03-07-2017, 01:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2017, 01:44 AM ja muutjaks oli MarekV.)
Tervitused!
Kuna ma kohe mitte ei saa nii olla et midagi ei näpiks siis võtsin järjekordse DIY töö ette.
Kogu vajalik info tööks nii hästi kirjapandult kui saab leiab siit : Jetronic Rebuild
Ja absoluutselt ei tee paha enne algust tutvuda nende failidega:
Jetronicu ülevaade
Malmkorpuses pritsepea rebuild
Ise käisin veel Speedsteris Hannest tüütamas, tänud talle info eest.
Korralik eeltöö on õnnestumise aluseks.
Tihendi komplekte saab ebayst.
Precision Machinery ja Salvoxi omasi.
Ise kasutasin Salvoxi oma. Tuli Inglismaalt ja oli vähe odavam kui PM oma.
Soovitused:
*Iga kambri põhjas olevaid reguleerkruvisi ei ole vajalik tglt lahti võtta.
*Soovituslik oleks iga kambri vedrud, metall ning plastplaadid ülesmärkida ja pärast samasse kambrisse tagasi panna.
*Tsentris olevate plungeri pilude joondumine kambritega on VÄGA OLULINE!
*KINDLASTI 7 korda mõtle ja 1 kord tegutse.
Mul läks hooletusest üks uus membraan ja rõngastihend koolirahaks.
Seega kokku pannes peab väga hoolas ja ettevaatlik olema, et vedrud ja plaadid ning o-rõngad jääksid ilusti.
Kui kõik kokku tagasi saab, võib juhtuda et mootor tahab alguses pikalt käivitamist saada. Ei tasu ära ehmuda.
Ning on ka võimalik et alguses ei taha päris normaalselt töötada. Sel juhul peab segu üle reguleerima.
Ja selle kohta leiab juhendi siit: JETRONIC MIXTURE ADJUSTMENT
Endalegi üllatuseks selgus, et mu testril on duty cycle funktsioon. Ja ma sain sellega segu paika. Ülevaatusel saab samuti CO paika keerata.
Tulemustest:
Tunduvalt parem kiirendus. (Tagumikudyno järgi)
Tühikäik on ühtlasem. Siiski veel mitte ideaalne(kõigub natuke) Samas mul on veel plaanis tühikäigu mootori torud ja õhulugeja plaadi alune kummitihend ära vahetada.
Ja üks põhilisi jetronicu muresi nagu sooja mootoriga käivitus on kadunud. Külmast läheb pöördega käima ja soojast poole pöördega.
Ennist oli külmast ok aga soojalt pidi ikka käiama.
Kütusekulu kohta ei oska veel öelda. Olen siin kickdowni kiirendamisi nautinud. Ja sain esimese hooga 15l/100km. Usun et normaalselt sõites saab ikka liitri või paar alla.
Failide kataloog ja mõned töö käigus tehtud pildid leiab siit: http://marekv.ee/MB/CIS/
Kuna ma kohe mitte ei saa nii olla et midagi ei näpiks siis võtsin järjekordse DIY töö ette.
Kogu vajalik info tööks nii hästi kirjapandult kui saab leiab siit : Jetronic Rebuild
Ja absoluutselt ei tee paha enne algust tutvuda nende failidega:
Jetronicu ülevaade
Malmkorpuses pritsepea rebuild
Ise käisin veel Speedsteris Hannest tüütamas, tänud talle info eest.
Korralik eeltöö on õnnestumise aluseks.
Tihendi komplekte saab ebayst.
Precision Machinery ja Salvoxi omasi.
Ise kasutasin Salvoxi oma. Tuli Inglismaalt ja oli vähe odavam kui PM oma.
Soovitused:
*Iga kambri põhjas olevaid reguleerkruvisi ei ole vajalik tglt lahti võtta.
*Soovituslik oleks iga kambri vedrud, metall ning plastplaadid ülesmärkida ja pärast samasse kambrisse tagasi panna.
*Tsentris olevate plungeri pilude joondumine kambritega on VÄGA OLULINE!
*KINDLASTI 7 korda mõtle ja 1 kord tegutse.
Mul läks hooletusest üks uus membraan ja rõngastihend koolirahaks.
Seega kokku pannes peab väga hoolas ja ettevaatlik olema, et vedrud ja plaadid ning o-rõngad jääksid ilusti.
Kui kõik kokku tagasi saab, võib juhtuda et mootor tahab alguses pikalt käivitamist saada. Ei tasu ära ehmuda.
Ning on ka võimalik et alguses ei taha päris normaalselt töötada. Sel juhul peab segu üle reguleerima.
Ja selle kohta leiab juhendi siit: JETRONIC MIXTURE ADJUSTMENT
Endalegi üllatuseks selgus, et mu testril on duty cycle funktsioon. Ja ma sain sellega segu paika. Ülevaatusel saab samuti CO paika keerata.
Tulemustest:
Tunduvalt parem kiirendus. (Tagumikudyno järgi)
Tühikäik on ühtlasem. Siiski veel mitte ideaalne(kõigub natuke) Samas mul on veel plaanis tühikäigu mootori torud ja õhulugeja plaadi alune kummitihend ära vahetada.
Ja üks põhilisi jetronicu muresi nagu sooja mootoriga käivitus on kadunud. Külmast läheb pöördega käima ja soojast poole pöördega.
Ennist oli külmast ok aga soojalt pidi ikka käiama.
Kütusekulu kohta ei oska veel öelda. Olen siin kickdowni kiirendamisi nautinud. Ja sain esimese hooga 15l/100km. Usun et normaalselt sõites saab ikka liitri või paar alla.
Failide kataloog ja mõned töö käigus tehtud pildid leiab siit: http://marekv.ee/MB/CIS/