Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
15-11-2015, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2015, 10:20 PM ja muutjaks oli fubuq.)
Tere! Mure selline et sai vahetatud eelsüüte küünlaid ning lollipeaga sai lahti keeratud kõrgsurvepumba pealt suretusklapi kõrvalt klapp? Millepeal musta korgi all reguleerimis kruvi. Kuna jäi kolmanda silindri küünlale ette, ära küljest seda ei saanud, kuid nyyd ei taha enam pöördeid koguda madalalt, pöörded tõusevadnagu teosammul, yle 2000 pöörde käib enamvähem. Küsimus on et mis pahandusega ma nyyd hakkama sain ja kuidas edasi toimetada? Kas ajasin mõne reguleeringu paigast ära või lõhkusin sootuks midagi ära? Olen igasuguse abi eest tänulik, väga piinlik lugu. Netist ei leidnud mingit infot, millega tegu....
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas selle kopsiku külge tuleb rõhutoru sisselaskest? Kui jah, on tegu ALDAga ehk tõkisega, mis ei luba kütusekogust suurendada enne turborõhu tekkimist.
Sääraste asjade lahtikruttimisel on suurepärane võimalus rikkuda KSP regulaatori töö. Peavõiduks on mootori lõhkumalaskmine... Mis sinul õnneks korda ei läinud.
Teadmata konkreetse isendi hingeelu detailides ei julge soovitada ise remontida. Leia sobiv diselist ja lase temal üle vaadata, saad odavamalt.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Kolmapäeval läheb karla autosse. Ehk on mõni mõistlikum spetsialist Tallinnas kes teeks niksnaks asja selgeks?
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Jul 2006
Maine:
2
Korda sai siis sedasi, et karla autosse ja 400.- vaesem. Regulaator tuli lahti harutada, reguleerida, pump stendida, tihendid värgid. Kalli võitu, aga asi töötab nüüd kenasti.