25-07-2016, 11:12 PM
Ei, lolliks ma läinud ei ole. Vähemalt enda arvates, eksole. :eusa_shifty:
Öeldakse, et kõik autot on müügis, lihtsalt mõni on väga hinnaline. Ma siis panen oma Lumivalgukese ka nähtavale. See auto
Mida selle raha eest siis saab...
Üsna viisakas seisus kerega kaubalifti. Usumõõdiku näit on 325 kkm, auto kah mõnusalt tihke. Ei ole veatu, on roostetäppe naljakates kohtades ja on kriipse-kraapse. Mõni liist vajab passitamist ja esimene pukseerimisava kate on puudu. Minu nimel, hetkel ajutiselt arvelt maas.
Sihuke näeb välja:
Autol on kolm häda:
1) lahustipõletaja on kutu. Käivitus küll peale pooleteistaastast seismist esimesest üritusest ja tõmbab peale puterdamisest ülesaamist ka, aga ÕKM on surnd ja jutmestikku ei tohi isegi vaadata kurja pilguga;
2) Tempomat ei toimi, ajust vigu ei leitud. Drossel või ÕKM kaudne mõju;
3) seismise ajal on hiired sisse märatsema pääsenud ja polstrit lõhkunud. Kas seoses selle märatsemisega või täiesti iseseisvalt on ka mingi Fungus Amungus end mõnusasti tundnud. Ehk sisu tahab kasimist ja seejärel lappimist. Juhiistme nurk oli juba enne katki istutud.
Summuti läriseb ka kuskilt, aga see on väike probleem esimese ja kolmanda (eelkõige) kõrval.
Doppelrollo toimib, isegi kinnitusaasade katted on olemas:eusa_angel:
Auto veereb 15-augulistel 15" "kaevukaantel", millel 195/65R15 suverehvid. Tõsi, napilt legaalsed... Tõsine huviline saab kaasa kas veel 6 samasugust velge või midagi minu üleliigsete velgede virnast . Varuratta valib ise riiulilt. See asi on huvilisega räägitav.
Auto soetasin mõttega ära diiseldada. Selle jaoks on olemas sedaanilt pärinev 108 kW OM603 koos automaatkasti ja pea kõige juurdekuuluvaga. Teadaolevalt on puudu õliradikas ja vigane on ka jahutusradikas. Juhtmestikku on ka rapitud. Aga pada ise vedas mõnusasti ja käivitus ka -12 peal. Külmema ilmaga ma ei proovinud;) Praegu külitab katel kärul, kõht lahti. Vahetada tuleb vända tagumine simmer. See oli mõnuga leemendanud. Peaülekanne ei lärmanud. Summuti esimene ja keskmine osa on tarvitamiskõlbulikud, viimane pütt on universaalil erinev. Mootorist pilti ei ole, kuid doonor ise on säärane:
3500.- sisse käib ka Kiirlift , kui selleks peaks soovi olema. See näeb tänaõhtuse seisuga välja säärane:
Kohale sõitis ise kuu aega tagasi.
Eks ma annan endale aru, et SELLISE raha eest säärast autot niisuguses seisukorras keegi täiemõistuseline endale ei soeta. :paranoid: Aga kui peaks mõni peavigane siiski leiduma, siis minuga saab ühendust kõige kindlamini meilitsi vosat@hot.ee kaudu. Aga kuna mul ei ole vaja seda autot müüa, siis pakkumised stiilis: annan üheksa sotti ja lohistan minema; ei leia mingit reaktsiooni. :eusa_naughty:
Mul on Lumivalgukesele kirst olemas, kuhu sisse ei saja ja küll kunagi saabub aega, kus mul diiseldamiseks jaksu on. Seniks aga olgu säärane komplekt sõgeda hinnaga müügis :eusa_whistle:
Öeldakse, et kõik autot on müügis, lihtsalt mõni on väga hinnaline. Ma siis panen oma Lumivalgukese ka nähtavale. See auto
Mida selle raha eest siis saab...
Üsna viisakas seisus kerega kaubalifti. Usumõõdiku näit on 325 kkm, auto kah mõnusalt tihke. Ei ole veatu, on roostetäppe naljakates kohtades ja on kriipse-kraapse. Mõni liist vajab passitamist ja esimene pukseerimisava kate on puudu. Minu nimel, hetkel ajutiselt arvelt maas.
Sihuke näeb välja:
Autol on kolm häda:
1) lahustipõletaja on kutu. Käivitus küll peale pooleteistaastast seismist esimesest üritusest ja tõmbab peale puterdamisest ülesaamist ka, aga ÕKM on surnd ja jutmestikku ei tohi isegi vaadata kurja pilguga;
2) Tempomat ei toimi, ajust vigu ei leitud. Drossel või ÕKM kaudne mõju;
3) seismise ajal on hiired sisse märatsema pääsenud ja polstrit lõhkunud. Kas seoses selle märatsemisega või täiesti iseseisvalt on ka mingi Fungus Amungus end mõnusasti tundnud. Ehk sisu tahab kasimist ja seejärel lappimist. Juhiistme nurk oli juba enne katki istutud.
Summuti läriseb ka kuskilt, aga see on väike probleem esimese ja kolmanda (eelkõige) kõrval.
Doppelrollo toimib, isegi kinnitusaasade katted on olemas:eusa_angel:
Auto veereb 15-augulistel 15" "kaevukaantel", millel 195/65R15 suverehvid. Tõsi, napilt legaalsed... Tõsine huviline saab kaasa kas veel 6 samasugust velge või midagi minu üleliigsete velgede virnast . Varuratta valib ise riiulilt. See asi on huvilisega räägitav.
Auto soetasin mõttega ära diiseldada. Selle jaoks on olemas sedaanilt pärinev 108 kW OM603 koos automaatkasti ja pea kõige juurdekuuluvaga. Teadaolevalt on puudu õliradikas ja vigane on ka jahutusradikas. Juhtmestikku on ka rapitud. Aga pada ise vedas mõnusasti ja käivitus ka -12 peal. Külmema ilmaga ma ei proovinud;) Praegu külitab katel kärul, kõht lahti. Vahetada tuleb vända tagumine simmer. See oli mõnuga leemendanud. Peaülekanne ei lärmanud. Summuti esimene ja keskmine osa on tarvitamiskõlbulikud, viimane pütt on universaalil erinev. Mootorist pilti ei ole, kuid doonor ise on säärane:
3500.- sisse käib ka Kiirlift , kui selleks peaks soovi olema. See näeb tänaõhtuse seisuga välja säärane:
Kohale sõitis ise kuu aega tagasi.
Eks ma annan endale aru, et SELLISE raha eest säärast autot niisuguses seisukorras keegi täiemõistuseline endale ei soeta. :paranoid: Aga kui peaks mõni peavigane siiski leiduma, siis minuga saab ühendust kõige kindlamini meilitsi vosat@hot.ee kaudu. Aga kuna mul ei ole vaja seda autot müüa, siis pakkumised stiilis: annan üheksa sotti ja lohistan minema; ei leia mingit reaktsiooni. :eusa_naughty:
Mul on Lumivalgukesele kirst olemas, kuhu sisse ei saja ja küll kunagi saabub aega, kus mul diiseldamiseks jaksu on. Seniks aga olgu säärane komplekt sõgeda hinnaga müügis :eusa_whistle: