13-10-2013, 06:56 PM
Tere,
Mul on 1987. aasta Mercedes-Benz 230E 97kw.
Autol on probleeme külmast peast käivitusega. Tavaliselt läheb vaja 3-4 käivitamist, enne kui jääb jooksma. Siis on vaja väga-väga õrnalt vajutada gaasipedaali ja sujuvalt, kuid aeglaselt aina rohkem tõsta pöördeid. Kui seda gaasipedaali värki mitte teha, siis hakkab sõites jõhkralt kakkuma ja pööretega lollitama(kuskil minutiga läheb normaalseks)
Kui see käivitamisrituaal läbi teha, siis pole sõites ega tühikäigul mitte mingeid probleeme - kõik sujuv ja pöörded ei kõigu.
http://www.youtube.com/watch?v=XsL_WW0nQ-o
Lisasin siia ka video. Sel korral piisas kahest korrast, aga tõenäoliselt seetõttu, et auto oli sõidus 3 tundi tagasi.
Mõlemal käivitamisel ootasin selleks, et kütusepump tuleks järele.
Teise käivitamise ajal (45 sekund videos) vajutasin gaasipedaali põrandasse, kuid siis ta väga hästi sellele ei reageerinud ja hakkas välja surema. Lõpuks ikka võttis vedu ja hakkas korralikult tööle.
Olen seda ka veidi uurinud. Algul tundus, et probleem kütuserõhuregulaatoris, aga selles ei saa tegelikult ju asi olla, kui sõites on kõik täiesti normaalne - või saab?
Vabandan, kui seda on siin tuhat korda juba arutatud - ei leidnud otsides midagi täpselt sellist.
Mis on need jupid, mis katki minnes selliseid sümptomeid võivad esile tuua?
Mul on 1987. aasta Mercedes-Benz 230E 97kw.
Autol on probleeme külmast peast käivitusega. Tavaliselt läheb vaja 3-4 käivitamist, enne kui jääb jooksma. Siis on vaja väga-väga õrnalt vajutada gaasipedaali ja sujuvalt, kuid aeglaselt aina rohkem tõsta pöördeid. Kui seda gaasipedaali värki mitte teha, siis hakkab sõites jõhkralt kakkuma ja pööretega lollitama(kuskil minutiga läheb normaalseks)
Kui see käivitamisrituaal läbi teha, siis pole sõites ega tühikäigul mitte mingeid probleeme - kõik sujuv ja pöörded ei kõigu.
http://www.youtube.com/watch?v=XsL_WW0nQ-o
Lisasin siia ka video. Sel korral piisas kahest korrast, aga tõenäoliselt seetõttu, et auto oli sõidus 3 tundi tagasi.
Mõlemal käivitamisel ootasin selleks, et kütusepump tuleks järele.
Teise käivitamise ajal (45 sekund videos) vajutasin gaasipedaali põrandasse, kuid siis ta väga hästi sellele ei reageerinud ja hakkas välja surema. Lõpuks ikka võttis vedu ja hakkas korralikult tööle.
Olen seda ka veidi uurinud. Algul tundus, et probleem kütuserõhuregulaatoris, aga selles ei saa tegelikult ju asi olla, kui sõites on kõik täiesti normaalne - või saab?
Vabandan, kui seda on siin tuhat korda juba arutatud - ei leidnud otsides midagi täpselt sellist.
Mis on need jupid, mis katki minnes selliseid sümptomeid võivad esile tuua?