19-03-2014, 03:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2014, 03:51 PM ja muutjaks oli reuter.)
Mul on 2001a C180 sportcoupe, mille mõni aeg tagasi katki tegin. Saareriigist tellisin endale doonori ja nüüd asi jälle on maantee kõlbulik. Doonor oli algselt peaaegu komplektne ja sõitev. Mul tekkismõte võtta sellelt 2.0 kompressoriga mootor ja istutada see enda 2.0 vabalthingava asemele. Praobleem selles,et doonoril on automaat ja minul manuaalkast.
Kas mootori liides kastile on mõlemal juhul sama?
Kas differ on erineva ülekandearvuga?
Kas ECU tuleks võtta mootoriga kaasa, või võib ka vana jätta?
Esialgu oli mõte jääda manuaalkasti juurde, aga kui vahetaks koos kastiga, siis loomulikult kardaan ka. Siit teised probleemid, kuidas auto sellest aru saab, et tal nüüd teistsugune kast küljes on. Käike ekraanil ehk ei näita, aga kas kast muidu ise töötaks?
Mitu vb rumalat küsimust, aga minu suuremad luksepatööd jäävad ajastusse, kus autole ei oldud veel mõistust külge pandud.
Kas mootori liides kastile on mõlemal juhul sama?
Kas differ on erineva ülekandearvuga?
Kas ECU tuleks võtta mootoriga kaasa, või võib ka vana jätta?
Esialgu oli mõte jääda manuaalkasti juurde, aga kui vahetaks koos kastiga, siis loomulikult kardaan ka. Siit teised probleemid, kuidas auto sellest aru saab, et tal nüüd teistsugune kast küljes on. Käike ekraanil ehk ei näita, aga kas kast muidu ise töötaks?
Mitu vb rumalat küsimust, aga minu suuremad luksepatööd jäävad ajastusse, kus autole ei oldud veel mõistust külge pandud.
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb