29-05-2013, 03:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2013, 04:13 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Kuna viimasel ajal on meeletult söitmist~ 2000 km ja enam kuus (enamuse kilometraazist moodustab maanteekiirusel söitmine), siis et ennast mitte vaeseks söita, tuleks natuke säästupoliitikat ajama hakata
Mötlesin 124 kere 3,2 automaadile vöi siis 2,2 käsivehkimisele gaasiseadme peale istutada(eelistatud oleks kyll 2,2- algselt juba väiksem kytusekulu ja tänu 4 silindrile ka gaasiseade odavam). Autot ennast pole veel soetanud- seega mölemad variandid vöimalikud. On kellegil kogemusi kuidas need mootorid maagaasile vastu peavad?Kuidas talvel gaasiga söita on? Mida see 1- 3 pölvkond gaasiseadmel tähendab, mis vahe neil on, peale hinnavahe- olen sellel alal täielik vöhik...Gaznet vist möistlik paigalduse koht- vöi oskab keegi midagi muud soovitada?
Maagaas seetöttu, et kahjuks Soomes vedelgaasi ei ole saadaval.
Mötlesin 124 kere 3,2 automaadile vöi siis 2,2 käsivehkimisele gaasiseadme peale istutada(eelistatud oleks kyll 2,2- algselt juba väiksem kytusekulu ja tänu 4 silindrile ka gaasiseade odavam). Autot ennast pole veel soetanud- seega mölemad variandid vöimalikud. On kellegil kogemusi kuidas need mootorid maagaasile vastu peavad?Kuidas talvel gaasiga söita on? Mida see 1- 3 pölvkond gaasiseadmel tähendab, mis vahe neil on, peale hinnavahe- olen sellel alal täielik vöhik...Gaznet vist möistlik paigalduse koht- vöi oskab keegi midagi muud soovitada?
Maagaas seetöttu, et kahjuks Soomes vedelgaasi ei ole saadaval.