Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahaks autot pehmemaks s211
#1
270cdi. Praegu on auto avantgarde seades, seega üsna jäik. Taga on uued õhkpadjad aga vanad amordid ja ees on ühe poole vedru katki ja amort nati õline. Seega tahaks kulunud detailid uute vastu vahetada aga tahaks auto pehmeks saada. Eestis nagunii kiirteid pole niiet parem las õõtsub natuke ja loeb vähem auke üle.

Millised vedrud ja amordid peaks siis ostma või mida veel välja vahetama et eelpoolkirjeldatud tulemust saavutada?

Lähtuda elegance mudelist, tundub vist kõige loogilisem variant?
ootan diskussiooni
Vasta
#2
Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
(18-02-2014, 09:37 PM)indrek Kirjutas: Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid

+1.

Rehvide ostmisel jälgida sõidumugavuse ja juhitavuse hindeid: pehme rehv on mugav, kuid reeglina saab keskpärased kuni halvad hinded juhtimistäpsuse eest.
Vasta
#4
Taaskord probleemi ees. Kuna saan vedru väga hea hinnaga on valikus suplex. Seal aga jälle valikuvõimalus. Nimelt kolme erineva karakteristikuga vedru pakub comfordina. Spordile kahte. Esimese sobivus oli 220d ja manuaalkastiga. Keskmine oli siis kõige laiema sobivusega ja lõppes 280cdi-ga. Ning kolmas vedru läks altes 280cdi-.
ootan diskussiooni
Vasta
#5
Niisiis teema jätkub.

Kuna kõik sujub tasa ja targu ja siiani ainult vedrud olemas sest amordivalikuga pole olnud aega tegeleda.

Kuna comfort vedrustus eeldab ka teist amorti on valikus Bistein ja Sachs. Kas need mitte samast kohast ei tule??
Mõlema tootja amordi paigaldusjuhendis on kirjas et amort tuleb seadistada vana amordi järgi. Mõõta kõrgus silmast taldrikuni ja vajadusel taldriku kõrgus korrigeerida. Kuna mu auto on praegu Avantgarde seadistuses ja minu soov on comfort vedrustus siis ei saa ma enda auto alt tuleva amordi pealt seda kõrgust võtta. Kust ma selle kõrguse siis saan? Ideaalis võiks muidugi arvukate proovimistega selle kõrguse leida aga ei taha nii palju jamada. (või on siiski vaeva väärt????) Edasi on järgmine küsimus, mis juhtub esiotsa tõstes, tagumise otsaga, seal ju elektrooniliselt reguleeritud kõrgus? Mida seal tuleb korrigeerida, kas all anduri asendit või saab arvutiga hakkama ja kui arvutiga, siis mida muuta tuleb ja kui palju? Kas eesti oludes oleks mõtet silla rguleerimisel nurkadega natuke midagi ette võtta, et parem sõita oleks?
BILSTEINI Amordivalik
http://web1.carparts-cat.com/default.asp...004&12=130

SACHS Amordivalik
https://mediaservices.zf.com/Redirect.do...FHuKCkg%3D

Vaatasin ka auto alt amordi koodi ära, ükski varuosakatloog seda ei tunnista - soov oli teada saada, mis täpselt all on. 2113203913, oskab keegi selle bilsteini või sachsi, reaalselt eksisteeriva analoogi öelda? Leidsin ka selle et stariga tuleb auto comfortseadesse panna, tuttaval on star olemas aga kas see pole jälle mingi selline seadistus, mis serveriga sünkroniseerimist saada?
ootan diskussiooni
Vasta
#6
Niisiis oleks tarvis et keegi, kellel on olemas esiamort, classic või elegance auto alt, vaataks mitmendas soones on reguleerrõngas. Kuigi siin tekib jälle ilmselt nüanss et erinevate mootorite ja erineva varustusega on reguleerrõngas erinevas soones.
ootan diskussiooni
Vasta
#7
Ei viitsinud enam infot otsida. Tõstin tungraudadega üles eest ja lasin stabika ühel poolt lahti. Amortide alumised ja ülemised poldid samuti, natukene õõtsaid alla painutada ja käes need olidki.
Avantgarde amortidel, mis all olid, oli kaks alumise taldriku asetsemise võimalust. Uutel amortidel aga 11. Seadsin taldriku keskele. Ülemisi vedrukumme ei vahetanud sest jäi kahe silma vahele. Mõte selles et nüüd taha teised amordid ja siis stariga seadistamisse. Selleks ajaks natuke sõidetud ka ja vedrud oma vajumised ära vajunud. Siis kisun vajadusel eest uuesti lahti ja sean kõrguse vastavalt tagaotsale.


Kasutatud detailid:
Amordid - Sachs 312563
Vedrud - Suplex 19302
Ülemine tugitaldrik - Febi 19512
Põhjalöögipuksid koos tolmukaitsetega - Sachs 900188
ootan diskussiooni
Vasta
#8
Niisiis nüüd on vedrud sõitnud mõningad tuhanded ja tulemus on ausaltöeldes parem kui lootsin. Esiots on pehme aga samas teel püsib hästi. 50 km/h üle lamava saab sõita ilma pauguta, jüri ringil linna poolt tulles ja välimisest reast sisemisse rivistudes viadukti all kiirusel 150 on ka kõik ok. Ühesõnaga ma olen suht rahul kuigi tagaots on veel siiani üle käimata.
ootan diskussiooni
Vasta
#9
(18-02-2014, 09:37 PM)indrek Kirjutas: Elegance vedrustus ja 16 tolli kõrge profiiliga rehvid

2004 paigaldasin Elegance vedrud ja 16 rehvid ja läks pehmemaks, lisaks vähem veermiku osi vahetada vaja.

Bavarian Motor Works - not for me
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 216 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 180 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  S211 universaali esimesed õhkpadjad Prophecy 10 2,286 28-09-2022, 03:40 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 830 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  S211 4 tsooni kliima paigaldus TeccccccH 1 688 27-04-2022, 11:18 AM
Viimane postitus: vreps
  '03 S211 320CDI P2015; P2019; P2047; P2051 Injection 9 7,791 07-02-2019, 12:12 AM
Viimane postitus: Injection
  S211 punane aku error + kõik muud errorid nils_ 1 1,928 14-01-2019, 01:29 PM
Viimane postitus: Treiku
  S211 probleem tagasillaga allarh 3 2,969 03-10-2018, 09:42 PM
Viimane postitus: väikemees
  s211 tagumise keskmise peatoe eemaldamine nils_ 0 1,743 31-08-2018, 02:09 PM
Viimane postitus: nils_
  S211 kliimaga mingi probleem BlackLady 10 5,534 17-07-2018, 03:10 PM
Viimane postitus: BlackLady



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne