 PM  ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
	
	 
		Muud põhjused on ka lihtsalt ummistunud filter, katkine plastikust filtrielement, mille tõttu õli ei filtreerita (õlivahetuse käigus lõhutakse ta mõnikord ära), aga neil aparaatidel puudub teatud juhtudel üldse arusaadav põhjus, miks saale kinni jookseb ehk siis seda näib juhtuvat ka "lambist" mingi kulumise-väsimise vms tõttu. 1.5 h on piisav aeg metalli jahtumiseks ja seega väntvõlli mõningaseks kahanemiseks ning uuesti ringikäimiseks.  
Muidugi võib viga paremal juhul ka pihustis olla ja seega tegelikku diagnoosi läbi foorumi on tõeliselt keeruline panna ning pihustite töö tasuks ära kontrollida ja kindlasti mitte  koliseva mootoriga sõita proovida.    
Parimate soovidega, 
Tauno 
PS! Hea saksakeelne jutt CDI probleemidest (ja neid jagub):
https://www.motor-talk.de/forum/omxxx-wa...98119.html 
PPS! Filtrikaane jupp, mis katki saab minna.
https://www.motor-talk.de/bilder/omxxx-w...36913.html 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas:  Tere,Kas õli on normis (ehk mitte liiga palju)?
 Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur, mistõttu on peaaegu võimatu juhil seda ka märgata kui mootori õlirõhk kaob ning hullem ära hoida.
 Pihusti võib ka lagina-kolina ja suitsupilve üles lüüa, kuid raske ringikäimine kõlab kehvalt.
 
 Loodame parimat ja anna ikka teada, mis oli.
 
 Tauno
 
Nüüd niipalju selgunud ,et saale probleem ja veel nii hästi ,et uut mootorit vaja.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 711 
	Teemad: 85 
	Liitus: Jul 2006
	
 Maine: 
6 
	
	
		Tere,
 Jama on nendega jah ja tänud, et ikkagi põhjustest teada andsid. Kas mootorit tarvis, sest nt plokil auk sees või ei kannata võlli enam lihvida?
 Need mootorid väga odavad paraku ei ole, seega remont võib ära tasuda isegi taastatud võlliga kui see eBayst tellida.
 
 Tauno
 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (03-02-2019, 11:03 PM)Tauno Mõts Kirjutas:  Tere,
 Jama on nendega jah ja tänud, et ikkagi põhjustest teada andsid. Kas mootorit tarvis, sest nt plokil auk sees või ei kannata võlli enam lihvida?
 Need mootorid väga odavad paraku ei ole, seega remont võib ära tasuda isegi taastatud võlliga kui see eBayst tellida.
 
 Tauno
 
Raamsaale ringi tõmmanud.Väntvõll vaja lihvida kui kõver pole (kontrollimata).Ühte kepsu vaja.Sellest infost piisas ,et uut mootorit otsima hakata.Mootori hinda isegi ei hakka kommenteerima (ulme).
	 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
	
		 (04-02-2019, 11:04 AM)kosekas Kirjutas:  ...Mootori hinda isegi ei hakka kommenteerima (ulme).
 
Ei mingit ulmet, labane nõudmise-pakkumise vahekord.
 
Enne "uue" "heas korras" mootori soetamist tee remondikalkulatsioon. Keegi ei tea, millal kasutatud pada otsustab sissetallatud rada käia.
 
Ega sel autol polnud pikka õlivahetusvälpa pruugitud?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		
 Ega sel autol polnud pikka õlivahetusvälpa pruugitud?
 [/quote]
 
 No kuidas võtta.26000 neist kõige pikem.Ju siis Mercedes-Benz mootoril käib see ülejõu ja meeldib ühegi hoiatuseta leping lõpetada.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
		
		
		04-02-2019, 02:44 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2019, 02:46 PM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
		 (04-02-2019, 01:35 PM)kosekas Kirjutas:  ...No kuidas võtta.26000 neist kõige pikem.Ju siis Mercedes-Benz mootoril käib see ülejõu ja meeldib ühegi hoiatuseta leping lõpetada.
 
Ei ole ühegi valmistaja pajad Eestis neid soovituslikke välpasid ilma poegimata üle elanud. See on endiselt kesk-Euroopa privileeg, kus olud leebed (peamiselt puudub allanulli külm) ja masinate läbisõit suur. 
  (14-01-2019, 10:38 PM)Tauno Mõts Kirjutas:  ...Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur,
 ...
 
Kas keegi seda väidet kinnitab?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 355 
	Teemad: 1 
	Liitus: Nov 2016
	
 Maine: 
0 
	
	
		Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (05-02-2019, 02:21 PM)Oliver.L Kirjutas:  Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse? 
Auto veits peale sajatuhande sõitnud ja täieliku esinduse ajalooga.Eestis sõitnud pole (Saksamaa).
	 
	
	
	
		
	Postitused: 9 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jan 2019
	
 Maine: 
0 
	
	
		...
 Kõlab nagu saale kinnijooksmine, mida OM651 puhul ikka juhtub erinevail põhjuseil (sh diiselkütuse mootoriõli hulka sattumise tõttu). Neil mootoritel puudub õlirõhuandur,
 ...
 [/quote]
 
 Kas keegi seda väidet kinnitab?
 
 [/quote]
 
 No näidikute hulgas puudub õlirõhu märk,tuli (õlikann).Järelikult puudub ka õlirõhuandur.
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
		
		
		07-02-2019, 12:59 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2019, 12:59 PM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
		 (07-02-2019, 11:52 AM)kosekas Kirjutas:  No näidikute hulgas puudub õlirõhu märk,tuli (õlikann).Järelikult puudub ka õlirõhuandur. 
Neid andureid, mille jaoks ei ole oma märgutuld või näidikut, on nüüdisaegsetel autodel üksjagu. Sellest ka küsimus.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 355 
	Teemad: 1 
	Liitus: Nov 2016
	
 Maine: 
0 
	
	
		 (05-02-2019, 03:03 PM)kosekas Kirjutas:   (05-02-2019, 02:21 PM)Oliver.L Kirjutas:  Palju auto tänaseks läbisõitnud on üldse? Auto veits peale sajatuhande sõitnud ja täieliku esinduse ajalooga.Eestis sõitnud pole (Saksamaa).
 
Siis võiks proovida Saksa päring teha esinduse kaudu, mis nad arvavad sellest.
	 |