12-03-2016, 12:08 AM
Mark: Mercedes-Benz S211 E280 T CDI, 7 käiguline kast
Väljalaskeaasta: 2006
Läbisõit: 315 000 km (reaalne läbisõit)
Võimsus: 140KW
Eelmistest MB'dest jäi midagi kripeldama. Kuna vajadus masina järgi oli, siis sai uuritud ja otsitud. Päris ideaalset ei leidnud, lõpuks tundus sellel mudelil olevat midagi säärast, mis vääris elustamist. Takka järgi mõeldes, oleks pidanud müüjalt veel hinda alla saama, argumente oli.
Varustus: minu jaoks olulistena toon välja - nahksisu, istmesoojendus, el luuk, kliima, cruise, parkimisandurid ees ja taga. Erilise rohkusega antud isend ei hiilga
Muud: Sport pakett, värvuseks cubanite silver metallik.
Esialgsed vead: Ostes oli müüja kinnitusel autol, tsiteerin "sõidukorras, kuid vajab pisiremonti." Mis sisuliselt siis tähendas hunnikutes kollastes tuledes, alates mootorist, ESPst, eelsüüteküünaldest, jms, lõpetades läbipõlenud lampideni
Tagaluugil paar rooste kohta.
Esiklaasil täke.
Soetasin siis veebruaris 2016. "Pisivead" sai alguses kohe likvideeritud ehk :
mootori kett + tallad jms vahetatud;
õlijahuti tihendite vahetus;
eelsüüte küünlad vahetatud;
õlid-filtrid ja jahutusvedelik;
pidurikonn (ESP vea põhjus);
turbo elektroonika vahetatud;
Peale seda kustusid enamus kollaseid tulesi, endiselt põleb rehvirõhu hoiatustuli. Juppide maksumus kolmekohaline summa. Peale külastust manomeetri juurde sai rehvidesse kergelt õhku juurde lastud, sees oli 1,8 bari. Tuluke põleb võidukalt edasi.
Plaanid/vead : rehvirõhu andurid, juhiistme naha parandus, konks, kojamehed, automaatse pagasikatte töökorda seadmine, woofer, osoneeriaga salongist läbi käia, suunatuli vahetada, topeltpõhja kate puudu, mootori põhjakate.
Pildimaterjal hiljem.
head,
T.
Väljalaskeaasta: 2006
Läbisõit: 315 000 km (reaalne läbisõit)
Võimsus: 140KW
Eelmistest MB'dest jäi midagi kripeldama. Kuna vajadus masina järgi oli, siis sai uuritud ja otsitud. Päris ideaalset ei leidnud, lõpuks tundus sellel mudelil olevat midagi säärast, mis vääris elustamist. Takka järgi mõeldes, oleks pidanud müüjalt veel hinda alla saama, argumente oli.
Varustus: minu jaoks olulistena toon välja - nahksisu, istmesoojendus, el luuk, kliima, cruise, parkimisandurid ees ja taga. Erilise rohkusega antud isend ei hiilga
Muud: Sport pakett, värvuseks cubanite silver metallik.
Esialgsed vead: Ostes oli müüja kinnitusel autol, tsiteerin "sõidukorras, kuid vajab pisiremonti." Mis sisuliselt siis tähendas hunnikutes kollastes tuledes, alates mootorist, ESPst, eelsüüteküünaldest, jms, lõpetades läbipõlenud lampideni
Tagaluugil paar rooste kohta.
Esiklaasil täke.
Soetasin siis veebruaris 2016. "Pisivead" sai alguses kohe likvideeritud ehk :
mootori kett + tallad jms vahetatud;
õlijahuti tihendite vahetus;
eelsüüte küünlad vahetatud;
õlid-filtrid ja jahutusvedelik;
pidurikonn (ESP vea põhjus);
turbo elektroonika vahetatud;
Peale seda kustusid enamus kollaseid tulesi, endiselt põleb rehvirõhu hoiatustuli. Juppide maksumus kolmekohaline summa. Peale külastust manomeetri juurde sai rehvidesse kergelt õhku juurde lastud, sees oli 1,8 bari. Tuluke põleb võidukalt edasi.
Plaanid/vead : rehvirõhu andurid, juhiistme naha parandus, konks, kojamehed, automaatse pagasikatte töökorda seadmine, woofer, osoneeriaga salongist läbi käia, suunatuli vahetada, topeltpõhja kate puudu, mootori põhjakate.
Pildimaterjal hiljem.
head,
T.