18-05-2013, 02:02 AM
Ahhoi,
mul vaikselt hakkab auto valmis saama. Kuid kui mul juba tagaots lahti võetud on, siis mõtlesin uurida enda tagumise kojamehe tööeetikat. Uurisin ka mida välismaal kirjutatakse, kuid midagi asjalikku ei leidnud. Parim postitus, mis väärib märkimist oli: "Tere, eile sõitsin. Tagant tuli kärsahaisu ning kojamees lakkas töötamast. Kas keegi oskab diagnoosida, mis seal probleemiks võiks olla?"
Igatahes, mul kojamees nagu ei saaks aru kus ta peab lõpetama. Ehk kui panna kojamees tööle, siis ta jookseb lõppu ning üritab uut ringi teha ning läheb keskele tagasi. Kui aga pritsida, siis ta pm. teeb mitu ringi ära ja jääb keskele. Vaatasin seda süsteemi iga nurga alt, kuid ei näinud mingit regullimist kohta. Relee võtsin lahti ning vaatasin mis seal sees on, nägi kobe välja seest -- roostet vms polnud. Seega ma ei tea nagu mis vigane on. Sest mootor töötab pm. ju. Ja ta ei lähe ka klaasilt üle, luugi peale, vaid ilusti oma lubatud piirides. Lihtsalt laisk on ning ei viitsi tööd lõpuni ära teha...
Kojamehe enda ümberpaigutamisest arvatavasti pole mingit kasu ning ta lihtsalt jookseks luugi peale välja. Kuid mis aitaks? Kas oleks võimalik seda null-punkti regullida paika?
Ette tänades,
Kalle
mul vaikselt hakkab auto valmis saama. Kuid kui mul juba tagaots lahti võetud on, siis mõtlesin uurida enda tagumise kojamehe tööeetikat. Uurisin ka mida välismaal kirjutatakse, kuid midagi asjalikku ei leidnud. Parim postitus, mis väärib märkimist oli: "Tere, eile sõitsin. Tagant tuli kärsahaisu ning kojamees lakkas töötamast. Kas keegi oskab diagnoosida, mis seal probleemiks võiks olla?"
Igatahes, mul kojamees nagu ei saaks aru kus ta peab lõpetama. Ehk kui panna kojamees tööle, siis ta jookseb lõppu ning üritab uut ringi teha ning läheb keskele tagasi. Kui aga pritsida, siis ta pm. teeb mitu ringi ära ja jääb keskele. Vaatasin seda süsteemi iga nurga alt, kuid ei näinud mingit regullimist kohta. Relee võtsin lahti ning vaatasin mis seal sees on, nägi kobe välja seest -- roostet vms polnud. Seega ma ei tea nagu mis vigane on. Sest mootor töötab pm. ju. Ja ta ei lähe ka klaasilt üle, luugi peale, vaid ilusti oma lubatud piirides. Lihtsalt laisk on ning ei viitsi tööd lõpuni ära teha...
Kojamehe enda ümberpaigutamisest arvatavasti pole mingit kasu ning ta lihtsalt jookseks luugi peale välja. Kuid mis aitaks? Kas oleks võimalik seda null-punkti regullida paika?
Ette tänades,
Kalle