Postitused: 40
Teemad: 3
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Selline mure siis, sai vahetatud kaks radiaatorit, kast sai puhastatud. Pärast seda sõitsin kuu aega ja hakkas kast jamama. Jamab nii, et läheb nagu neutraali käik sisse ja ei liigu, jääd seisma natuke seisab siis jälle mingi aeg töötab. Sai vahetatud filter ja õli, siis jälle toimib laitmatult, sõitsin nädal aega jälle sama jama. Äkki keegi oskab aidata, soovitada midagi?!
Ette tänades.
Postitused: 40
Teemad: 3
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Öeldi, et viga võib olla elektroonikaplaadis (kiiruseanduri plaat), kuigi kui vahetasin õli ja filtri siis töötas, kas siis see plaat võib jännata, kord töötada ja kord mitte?! Kirjutage palun variante, ei oska enam midagi arvata ja ette võtta...(
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
26-09-2013, 02:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2013, 02:15 PM ja muutjaks oli R129.)
Me vist vestlesime ka telefonis, aga teistele infoks: kui käigukasti on sattunud jahutusvedelikku, siis tuleb 101% kõik kuludetailid (sidurikettad, tihendid) ära vahetada + kõik detailid puhastada (ka hüdroplokk). Piisab suhteliselt väikesest jahutusvedeliku kogusest, et hiljem süsteemi halvama hakata.
Kui on viga elektroonika plaadis (kiirusandurid), siis tulebki selle vahetusest pihta hakata. Õli vahetamine ja kiirusandurite hetkeline "koostöö" on lihtsalt juhus.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858