Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
R klass käigukasti mure
#1
R klassil käigukasti mure. Veakood 0717, ehk peaks selle kasti trükkplaadi viga olema. Sellest ka küsimus et kus keegi on lasknud seda remontida või kust uut saab? Ja kui uus panna kas siis peab kodeerima ka või saab lihtsalt ära vahetada.

Välismaal neid ka taastakse, aga kas Eestis ka neid keegi taastab?
Vasta
#2
Rakvere inimene peaks esimesena küsima Hõbenoolest ja alles siis mujalt otsima.
Vasta
#3
Tere

Kuskil siin foorumis on teema, kus keegi neid andureid vahetas.

Teenusena aga ei tea, et keegi teeks.

Kaido
Vasta
#4
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...#pid288748

Vasta
#5
Seda teemat nägin. Hõbenoolest küsin ka aga nagu teada on seal mega pikad järjekorrad.

Mõtlesin et Eestis juba teisi tegijaid kes selle murega tegelevad kuna suht tüüp viga nendel kastidel. Kui muud üle ei jää siis proovin ise neid andureid vahetada
Vasta
#6
Natukene seda teemat uurinud, Hõbenoolest võib kaarega ümber minna. Nad tegid terve ploki vahetusele pakkumise peaaegu 2000eur. Silberis sama asi 1200eur.

Aga Eestis on ka üks koht kes vahetab neid andureid hind kuskil 500eur kandis.

Aga kuna koht ja vahendid olemas kus teha siis lähen seda teed et proovin need ise ära vahetada. Kui peaks midagi väga nihu minema siis saab Recrost uue ploki 600euriga, eelprogrammeritud vin koodi järgi.
Vasta
#7
(10-12-2020, 11:36 PM)thutmoses Kirjutas: Natukene seda teemat uurinud, Hõbenoolest võib kaarega ümber minna. Nad tegid terve ploki vahetusele pakkumise peaaegu 2000eur. Silberis sama asi 1200eur.
...


Kui sarnased need hinnapakkumised olid? Mõlemas vaid plokk letil? Või mõlemas täisvahetus "võtmed lauale"?

Usutavasti oli Hõbenoole pakkumises ka õli ja filtri vahetus kirjas. Mida Silber ei tee, kuna seda pole ette nähtud.

Ise tegemine on alati hea idee. Ega see raketiteadus ole. Anna siis tagasisidet, kuidas asi õnnestus.
Vasta
#8
Hindadest - dsg õlivahetuse hinnapakkumine tulnud hõbenooles kallim kui mölleris. Samuti mehhatroonika ploki vahetus. Pädevuses pole kindlasti kahtlust, saavad vastavat hinda küsida.
Turbo
Vasta
#9
(11-12-2020, 01:24 PM)v6sa Kirjutas:
(10-12-2020, 11:36 PM)thutmoses Kirjutas: Natukene seda teemat uurinud, Hõbenoolest võib kaarega ümber minna. Nad tegid terve ploki vahetusele pakkumise peaaegu 2000eur. Silberis sama asi 1200eur.
...


Kui sarnased need hinnapakkumised olid? Mõlemas vaid plokk letil? Või mõlemas täisvahetus "võtmed lauale"?

Usutavasti oli Hõbenoole pakkumises ka õli ja filtri vahetus kirjas. Mida Silber ei tee, kuna seda pole ette nähtud.

Ise tegemine on alati hea idee. Ega see raketiteadus ole. Anna siis tagasisidet, kuidas asi õnnestus.

Mõlemas täis vahetus, koos õli ja filtriga. Plokkidel endal nii suur hinna vahe. Silberi ilma käibeta plokki hind 650eur ja hõbenooles 1254eur. Suht ebanormaalne hinnavahe sama detaili eest.

Ei kahtlegi hõbenoole pädevuses aga hinna poolitika ei ole normaalne
Vasta
#10
"Ebanormaalsest hinnapoliitikast" hoolimata on Hõbenooles järjekord kaks nädalat...

