Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Probleem siis selline, et pidurid tahaks justkui õhutamist, kuna kõvasti vajutades surub pedaali põhja ja pidurid ei võta nii nagu nad võtma peaks (õhutatud, õhku vahel enam olla ei tohiks ), vähemalt teistel MB´del on õrna vajutusega pidur juba nn. kännu taga olnud. Huvitav on veel see, et panen auto käima siis on pöörded 1000 peal, vajutan pidurit langevad sinna 600-700 kanti ja kui piduri pedaali tallata kõiguvad pöörded kaasa ?
Autoks S210 E270 CDI 2001.
Oskab keegi mingit nõua anda ?
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
10-06-2013, 03:33 PM
Tundub, et keegi ei oska aidata ?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Pidurivõimendi on korras?
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Kui booster saaks vaakumi sisselaskest siis oleks selle leke pidurdamisel mootoripöörete k6ikumise p6hjustajaks. Kuna aga sel eraldi vaakumpump siis selle koormamine kyll ei tohiks pöördeid k6igutada...
1000 rpm tyhikäigul on liiga palju.
having trouble having fun...
Postitused: 166
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
[/quote]
Ei klapi - rikkis pidurivõiemndi ei tohiks pöördeid tõsta. Kuigi esimene kahtlusalune on see küll.
Kas pedaal läheb seisva mootoriga "kõvaks" kohe või kannatab peale mootori seiskamist ka mõne minuti järel korra "kergemalt" vajutada?
[/quote]
Seisva mootoriga on pedaal "kõva". Peale õhtumamist tunduski, et asi on korras, aga nii kui auto käima panen läheb pedaal jälle pehmemaks. Sõites on veel nii, et linna kiirusel peaksid pöörded alla minema, kui gaas lahti lasta, aga mul lähevad pöörded alles siis alla, kui õrnalt pidurit vajutan.