Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Sep 2012
Maine:
0
Tervist!
Mure siis järgmine,
Nimelt sooviks oma 1990 a 3.0d 83 kw mootori ringi pista uuema tüübi mootori vatu 3.0 130kw.
Sai soetatud 1999a. E300 130kw
Ning nüüd siis sooviksi kelle mootori koos uue pumbaga külge tõsta.
83kw ja 130kw peaks motori põhi sama olema ainult, et Gle peale sopiks tuleb vist mootori käpad, karteri põhi vanalt mootorilt võta.
Sooviks nõu saada kas kellegi samalaatset projekti tehtud ja mõne auto elektriku nri ke saaks pumba tööle.
Ja äkki keegi oskab veel tulevaid probleeme aidata lahendada.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
16-06-2016, 05:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2016, 05:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Vana mootori pealt pead jah käpad võtma. Lisaks sellele pane tähele, et sul on vaja kasutada teisi poldiavasid, mäletamistmööda tuli käpad tõsta mootori ettepoole, et sobiks. Aga sellele viska lihtsalt pilk peale ja näed kohe, mida vaja teha.
Keermepulgaga käi avad üle.
Elektrilist pumpa niiviisi lihtsalt tööle ei saa. El pumbale pakutakse programmeeritavat aju, et pump tööle saaks. Lisaks saab kütusetabelit ise timmida.
Ma ise kavatsen kindlasti seda katsetada. Ahjaa. Selle aju eest tahetakse ca 600€ saada.
Ehk tahad minu mehaanilise pumba hoopis ära osta? Kui ei viitsi elektroonilisega jantida. Mul 7mm elementidega pump. Saad suurema turboga kohe lisajõudu.
Üks huvitav teema, mida võid vaadata, google tõlkeabiga saad teksti ka lugeda: http://norskgwagen.com/index.php/forum/1...il-OM60696
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Sep 2012
Maine:
0
16-06-2016, 06:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2016, 06:21 PM ja muutjaks oli vleeduks.)
(16-06-2016, 05:30 PM)hents99 Kirjutas: Vana mootori pealt pead jah käpad võtma. Lisaks sellele pane tähele, et sul on vaja kasutada teisi poldiavasid, mäletamistmööda tuli käpad tõsta mootori ettepoole, et sobiks. Aga sellele viska lihtsalt pilk peale ja näed kohe, mida vaja teha.
Keermepulgaga käi avad üle.
Elektrilist pumpa niiviisi lihtsalt tööle ei saa. El pumbale pakutakse programmeeritavat aju, et pump tööle saaks. Lisaks saab kütusetabelit ise timmida.
Ma ise kavatsen kindlasti seda katsetada. Ahjaa. Selle aju eest tahetakse ca 600€ saada.
Ehk tahad minu mehaanilise pumba hoopis ära osta? Kui ei viitsi elektroonilisega jantida. Mul 7mm elementidega pump. Saad suurema turboga kohe lisajõudu.
Üks huvitav teema, mida võid vaadata, google tõlkeabiga saad teksti ka lugeda: http://norskgwagen.com/index.php/forum/1...il-OM60696
Mis muidu pumba eest taha? ja palju ta kütet sööma hakkab?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(16-06-2016, 06:20 PM)vleeduks Kirjutas: ...
ja palju ta kütet sööma hakkab?
Säärane suurepärase aerodünaamikaga tellis sööb kõik ära, mida paaki raatsid panna. Kui alla 10 keskmiseks saad, oled hea isendi otsa sattunud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(16-06-2016, 07:49 PM)v6sa Kirjutas: (16-06-2016, 06:20 PM)vleeduks Kirjutas: ...
ja palju ta kütet sööma hakkab?
Säärane suurepärase aerodünaamikaga tellis sööb kõik ära, mida paaki raatsid panna. Kui alla 10 keskmiseks saad, oled hea isendi otsa sattunud.
Alla 10 pole reaalne. Isegi uuemad CDI`d ei saavuta minuteada seda, vähemalt praktikas.
Aga muidu jah, kui mõni mutrivõti käes püsib, siis ilmselt päeva-paari teema, et mootor vahetada.
Edu!
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Hents, mind huvitaks ka pumba hind....ehk valgustad? Tänud
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma pean esmalt omale teise pumba saama.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
G400CDI 184kW linnakulu 9,1l/100km
http://www.auto24.ee/used/2155890
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Sep 2012
Maine:
0
22-06-2016, 05:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2016, 05:41 PM ja muutjaks oli vleeduks.)
Sain ühe aito elektriku nõuse kes el.pumba tööle paneb aga ega keegi ei oska öelda kust sobivat kuuleri radikat saab mis stange sisse ära mahub nimelt mul 2007 a stanged ja seal kuuleri koht olema ega mujale ei mahuta viat kuidagi?
(22-06-2016, 05:40 PM)vleeduks Kirjutas: Sain ühe autoelektriku nõuse kes el.pumba tööle paneb aga ega keegi ei oska öelda kust sobivat kuuleri radikat saab mis stange sisse ära mahub nimelt mul 2007 a stanged ja seal kuuleri koht olema ega mujale ei mahuta viat kuidagi?
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
10 sajale on reaalne.(oleneb paljuski ratta suurusest ) Kui vana kone maha tõstad, käi ükshaaval üle juhtmed ja pistikud. Tatsikud neil erinevates kohtades ja 130 kw omadega sa kellasi õieti käima ei saa. 90% on polt-on keeramine. Vaata kus on vanal mootoril tahhokas ja puuri uuele maas auk sisse enne kui mootori peale tõstad. Hooratas läheb vana ikka? 130 kw paigaldusel 463-ele piisab g käppadest. Karteri põhja pole mõtet vahetada kui juhipoolset mootori patja veits tuunida rellakaga. 460 ja 463 aistevahe väga erinev.
Ja kuusalus sõidab üks vana g 130kw EL pumbaga, ei tea kes selle pani, ega ikka ei käi küll ja jooksmist on härral olnud küllaga. Pane ikka pump mida saad peale keerata!
Jõudu!!
Postitused: 5
Teemad: 0
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
(16-06-2016, 05:11 PM)vleeduks Kirjutas: Tervist!
Mure siis järgmine,
Nimelt sooviks oma 1990 a 3.0d 83 kw mootori ringi pista uuema tüübi mootori vatu 3.0 130kw.
Sai soetatud 1999a. E300 130kw
Ning nüüd siis sooviksi kelle mootori koos uue pumbaga külge tõsta.
83kw ja 130kw peaks motori põhi sama olema ainult, et Gle peale sopiks tuleb vist mootori käpad, karteri põhi vanalt mootorilt võta.
Sooviks nõu saada kas kellegi samalaatset projekti tehtud ja mõne auto elektriku nri ke saaks pumba tööle.
Ja äkki keegi oskab veel tulevaid probleeme aidata lahendada.
Vana mootori käpad, pump võta 603 mootorirlt ehk 350 td 94 oli vist viimane aasta. see lihtne bolt on. Saad suht odava rahaga liikuma. Teatavasti ei mersul midagi odavat ole.
Postitused: 22
Teemad: 6
Liitus: Sep 2012
Maine:
0
G-l mootor vahetatud (606).
Pump jäi 606 oma ning heins paigaldas progeaju.(Suured suured tänud Heinsile)
Auto liigub väga viisakalt.
Soovitan soojalt sellise probleemiga Heintsi poole pöörduda!
|