Enese harimiseks küsin, palju pakkumisse õli kirja pandud oli? Ma eeldan, et sama kogus mõlemal.
Vasta
#11
Sellises hinnapoliitikas ei ole midagi üllatavat, nii mõnigi kord on olnud esinduses uue varuosahind odavam või mõned eurod kallim, kui kasutatud varuosa ebays.
Vasta
#12
(12-12-2020, 10:13 PM)v6sa Kirjutas: "Ebanormaalsest hinnapoliitikast" hoolimata on Hõbenooles järjekord kaks nädalat...

Enese harimiseks küsin, palju pakkumisse õli kirja pandud oli? Ma eeldan, et sama kogus mõlemal.

Õli oli mõlemas pakkumises 9 liitrit. Suur hinnavahe tuli varuosa enda hinnast. Eks oleneb mis teha seal, turbiinide taastamine on täitsa normaalse hinnaga. Aga antud detaili puhul oli hind ikka üle mõistuse


Sai eile see andurite vahetus ise ettevõtta, kuna kaotada polnud midagi. Ja hetkel tundub et töötab, eks ole paista kui pikemalt kasutada mis ta teeb.
Vasta
#13
(25-12-2020, 01:17 AM)thutmoses Kirjutas:
(12-12-2020, 10:13 PM)v6sa Kirjutas: "Ebanormaalsest hinnapoliitikast" hoolimata on Hõbenooles järjekord kaks nädalat...

Enese harimiseks küsin, palju pakkumisse õli kirja pandud oli? Ma eeldan, et sama kogus mõlemal.

Õli oli mõlemas pakkumises 9 liitrit. Suur hinnavahe tuli varuosa enda hinnast. Eks oleneb mis teha seal, turbiinide taastamine on täitsa normaalse hinnaga. Aga antud detaili puhul oli hind ikka üle mõistuse


Sai eile see andurite vahetus ise ettevõtta, kuna kaotada polnud midagi. Ja hetkel tundub et töötab, eks ole paista kui pikemalt kasutada mis ta teeb.

Kas kahe pakkumise hinnaerinevus võis tulla sellest, et ühel juhul pakuti ainult aju, teisel juhul pakuti hüdraulika juhtplokki koos ajuga?

Vasta
#14
See on juba tükk aega teada, et hõbenooles on ülbeks ja mugavaks mindud. Päris mitmed "õlinäpud" teevad tunduvalt odavamalt ja kvaliteetsemalt sama asja.
Vasta
#15
(09-01-2021, 08:31 PM)jsv Kirjutas: See on juba tükk aega teada, et hõbenooles on ülbeks ja mugavaks mindud. Päris mitmed "õlinäpud" teevad tunduvalt odavamalt ja kvaliteetsemalt sama asja.

Nõustun
Vasta
#16
(09-01-2021, 08:31 PM)jsv Kirjutas: See on juba tükk aega teada, et hõbenooles on ülbeks ja mugavaks mindud. Päris mitmed "õlinäpud" teevad tunduvalt odavamalt ja kvaliteetsemalt sama asja.

Pole kuskilt otsast antud asutusega seotud ega pole ka seal kunagi remondis käinud, aga natuke riivab silma lugeda sellist ala naised saunad rääkisid postitust kus peale laimamise pole välja toodud ühtegi konkreetset näidet/põhjust arvamuse kujunemisele miks antud asutus halb on.

Sooviks tõesti teada(ilma irooniata) miks ma peaks antud asutust vältima ja oleks kena kui lugupeetud klubiliige jagaks tehniliste teemade MB Remont ja hooldus teemas ka nende teiste "õlinäppude" kontakte, saaks hädalised kenasti kontakteeruda ja mured soodsamalt ja kvaliteetsemalt lahendatud.

Vabandan teemasse mitte puutuva postituse eest!
Vasta
#17
Päris naised saunas ei ole see jutt. BMW foorumis mitu teemat olnud ja just Tallinna esindusega. Mõne puhul oli küll nii, et suu jääb lahti kui lugeda. Kopeeritud BMW foorumist.

"Läksin lekkiva käigukastiradikaga nende juurde, valati lihtsalt 3L õli juurde ja sain auto tagasi... samal õhtul, kui kätte sain auto, oli kast jälle pupus ja sõita polnud enam võimalik.. ja siis kui hiljem kontaktis olin nendega, siis enda õigustuseks polnud mitte midagi öelda, lihtsalt- "Nemad leket ei märganud"

"OT aga mul ka Tallinna esindusega halvad kogemused.
Poldid jäeti lahti või tihend kuidagi kortsu, õli lekkis välja ja nüüd kast ilusti ei tööta, nemad viga ei tunnista. Teisel korral ei saanud endiselt leket peatatud."

