27-03-2008, 09:57 PM
Tervist ,häda siis järgmine,autoks 190d 2,5 1993 aasta .Nimelt vahetasin täna parmalt poolt esipiduri ketta ja klotsid ,vana ketas oli 7mm paks ja klotsidel katteid ainult 2mm ,ühesõnaga oli kolb väga väljas,selle pressisin ettevaatlikult sisse tagasi ,natukese ajapärast märkasin ,et piduri kolvi kaitse kummi vahelt oli natuke õli immitsenud ,eemaldasin lapiga selle õli ja tegin katse ,hoidsin väikeste kruustangidega kolbi kinni sadulas ja vajutasin tugevalt pedaalile et veenduda ega rohkem õli ei immitse ,ei immitsenud.Panin kõik uued detailid paika ja ratas alla ,seejärel katse sõitu tegema pidurdasin vaikselt oli kõik korras ,kui järsku ,nagu äkkpidurdus vms. siis hakkas kapoti alt ilmselt see ABS kolakas põrisema ja pedaal jäi hetkeks allavajutatud asendisse kinni ja auto läks külglibisemisse .Seejuures ABS signaal tuli ei hakanud vilkuma ega põlema.Igastahes kohutas selline asi p..a lahti. Milles võib asi olla? Ise kahtlustan ,et see uus ketta/klotsi paar ei tööta veel nii hästi või siis ikkagi hakkas see sadul õli lekkima.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3