Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
15-07-2014, 02:21 AM
Terekest.
Soovin osta uut E klassi.
Mootor võiks olla vähemalt 3.0d.
Olen vaadanud ka 4.2d v8 mootoriga.
Kumba soovitate, kas 2008a mudelit või 2010a veel uuemat mudelit?
Kuna siin foorumis on minust kindlasti targemaid inimesi koos, siis palungi teilt kõigilt abi, millist keegi soovitab ja miks?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
No kui raha on, siis vaata nii uus, kui vähegi kannatab, siis korraliku isendi leidmise võimalus suurem. Meil sama plaan mingi hetk 212 hoovi peale saada, aga ootame, kui hinnad sealmaal on, et ei peaks pankasid toetama hakkama. Minu nägemus oleks E350 CDI 4 Matic - seal on kõik ideaalselt paigas. Mootor 195 KW ja nelikvedu teevad sellest unustamatu sõiduelamuse. Ja see mugavus ning see rahulikkus, see auto on ostmist väärt.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-07-2014, 02:21 AM)Janno22 Kirjutas: Terekest.
Soovin osta uut E klassi.
Mootor võiks olla vähemalt 3.0d.
Olen vaadanud ka 4.2d v8 mootoriga.
Kumba soovitate, kas 2008a mudelit või 2010a veel uuemat mudelit?
Kuna siin foorumis on minust kindlasti targemaid inimesi koos, siis palungi teilt kõigilt abi, millist keegi soovitab ja miks?
Vähe on meil siin neid, kel 212 pikemajaline kasutuskogemus olemas. Mujalt on silma jäänud, et uuem on parem. Drastilist vahet vist ei ole (vist seetõttu, et 212 kasutajad väga foorumites ei käi , kuid reeglina kaasneb näotõstega ka veidi sisemisi uuendusi.
V-mootoritel on esinenud probleem lekkivate soojusvahetitega. Elektroonika tõrked on pigem õnnetu seaduspära, kui mudeli puudus. Raudvara ise kestab, enamuse rikkeid põhjustab xx eurot maksev pisidetail Aga leia see põhjustaja üles.
Meie oludes võib osutuda probleemiks pädeva hoolduse puudumine. Silberile alternatiivi veel ei ole teada. Ise saab teha väiksemaid asju tavatööriistadega, kuid lähipiirkonnas resideeruv läpakas MB diagnostikaprogrammiga on üsna vältimatu eeldus autoga hästi läbisaamiseks.
Sõita on mugav (reservatsioonidega, minu tagumendi jaoks on 212 juba liiga jäik ja "kaasaegne" selle sõna halvemas tähenduses) ja üsna ökonoomne (arvestades eluskaalu).
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jun 2014
Maine:
0
Kas sul on kindel eelarve ja nägemus asjast, või oled igati paindlik? Tasub ka kaaluda mõnikord veidi avariiline osta ja siis lasta korda teha. Sedasi on vahest võimalik säästa, kuigi mitte alati. Tean kust saaks 2011 E350 täisvarustusega, kuid on esiotsa laksuga.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Jul 2014
Maine:
0
Tänud võsa, väga hea ülevaade!
Riisseli, kahjuks avariilist pole aega remontima hakata. Tänud pakkumast!
Kui kellegil on veel midagi otseselt öelda, siis ootan veel vastuseid mõni nädalakene.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Mida uuema ja korralikuma ostad seda odavam lõppkokkuvõttes tuleb seega 2010 mudel neist kahest.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
mina soovitaks siiski enam rõhku panna reaalse masina eelnevale hooldusele ja väljanägemisele. Aastaarv ise ei garanteeri veel midagi küll aga korralikult hooldatud isend räägib ise enda eest.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Google otsingusse Common problems with W212 ja tuleb vastuseid. Kiidetakse head kvaliteeti, samas need kes kiidavad tunduvad uute ja vähesõitnud autode omanikud. Probleemina tundub olema alates w211 7G käigukast.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kas E klassi all on veel nn. tavaline automaat või juba kahe siduriga DCT
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-07-2014, 08:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2014, 08:12 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(16-07-2014, 12:02 AM)Laur Kirjutas: Kas E klassi all on veel nn. tavaline automaat või juba kahe siduriga DCT
Kas E-klassile kahevoolist üldse pakutakse?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
B klassil on ta all, miskist AMG mudelist justkui ka oli jutt, ei mäleta mis klassil just.
Tundub populaarsust koguvat selline kast. VAG kasutab juba ammu, viimati sai Volvo raskeveok seda tüüpi kasti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-07-2014, 02:58 AM)arcar Kirjutas: ...
kui kõvasti alla 50000 km jääb soovitan soojalt bensiini autot,see "soodne sõit" on enese petmine dislaga !
...
CDI väändega võrdselt liikuva bensuka kulunumbrid on ikka hoopis teisest klassist. Sama kulunumbriga bensukas jälle ei liigu...
Samas märkus vähima mõistliku aastaläbisõidu kohta on õige. Mina lisaks siia veel selle, et lühikeste otste nühkimiseks on bensukas sobivam
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(18-07-2014, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: CDI väändega võrdselt liikuva bensuka kulunumbrid on ikka hoopis teisest klassist. Sama kulunumbriga bensukas jälle ei liigu...
Mina kui eluaegne bensukakummardaja pean nõustuma, teine aasta läheb 500+Nm kaasaegse traktoriga ja no kulunumbrid enam-vähem samad mis E200K bensukal. Kui enne sai ühest-kahest autost korraga mööda sõita, siis nüüd saab kolmest-neljast vabalt. Ainuke probleem on see, et kiirusel tahab kangesti esimene number kaheks muutuda.
(18-07-2014, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Samas märkus vähima mõistliku aastaläbisõidu kohta on õige. Mina lisaks siia veel selle, et lühikeste otste nühkimiseks on bensukas sobivam
Väikse läbisõidu ja lühikeste otste jaoks on särtsuautod. 20k € eest on Leaf päris okei auto. 2€/100km vs 10€/100km. Selle raha mis kütuselt ja hooldustelt kokku hoiad paned liisingusse!
***
Üldiselt E350CDI on hea valik! 7G kasti probleemid on reeglina tingitud softist või vahetamata õlist mida PEAB vahetama 50000km/3a, kumb enne täis saab. Üldiselt seda vahetavad vähesed, kuna maksab ca 300€. Ostad ilma kontrollitava ajaloota odava auto, siis "palju õnne".
|