"ka minu kõrvu on sarnased jutud jõudnud, lisades veel see,et kasti remondi maksumsued tihtipeale ei ole lõpparvel need mis nad olid kokku lepitud, ja mitte 2-300 eurot kallimad viad mõnel juhul lausa 800 euri kallim ja seda siis kliendile edasi ei öeldud."

"Mis siin ikka .Hõbenoole maine on juba ammu päris palju langenud ja kui mina nendega telefoni teel poolteist aastat tagasi ühenduses olin,siis ei meeldinud mulle juba nende ülbe suhtumine ja huii viisingi oma autot sinna.Ostsin teise kasti ja sõidan siiani "

Ma ütlen ausalt, et mina neid siiski ei välistaks, inimesi on erinevaid ja sama on töölistega. Paneb sulle oma ilusa CV lauale ja firma omanik/juhataja ei tea, kui palju teda usaldada saab, kui hästi tööd teeb.
Irooniana paraku tuleb tõdeda, alguses käis korralik sopa loopimine lätlaste suunas, kuigi tegutsevad rahvusvaheliselt ja tunduvalt rohkem kogemusi.

Kui valimiseks läheb Eesti ja Läti vahel, siis kindlasti on lihtsam ajada asju Eestis. Paljud Eesti tegutsevad ettevõtted saadavad kasti Läti ja lasevad seal korda teha. Garantii ja turvaline valik. Ise Lätti autoga minna tuleb kalkuleerida kulusid. Kui saavad kohapeal tehtud päevaga oleks ok aga hetke olukord ja isegi ilma selleta, ei ole seal suurt midagi teha terve päev.
Vasta
#18
OT on/
Huvitav tähelepanek on see, et kui vaadata kurtjate ajalugu, siis neil kohe ei vea töökodadega. Karma?

Mina ei saa muud, kui kiita: 5 korda olen kasutanud ja endiselt rahul. Tõsi, ma käin Kadrinas, kuna elu on õpetanud peakorteritega asju ajamaWink Ja ega ma muidu omanikest vendadega kohtukski.

Juhtub kõigil. Ka hea teenenduse eest kiidetud Möllerautol. Hõbenool tegevat 1500+ kastihooldust-remonti aastas. Isegi 1% veamarginaal tähendab 15 peetiläind asja. Siinkohal peavad mõlemad pooled arvestama, et kui miskise Renaulti või Dacia puhul ei pruugi klient väga valiv ollagi, siis hinnalise (ja paraku keeruka) MB omanik ei ole rahul halva teenusega. Ning seda ka kuulutab.

OT off/

Kas vahetatud wirbel on toiminud ootuspäraselt? Mingeid huvitavaid kõrvalnähte pole ilmnenud?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  GL - i 2011.a tagaluugi mure carb 1 427 06-05-2024, 04:08 PM
Viimane postitus: MAV
  W251 R-Klass salongivahetus Tainted 0 212 06-02-2024, 06:38 PM
Viimane postitus: Tainted
  G puhuri mure… Kaido789 5 901 15-01-2023, 11:09 PM
Viimane postitus: BlueStang
  Mure GLga Produkty 6 1,160 27-11-2022, 10:32 PM
Viimane postitus: v6sa
  Tere. Elektrisüsteemi rike r klass Raulka 7 1,821 10-01-2022, 07:59 PM
Viimane postitus: Mercedes w251
  Gklassiga väike mure sten130 5 2,252 08-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: Rolz
  w463 1991 vahekasti luku mure Poisike 4 3,699 31-03-2020, 09:30 AM
Viimane postitus: Anis
  Uus G-klass 15.1.2018 nostromo 22 18,594 19-01-2019, 02:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  O manuaal käigukasti 606 mootorile heeringas 1 3,607 03-12-2017, 08:53 PM
Viimane postitus: heeringas
  W164 280 2006a. Käigukasti probleem Propeller 1 4,864 30-07-2017, 10:52 AM
Viimane postitus: Propeller



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne