Postitused: 322
	Teemad: 36
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Truck Kirjutas:Tekkis siit lisaküsimus, et kust saaks ette sellise põlle? ? ? Toomase pandud piltide järgi näiks nagu 107 oma . . .
siit leiad ka midagi:
http://www.gup-tuning.ee/index.php?CarMa...rmodel=147
	 
	
	
The soul smells like diesel
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,478
	Teemad: 126
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Stiilinäiteid siis, nagu näha, istub M116/117 ilma komlikatsioonideta sinna vahele:
http://cgi.ebay.de/Mafia-Umbau-Mercedes-...dZViewItem
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 321
	Teemad: 35
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		11-03-2007, 11:23 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2007, 07:39 AM  ja muutjaks oli Uku.)
	
	 
	
		Aga kuidas oleksid lood siis,kui tahta manuaalkastiga autot?
Nt W116/W108/W107 said peale 3.5 V8 manuaali (M116)suurim minu teada,mida manuaalina pakuti.Sellel oli erinevatel aegadel 195/200/205 hp.
Dreiemoment...
200 HK ved 5800 o./min.
195 HK ved 5500 o./min. fra 01/76
205 HK ved 5750 o./min. fra 04/78 
286 Nm ved 4000 o./min.
275 Nm ved 4000 o./min. fra 01/76
284 Nm ved 4000 o./min. fra 04/78 
4-käiguline manuaalkast,kiirendus 0-100 9.5 sekundit,tühimass 1675 kg(W116).
Kaaluvahe peaks olema 2.8 R6-l ja 3.5 V8-l suht minimaalne,kuid see-eest saab kuulda V8 häält ning kiirendus on ka natuke parem,isegi 8-9 sekundi kanti,arvestades W123 ja W116(280 CE 1460 kg VS 350 SE 1675 kg) massivahesid...
Manuaalkast võimaldaks sportlikumat sõitu.Iseasi mis selline mootor tänapäeval maksta võib?
Ja veel mõtlesin,et kas on mingi vahe kupee või sedaani tegemisel?
Kumb oleks selliseks projektiks parem?
	
	
	
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 321
	Teemad: 35
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		12-03-2007, 07:24 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2007, 07:25 AM  ja muutjaks oli Uku.)
	
	 
	
		Mul tekkis üks küsimus...
Kas on tehtud suuremat V8 manuaali kui seda on M116 3.5 ?
Sellised kepikasti mõtted tulid mulle peale,kui vaatasin Carlssoni poolt tuunitud W123 kupeed...
http://www.youtube.com/watch?v=RMA5cQwn3nI
Jätkaks seda äärmiselt huvitavat teemat:biggrin:
	
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 848
	Teemad: 40
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
4
	 
	
	
	
	
Kui bussi vaja, siis küsi!
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 848
	Teemad: 40
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
4
	 
	
	
	
	
Kui bussi vaja, siis küsi!
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 321
	Teemad: 35
	Liitus: Jan 2007
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		13-03-2007, 09:44 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2007, 09:50 PM  ja muutjaks oli Uku.)
	
	 
	
		See viimane oli ikka eriti karm.
Mõnus oleks sellise uunikumiga mingi uuema/võimsama S-klassi kõrvale sõita ning naeratada ja siis tagatulesid näidata:lol:
Ma arvan,et see mees seal roolis sooritaks enesetapu,nähes,et mingi vana traktorimootoriga kaubalift ta kullakesega 1-0 tegi :lol:
Nüüd ma mõtlesin natuke järgi...
Kuna iga päev sa kuskil raja peal autoga niikuinii ei käiks,siis see manuaalkast tüütaks ruttu ära,pealegi ei ole ta nii vastupidav...
Niiet tõesti oleks kõige targem nt 5.6 V8 istutada või siis teha selline diisliprojekt,nagu Kalevi videodes(muidugi automaadid) :tongue:
	
	
	
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas