Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Autoks 96a w202 2.5td 110kw
Milles viga? Esimesel kiirendusel on jõudu nagu loomal, järgmistel jõudu pole enam?
Näiteks esimeselt teeristilt kuhu autoga jõudnud olen läheb sealt ära väga jõuliselt järgmiselt ristmikult minnes jõudu enam pole. Kui mootor mõneks sekundiks välja suretada saab jälle esimeseks kiirenduseks jõu tagasi.
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Mul on suht sama jama. Vahetasin shut off klapi ja tundus, et asi paranes aga ikka vahepeal kaob jõud, eriti peale tugevat kiirendust. Mul on nii, et kui jõud kaob, siis pöördesse läheb ainult 4500. Olen proovinud teist Map andurit ja Iat andurit ka, kasu ei tundunut olevat, naljakas on see, et vahepeal saab suht kaua sõita ilma selle jamata ja teinekord ainult hädine minek mitu päeva ja ei aita ka "restart" midagi.
Diagnost ei näita midagi tarka ja keegi ei oska mingit head nõu anda.
Kas sul on auto originaal või on miskit tehtud ka ? Mul on rõhku tõstetud ja ajus teine soft, kuigi sama nalja tegi ta vahel enne tuuningut ka.
Sarnase jamaga on ka teised hädas olnud, lahendust otsivad mõned nii kaua, et on juba leppinud selle kurva saatusega
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Millist klappi sa silmas pead? Mul näiteks see egr klapp? Hakkab vilistama kuskil üle 3000rpm. Millele see vihjab?
Mul sama ka et ainult 4500 läheb pöörde kui jõudu pole.
Ostsin u pool a tagasi selle auto ise pole tuuninud midagi, peaks kõik stokk olema.
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
09-04-2017, 02:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2017, 02:25 PM ja muutjaks oli peedu..)
Tegu selle klapiga ja asub ta KSP küljes.
http://www.benzworld.org/forums/w202-c-c...-leak.html
EGR-i voolik tõmba ära ja pane polt ette voolikule vms, lisaks lõika plekist "pimedad" Egr-i torule ka, aju sellel autol errorit ei anna õnneks Egr-i pärast.
Teema
http://forums.mercedesclub.org.uk/showth...p?t=144723
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
09-04-2017, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2017, 04:07 PM ja muutjaks oli Alvar111.)
Olgu, tänud.
Nüüd toimetab mootor nii. Et kui gaasipedaalile vajutada siis mõtleb mingi paar sekundit ennem kui minema hakkab ja jõudes 3000 põõrdeni siis hakkab korralikult edasi ketrama ja tagant ajab korralikult musta välja.
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Jõud siis enam ära ei kao ja uuesti käivitamist ei vaja ?
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Ei see viga ikka küljes, aga selle uimerdamise põhjus oligi see sama egr, see ei sulgunud korralikult, tegin pimedaks, nüüd toimib jälle nii nagu teema alguses.
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Ok. Ehk keegi oskab midagi selle jäänud häda kohta öelda ?
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
17-04-2017, 09:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2017, 01:25 PM ja muutjaks oli peedu..)
Kummitav jama ei taha kohe mitte lahkuda.
Iat ja Map vahetatud, kõik O ringid küttesüsteemis uued, eelfilter ja peenfilter uus, Egr pimedaks tehtud, turbo wastegate on rõhuga juhitav, shut off klapp vahetatud. Diagnost vigu ei näita.
Ei oska hästi asjale läheneda, elektroonikast veel ehk saaks miskit mõjutada vändaandur või ajule infot jagav temp. andur.
Kellelgi veel on äkki mõni idee ?
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Võib olla sul vabalt limp-modeis, üks põhjuseid võib juba see olla, et wastegate on rõhuga juhitav. Originaalis on ta ju vaakumiga ja teeb koostööd koos ajuga, mida sul ta praegu ei tee.
Postitused: 88
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
See, et tagant musta viskab ja alles peale 3000rpmi minema hakkab lõhnab jah selle järgi, et wastegate ei tööta või on lahtises asendis. Ma nüüd ei tea, kas sellel mootoril on geomeetriaga turbo või mitte. Kui geomeetriaga, siis tuleb kontrollida, et geomeetria ka ilusti liiguks. Kui tava wastegate, siis võib see vabalt olla kinni jäänud pool-lahtisesse asendisse. Kontrolli ka vaakumid mis seda liigutama peaksid. Eeldan, et aju tahab ikkagi näha küsitud rõhuväärtusi ja vigase või asendatud wastegate süsteemiga lähebki auto kohe limp-mode'i, mis piirab jõudlust, et koju ikka lonkida kui midagi tõsisemat häda. Peale map anduri peaks olema ka rõhuandur. Rääkisin jutu küll CDI mootori põhjal, kuid rõhujaotus peaks sarnane olema. Kontrolli ka võimalikku rõhuleket turbost intercoolerini ja sealt edasi sisselaske kollektorini. Ilma arvutita saab päris palju asju kontrollida, kuid kiirema vastuse annab ikkagi pädev diagnostik Star-seadme taga.
Jõudu
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Wastegate liigub väga hästi nii nagu peab ja liigub vaakumiga,. Vaakumi ja rõhuleket olen korduvalt kontrollinud, kõik korras, sisselaske kollel uued tihendid,. Füüsiliselt ei paista viga kuskilt, arvan ikka, et mingi el jama.
Tänud!
Postitused: 65
Teemad: 36
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
(23-04-2017, 11:40 AM)k2igukast Kirjutas: Võib olla sul vabalt limp-modeis, üks põhjuseid võib juba see olla, et wastegate on rõhuga juhitav. Originaalis on ta ju vaakumiga ja teeb koostööd koos ajuga, mida sul ta praegu ei tee.
Mul on juba ammu om606 turbo ja rõhuga juhitav wastegate küljes, see viga on aga tekkinud alles hiljem. Originaalne solenoid on küljes ja aju toimetab sellega nagu ise tahab, pime on lihtsalt pandud vana actuatori asemele. No ongi nagu limp-mode aga miks ta vahel lambist tekib, rahulikult sõites ei ole probleemi(kui mälu ei peta) ja vahel võib järjest peenestada ka näites tund jäärada ja kõik ok, teinekord aga üks kiirendus ja limp.
|