Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R 350
#1
Kas keegi annab nõu R 350 mudeli kohapealt?
Nõrgad kohad, mis mootorit eelistada, millele rohkem tähelepanu pöörata?
Vasta
#2
(05-12-2017, 04:17 PM)onu_siim Kirjutas:
(05-12-2017, 04:03 PM)Jõuvanker Kirjutas: Kas keegi annab nõu R 350 mudeli kohapealt?
Nõrgad kohad, mis mootorit eelistada, millele rohkem tähelepanu pöörata?

R350 v6i olla nii diisel- kui bensiinimootoriga, millist otsitakse?
Tootmisvahemik oli 2005-2013, ehk hinnakäär on suur. Kupüüride kogusest pole ka juttu tehtud.

Pigem kaalun sellist 2010a ja edasi väljalaset ning diiselmootoreid.

Vasta
#3
Olen omanud vana r-klassi viis aastat ja sai soetatud pool aastat tagasi 2013a R350.Ei ütle ühtegi halba sõna aga eesti turult kõikide lisadega r-i leida oli paras paras peavalu.Kõik mis olid pakkuda olid plangud ja ulme hinnaga.Lõpuks leidsin saksast kõikide lisadega ja väikse läbisõiduga isendi.
Hetkel väga rahul.
Vasta
#4
(07-12-2017, 09:02 AM)rommi Kirjutas: Olen omanud vana r-klassi viis aastat ja sai soetatud pool aastat tagasi 2013a R350.Ei ütle ühtegi halba sõna aga eesti turult kõikide lisadega r-i leida oli paras paras peavalu.Kõik mis olid pakkuda olid plangud ja ulme hinnaga.Lõpuks leidsin saksast kõikide lisadega ja väikse läbisõiduga isendi.
Hetkel väga rahul.


Sul on 195KW isend ja õhkvedruga?
Kaalun ka pigem facelifti ehk 2010 - 2013a masinat. Saksaturg on hea, leiab häid pärleid, tiba ajalugu uurida, kui varustus sobib, läbisõit väike ja tõestatav ning hulle avariisid pole olnud, toon ära.

Minu küsimus on rohkem ajendatud asjaolust, et mida silmaspidada ala mis läbisõidul vms midagi suurt lendab, nt pihustid, egr, dpf, ketiliin, kast.
On need sõlmed pommikindlad või nagu tänastel EU5 diislitele omane, et ca 200-250Kkm pealt kukuvad nimeatud jupid pudenema ka R350 mudelil?

Küsimus veel, missugust diiselmootorit eelistada, 165KW, 195KW vms? On mootoritel erinevust nt ketiliini, egr, sissel. kollektorite osas vms, mis ühel mootoritüübil kestab paremini, teisel kehvemini?
Vasta
#5
(07-12-2017, 09:59 AM)Jõuvanker Kirjutas:
(07-12-2017, 09:02 AM)rommi Kirjutas: Olen omanud vana r-klassi viis aastat ja sai soetatud pool aastat tagasi 2013a R350.Ei ütle ühtegi halba sõna aga eesti turult kõikide lisadega r-i leida oli paras paras peavalu.Kõik mis olid pakkuda olid plangud ja ulme hinnaga.Lõpuks leidsin saksast kõikide lisadega ja väikse läbisõiduga isendi.
Hetkel väga rahul.


Sul on 195KW isend ja õhkvedruga?
Kaalun ka pigem facelifti ehk 2010 - 2013a masinat. Saksaturg on hea, leiab häid pärleid, tiba ajalugu uurida, kui varustus sobib, läbisõit väike ja tõestatav ning hulle avariisid pole olnud, toon ära.

Minu küsimus on rohkem ajendatud asjaolust, et mida silmaspidada ala mis läbisõidul vms midagi suurt lendab, nt pihustid, egr, dpf, ketiliin, kast.
On need sõlmed pommikindlad või nagu tänastel EU5 diislitele omane, et ca 200-250Kkm pealt kukuvad nimeatud jupid pudenema ka R350 mudelil?

Küsimus veel, missugust diiselmootorit eelistada, 165KW, 195KW vms? On mootoritel erinevust nt ketiliini, egr, sissel. kollektorite osas vms, mis ühel mootoritüübil kestab paremini, teisel kehvemini?


Mul on 195kw ja õhk vedruga.
Mootoritel on väikesed muudatused aga muidu sama.Vana oli ostes 180 000km ja ise uhasin 200t otsa ja sai ainult padjaring ja õlijahuti tihendid vahetatud.
Aga hooldust tegin iga 15tuh tagant ja vahetasin alati kõik filtrid.Ei olnud kübemega mingit jama ja uue sain 120tuh läbisõiduga.Vääga rahul
Vasta
#6
Härrased. Palun soovitusi pädevatele isikutele/remondi kohtadele, kes, kus võiks R350 3.0TDI 195KW ennem ostu üle vaadata?
Remondi ja hoolduse tegijate soovitused samuti teretulnud.
Välistame esialgu margiesinduse, seda teavad niikuinii kõik Smile
Vasta
#7
MB remontijate nimekiri ju ühes teemas täitsa olemas. Veidi otsimist ja saad need peamised ettevõtet kätte, kes suuremas osas MB`dega tegelevad.
Hort, Dmg, MB abi, Lesven. Kindlasti on neid pädevaid kohti veel, aga nendest kohtadest peaks üsna adekvaatse pildi saama.
Autod on tänapäeval piisavalt keerulised ja ka mõne 20€`se tihendi vahetus võib töörahana ja lammutamise käigus vahetust vajavate tihendite näol päris kalliks minna. Ja iga töökoda ei pruugi kõiki tüüpvigu otsida osata. Samuti ei pääse iga diagnostikaseadmega auto hingeelule piisavalt ligi.
Nii et valik on sinu.

Herki




(07-03-2018, 11:02 AM)Jõuvanker Kirjutas: Härrased. Palun soovitusi pädevatele isikutele/remondi kohtadele, kes, kus võiks R350 3.0TDI 195KW ennem ostu üle vaadata?
Remondi ja hoolduse tegijate soovitused samuti teretulnud.
Välistame esialgu margiesinduse, seda teavad niikuinii kõik Smile

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  GLE 350 pistik mõtteid mb123 1 165 13-10-2024, 12:55 PM
Viimane postitus: indrek
  CLS 350 Facelift 3.0 V6 165kW (2010) torukas 10 1,704 23-11-2022, 02:39 PM
Viimane postitus: vreps
  ml 350 w166 diisel ArdoV 3 1,183 01-03-2022, 11:30 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Mercedes-Benz S 350 3.5 110kW Treufeldt 17 14,693 07-04-2018, 09:16 AM
Viimane postitus: pikkvint
  Mercedes-Benz S 350 Luxury Zimmer 139 162,271 11-08-2017, 01:17 PM
Viimane postitus: V@hh
  CLS 350 alates 2011 uue kerega urmas1990 0 2,774 16-05-2016, 04:12 AM
Viimane postitus: urmas1990
  CLK 280 või 350 2006 bensiin piho33 0 2,615 11-08-2015, 11:55 PM
Viimane postitus: piho33
  MB G 350 GD.1992a müügis. wisoo 3 4,781 19-10-2014, 08:38 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz S 350 3.5 TD 110kW kaido583 4 4,449 21-03-2012, 07:04 PM
Viimane postitus: kaido583
  Mercedes-Benz S 350 3.5 DI 110kW Cusmu 8 6,507 27-02-2012, 11:04 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne