Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Järgmine probleem ilmnes,tyri ja tartu,
sümptomid õidan,jään seisma,kapott lahti ja sealt vaatab vastu laiali pritsinud jahutus vedelik,surve paagis päris suur,lõdvikud punnis.termostaadi kakkusin lahti,kontrollisin koduste vahenditega ,asi ok.panin tagasi,vedelikk sisse,lasin soojaks lahtise korgiga,valasin juurde,tegin kiire tiiru Jüri ringile ja tagasi,,,,,,,fu...k jälle märg kapoti alune,Sai hiina STAR taha aetud ,vigasi netu,temp ei tõusnud üle 89'.Küla targad mehaanikud pakkusid välja,et paisupaagi kork,ise kahtlustan millegipärast plokikaane tihendit Crybaby
Äkki on kuskil keegi kes veel midagi asjast arvata võib või on kedagi kes oskaks ilma kaant eemaldamatta diagnoosida tihendi viga ?
Olen kuulnud mingist ime vidnast mis pannakse paisupaagi korgi asemele ja milles on mingi vedelikk mis gaasidele reageerib juhul kui need peaks jahutus vedelikku sattuma.On kellegi aimu sellisest kohast/mehest kellel selline asjandus olemas on ? Või on see puhas pläma,sest näinud ma sellist asjandust pole !
Igakülgne abi teretulnud,sest aeg pressib ikka juba julmalt peale.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Karla meestel peaks ju heitgaasitester (paisupaagist heitgaaside tuvastamiseks) olemas olema... Suure lekke annab kätte ka paisupaagi korgi asemele venitatud kondoom. Tõsi, drenaaži peab pimedaks tegema...
Plokikaanetihendi leke või praod kaanes on tõenäoline põhjus. Korgiprobleemi saad ju välistada korke mõne teisega vahetades.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Nonii,Karlas polnud heitgaasitestrit oli see aga Hortautos,gaase vedelikus pole ja endiselt probleem üleval paistetavate voolikute näol,keegi ei oska midagi enam öelda mis viga võiks olla.Võtsin paisupaagi korgi alt tihendi serva lahti ja sõidab hetkel ja tundub,et probleemita,õnneks.Koukisin igaks juhuks ka termostaadi välja,et ka see viga välistada.Soovige head teed,loodan,et tripp läheb hästi ja jõuan terve autoga koju tagasi !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
olen näinud Mercedes-Benz mootoril veepumpa millel labad küljest ära.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(05-07-2013, 04:54 PM)Laur Kirjutas: olen näinud Mercedes-Benz mootoril veepumpa millel labad küljest ära. veepump just vahetatud uue vastu ja ilma termostaadita läks keema
panin termostaadi tagasi ja enam keema ei lähe aga surve endiselt paagis,kui kork irvakile jätta peksab vedeliku, välja kui kinni
kork paisuvad voolikud sama jämedaks kui sit...ja toru.Uskumatu,hommikul asun teele ja loodan,et kõik ok.Kui ei siis õnneks on piirini ca 200 ja selle aja peale peaks pilt selge olema mis saab kas edasi või tagasi.Loodan parimat muidugi
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kunagi teepeal läks plokikaane tihend ja umbes sama jama. Kork kinni siis tahtis vöölikuid l6hki lyya ja kui lahti siis vedeliku välja. Puurisin noaga korgile augu ja toppisin jupi klaasipesu voolikust sinna sisse.
Nagu veinipurk käärima Igatahes 400km tuli ära ilusti.
having trouble having fun...
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Nonii,tervist.õnnelikult kuid endiselt probleemi ees vaevleva autoga tagasi ! Küsimus kohe selle peale,et kas keegi on arutanud seda 2.2L 110kw kahe turboga mootorit ? Kohas kus käisin oli palju igasugu tehnika huvilisi ja õhtuste istumiste ajal sai asja arutatud ning järeldus oli järgmine aga ei tea kas ka tõene,et jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib ! Kindlasti on seal miski tihend vahel mis lekib paremal juhul või mõra halvemal juhul.Oleks tänulik kui oma arvamust avaldate või teate täpselt kuidas see asi seal toimib ! Äkki leiab kuskilt mingid mootori/varuosade joonised isegi selle kollektori kohta !?Tänud ette !
Õnneks sai ca 6500km läbitud küll suure koguse vedeliku lisamisega aga nüüd on käidud ja saab asja remontima hakata.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
19-07-2013, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2013, 12:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-07-2013, 11:24 AM)arcar Kirjutas: ...
jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib !
...
Võimalik on see küll. Ülelaaderõhk on sel miski pool atti, jahutussüsteemiülerõhk on umbes 0,2. On ebatõenäoline (kuigi teoorias võimalik), et pool atmosfääri ülelaaderõhku jahutussüsteemi pääseb, kuid mootori seiskamise järel lühikeseks ajaks pea atmosfäärini tõusev rõhk sisselaskesse mitte...
Kas auto käivitamise järel aurupahvakat ei viska?
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(19-07-2013, 12:00 PM)v6sa Kirjutas: (19-07-2013, 11:24 AM)arcar Kirjutas: ...
jahutusvedeliku kanal jookseb läbi sisselaske kollektori ja turbo surub sisselaskesse õhku nii kuis jõuab ja seesama surve sinna jahutuskanallisse ka jõuab ning paisupaagi kaudu välja pressib !
...
Võimalik on see küll. Ülelaaderõhk on sel miski pool atti, jahutussüsteemiülerõhk on umbes 0,2. On ebatõenäoline (kuigi teoorias võimalik), et pool atmosfääri ülelaaderõhku jahutussüsteemi pääseb, kuid mootori seiskamise järel lühikeseks ajaks pea atmosfäärini tõusev rõhk sisselaskesse mitte...
Kas auto käivitamise järel aurupahvakat ei viska? Ei viska auru aga kui jätad auto seisma peale pikemat sõitu ja proovid uuesti käivitada 2-5 min jooksul siis käima ei lähe,ootad ca 15 min siis läheb käima !?
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 21
Teemad: 8
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
04-10-2014, 04:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2014, 11:06 PM ja muutjaks oli xcad.)
Oli sama probleem, veaks oli kõver plokikaan. Vee tempi näidik puudub, õlirõhu oma samuti. Nüüs on 4 näidikut: vee ja õli temp;õli surve ja turborõhk. Õli tempi näidik ühendamata kuna tuleb karterisse stuts keevitada. Turbo rõh on originaalis max. 1,8atti, zipituna üle 2-e
Postitused: 77
Teemad: 13
Liitus: May 2014
Maine:
0
kui plokikaant vaja sis minukäest saab
|