10-04-2014, 01:54 PM
Tere
Autoks siis täpsemalt W210 E300d 100kw 95a.
Juba pikemat aega jaman oma kütuselekkega. Olen vahetanud ja lasknud vahetada pumba küljes oleval suretusklapil ja torudel tihendeid juba nüüd vist 4 korda viimase aasta jooksul. Külma mootoriga auto käima pannes lekib endiselt hommikuti umbes pool minutit kuni minuti. Leke ei ole küll suur aga siiski tilgad maas. Auto käivitub ilusti ja koheselt. Nüüd on lisandunud selline asi, et hommikuks on korralik loik alla lekkinud. Suretan auto miski 6-7 ajal õhtul välja ja 10 -11 aeg ,kui olen õues vaatamas käinud pole näha veel midagi. Hommikul auto juurde minnes on umbes meetri suurune loik all. Kui paak on tühjem siis praktiliselt leket pole. Täis paagiga seevastu on loik väga suur. Tundub, et lekib endiselt pumba ja suretusklapi vahelt aga 100% kindel ei ole. Tihendid mitu korda vahetatud ja pandud originaalid. Kas pumbas võib kusagil mingi pragu olla? Suretusklapi eemaldasin, mingit pragu näha ei ole silmaga. Äkki kellelgi mingeid ideid ?
Autoks siis täpsemalt W210 E300d 100kw 95a.
Juba pikemat aega jaman oma kütuselekkega. Olen vahetanud ja lasknud vahetada pumba küljes oleval suretusklapil ja torudel tihendeid juba nüüd vist 4 korda viimase aasta jooksul. Külma mootoriga auto käima pannes lekib endiselt hommikuti umbes pool minutit kuni minuti. Leke ei ole küll suur aga siiski tilgad maas. Auto käivitub ilusti ja koheselt. Nüüd on lisandunud selline asi, et hommikuks on korralik loik alla lekkinud. Suretan auto miski 6-7 ajal õhtul välja ja 10 -11 aeg ,kui olen õues vaatamas käinud pole näha veel midagi. Hommikul auto juurde minnes on umbes meetri suurune loik all. Kui paak on tühjem siis praktiliselt leket pole. Täis paagiga seevastu on loik väga suur. Tundub, et lekib endiselt pumba ja suretusklapi vahelt aga 100% kindel ei ole. Tihendid mitu korda vahetatud ja pandud originaalid. Kas pumbas võib kusagil mingi pragu olla? Suretusklapi eemaldasin, mingit pragu näha ei ole silmaga. Äkki kellelgi mingeid ideid ?