Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
220 kw versioonid üldse raske leida(haruldane mingis mõttes), sest neid toodetid vist 1-2 aastat, kui nüüd ei eksi. 4 k on pigem odav hind sellise masina jaoks, tuleks otsida põhjust. Vastu peavad väga hästi kui on heas korras masin, kui on väsinud ront siis loomulikult nagu iga auto puhulgi hakkavad asjad vaikselt järgi andma. Kui teed vanast omanikust jäetud vead korda ja kere on hea siis kestab masin kaua. Varuosade poolest neid veel saadaval on, kuigi 4-5 aastat tagasi oli neid kindlasti palju rohkem liikvel. Kütet võtab 15-20 linnas, olenevalt jala raskusest ja mootori(ja kõige muu) korrasolekust. Igapäevasõiduks auto ei kõlba, pigem ikka pühapäeva pill. W126 on ikka tänapäeva mõistes vana paat, maanteel pikema sõidu korral väga ok, aga linnas võib ära väsitada.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ma nüüd sellele konkreetse auto müüjale liiga teha ei tahaks, kuid asukoha põhjal võib viidata, et tegemist siiski meie naaberrahvuse esindajaga (neil ju must SEC ikka auasi). Ja just see üdini must teema. Originaalsus on kaotatud, kes teab mis olukorras auto on (kahtlen et eeskujulikus). Pigem seetõttu ka selline hind. Kui ma oma musta "tsornõi tjuning" C124 peale vene omanikke elustama hakkasin, lõpetasin peale aastat ja mitut tuhandete eurot endiselt laiba otsas ja jaks lõppes. SEC 5,6 mootoriga on veel tugevam pähkel elustamiseks (nii rahaliselt, kui ajaliselt). Pigem soovitaks selle variandi kõrvale juba eos jätta ja vaadata originaalseisus, küll veidi kalleimaid mudeleid.
E55 AMG
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Pärit on see masin ju Rootsist ja tjuuning on pärit ilmselt sealt. Kw peaks sellel masinal olema siiski 205kw. 2013 on veel Roorsis ülevaatusel käinud ja ls tundub õige olevat.
Herki