| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ilmselt toimib nii, nagu tehases oleks manuaal alla pandud. Ise olen ka selle tee läbinud ja ei hakanud ei ajud lolli mängima, ega muud asjad. Mul oli enda autol peal veel ASR ja see jäi ka tööle, seega edu!
	 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mis ülekandega differ on 162kw atm-l ja 142kw 2.8 manuaali,kuskil Mercedes-Benz diffrite tabelit ei ole?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Coup?s of the series 124Mercedes-Benz type 300 CE-24
 Gearbox	5-speed gear shift
 Availability	Series
 Shifting	Feed control
 Clutch	Single-plate dry clutch
 Type of gearbox	Pinion change gear
 Synchromesh gears	I - V
 Gear transmission	I. 4,15; II. 2,52; III. 1,69; IV. 1,24; V. 1,0; R. 4,15
 Differential ratio	3,27
 Maximum speed	237 km/h
 Accelerations	8,0 s
 Comments	Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
 Fuel consumption	8,1/10,0/14,8 l
 acc. to guideline	80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
 Coup?s of the series 124
 
 Mercedes-Benz type 300 CE-24
 Gearbox	4-speed autom. gear shift
 Availability	by request
 Shifting	Switch lever in car center
 Clutch	hydr. torque converter in autom. gear
 Type of gearbox	Planet gear
 Synchromesh gears
 Gear transmission	I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
 Differential ratio	3,27
 Maximum speed	232 km/h
 Accelerations	7,8 s
 Comments	Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
 Fuel consumption	8,9/10,8/14,0 l
 acc. to guideline	80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
 Coup?s of the series 124
 
 Mercedes-Benz type 300 CE-24
 Gearbox	5-speed autom. gear shift
 Availability	by request (from 01.90)
 Shifting	Switch lever in car center
 Clutch	hydr. torque converter in autom. gear
 Type of gearbox	Planet gear
 Synchromesh gears
 Gear transmission	I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59
 Differential ratio	3,69
 Maximum speed	232 km/h
 Accelerations	7,8 s
 Comments	Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
 Fuel consumption	8,3/9,9/14,6 l
 acc. to guideline	80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
 
 
 Limousines of the series 124
 Mercedes-Benz type 280 E
 Gearbox	5-speed gear shift
 Availability	Series
 Shifting	Feed control
 Clutch	Single-plate dry clutch
 Type of gearbox	Pinion change gear
 Synchromesh gears	I - V
 Gear transmission	I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
 Differential ratio	3,69
 Maximum speed	230 km/h
 Accelerations	9,1 s
 Comments	Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
 Fuel consumption	7,9/9,6/14,6 l
 acc. to guideline	80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
 
setud sõitsid seciga
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		06-11-2015, 10:09 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2015, 09:44 PM  ja muutjaks oli Valgma.)
	
	 
		(Y) Aga kas ce300 5atmil 3.06/07 ülekandega differ pole.
 Mõlemad typ 210!?
 Kuskilt sobiva 3.7 ülekandega typ210 LSD-d võimalik leida?
 Edit:3.69 on juba all.
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Vahepeal sai mässatud anomaaliaga, mis kohe peale swapi autot vaevas-vahepeal poos kiirendades hinge kinni,mõned korrad suri sõidupealt välja,gaasid 10x üle normi ja kütusekulu meeletu.Sai käidud Speedsteris,viga oli 2 tunniga teada.Vanahea lambda pani näkku.Töötas-ei töödanud.Nüüd liigub normaalselt,tahho käib sujuvalt põhja.
 Tänud Hannesele,kiire töö ja abivalmiduse eest.
 Aga-kasti anomaalia jäänud veel lahendada-kast koliseb julmalt.Sai siit foorumist kast ostetud aga tundub et see täielik prügi.
 Mercedes-Benz kastid kõik nii vedelad?Doglegi panema ei hakka,neid vist väga saada pole mõistliku raha eest?
 Tava kastid kõik ühetugeva sisuga või mõni parem?
 Praegu 2.8 145kw kast,selle käigud parajad
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
37 
	
		
		
		04-12-2015, 09:18 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2015, 09:18 AM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
		Misasi koliseb? Käigukast? siis peaks juba laiali olema.
 Kindel, et kardaani tugilaager ikka olemas on enam?
 
 Manuaalkastid surevad räpaka käiguvahetuse ja hooldamatuse tõttu lihtsalt ära.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,120 
	Teemad: 59 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
3 
	
		
		
		04-12-2015, 09:23 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2015, 09:29 AM  ja muutjaks oli sm. pelle.)
	
	 
		Ma prooviks õnne korra veel tavalise viiesega kuigi siduripauke vist ükski ei kannata. Uuri sprinteri kaste, dislamehed on neid kasutanud aga nii puusalt pakkudes kui isegi ploki külge läheb võib hooratta, kasti kinnitustega ja kardaaniga ehitamist tulla. Mul vana viiene peaks kuskil alles olema, kui endaoma laiali lased võin õllede vastu vahetada. See ka elu näind aga jäi veel ühte tükki.Kui lõhkuda tahad oleks mõistlik ikkagi ühe teise tootja kast võtta.
 
 Edit: mis hooratas ja kast lõpuks said. Mb'l oli ka vist neid kahe massilisi. Kui hooratas 1 massiline aga kast 2 massilise küljest siis kast võibki hakkata kolisema. Selle pärast ma väga ei muretseks siis.
 
Turbo
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Pööra tähelepanu 126 koodiga algavatele kastidele rohkem. Mul pidas viimane eksemplaar imeläbi 3,2 turbo otsas terve suve vastu. Ilmselt kestab originaal mootori otsas kõige harilikum viiene ka, peasi et korralik oleks.
	 
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		126 koodialgusega siis w126 oma?Kasti hammakad teevad häält kastis.Hooratas 2 massiline,lühikese võlliga kast- kõik  2.8 küljest.Muu kõik põhjalt ok.
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,173 
	Teemad: 87 
	Liitus: Sep 2008
	
 Maine: 
3 
	
	
		Ei ole, neid kasutati vist suurema mootoriga bensukatel võibolla mõnedel disladel ka. Aga need on pika võlliga.
	 
Naftapress.
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kas ASR i mootori lämmatamisest libedaga oleks võimalus vabaneda.Ühesõnaga libedaga mootori piiramise delete?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,127 
	Teemad: 60 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kunagi eemaldasin, ASRi hoovastiku gaasi ahelast siis toimis. Juhtus aga see, et gaasipedaal oli jäik
	 
CE420 v8
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,735 
	Teemad: 194 
	Liitus: Sep 2007
	
 Maine: 
7 
	
	
		kas teema autost tuleb ?
	 
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine 
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Vist mitte,pean lähiajal kahjuks vist müüki panema.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kastivahetus jälle käsil,Praegu kahemassiline aga nüüd panen ühemassilise hooratta ja kasti,kas Ühemassilise kastil kahvel erinev v ainult survelaager?äkki kellegil on korralikku survelaagrit pakkuda harjumaal kiiresti,auto vedeleb tõstukil ja homme poed ka kinni.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kahvli serv käib korvi,tundub lühike olevat käik,homme tellin ühemassilise kasti survelaagri.Kellegil on nt r126 algusega v suvalist pikavõlliga kasti,kust mõõta kahvli,kahvlitiku pikkust?
 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 26 
	Liitus: Oct 2015
	
 Maine: 
0 
	
	
		Sai ajutist lahendust proovitud ja kahvli tikku korvipoole cm viidud ja silindri varrast samapalju pikemaks tehtud.Töötab,käigud ka kõik ok(Y)
	 |